MITÄ SISÄLTÄÄ LINDEXiltä HAETTAVISSA OLEVA LIBERON LAHJALAATIKKO?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tietäiskö kukaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tietäiskö kukaan

Vieras
mulle siis tuli tänään postissa sellainen etuseteli jolla saa vauvalle jonkun liberon paketin.paketin saa sitä korttia vastaan lindexistä...mietin vaan että jos on vaippanäytteitä ym mainoksia niin en näe hakemisen vaivaa :/

siellä oli pieni pallo, sukat, 10kpl housuvaippoja, kertakäyttöruokalappuja, kuponki jolla saa ilmaiseksi lindexiltä kahdet vauvansukat kun ostaa jonkun vauvatuotteen, sitten sai libressepaketin ja pienen paketin kosteusliinoja.. hmm.. olikohan siellä vielä jotain.. Ja mä hain tuon kuukausi sitten.. Kyllä mä hakisin sen! :)

Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:
siellä oli pieni pallo, sukat, 10kpl housuvaippoja, kertakäyttöruokalappuja, kuponki jolla saa ilmaiseksi lindexiltä kahdet vauvansukat kun ostaa jonkun vauvatuotteen, sitten sai libressepaketin ja pienen paketin kosteusliinoja.. hmm.. olikohan siellä vielä jotain.. Ja mä hain tuon kuukausi sitten.. Kyllä mä hakisin sen! :)

täytyypä siis vääntäytyä aamulla autoon ja kipaista kaupunkiin ;0)

Alkuperäinen kirjoittaja M:
Miten tuommoisen saa????

pitää kuulua libero vaippakerhoon, netin kautta ilmottautumaan vaan.

niillä vaippapaketin pupu-merkeillä voi kerätä lapselle kivoja vaatteita. Meillä on ollut leikki-aktiivi-puuhamatto, tosi kiva. Sukkia, yöpaita. käsinukke. ja tuo paketti haettiin lindexiltä, oli ihan kiva.

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Onko kellään tietoa onko paketin sisältö edelleen sama vai onko muuttunut viime keväästä? Mietin että jaksaako hakea vai ei... ;)

Joo no, vastaan itse eli kävin hakemassa laatikon ja kyllä kannatti! Sisälsi mm. näytepaketteja (up&go-vaippoja, terveyssiteitä, kertsiruokalappuja, vauvan pesuaineen ja kosteusvoiteen), peppupyyhkeitä, jarrusukat, pienen jalkapallon... ööö, olikohan siinä vielä muuta? Niin joo Lindexille alennuskuponki, joka oli mennyt vanhaksi 2 kk sitten... :( Täytyypä laittaa palautetta siitä. Mutta siis muuten ihan kiva paketti!

Yhteistyössä