liberon pupu-merkeistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pupu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pupu

Vieras
olen kerän pupumerkkejä varmaan kaks vuotta ja niitä alkaa olla jo aika iso pino. voiko nitä enää käyttää mmhään? tuntuu että nykyään saa vaan kuitteja vastaan noita keräilyjuttuja...?

esim myydä voit yrittää tuolla myydään (kirpputori) palstalla tai sitten anna ilmaiseksi johonkin hyväntekeväisyys juttuun.. muistaakseni siellä annetaan osiossa..
itse lahjoitin ylim pupumerkkini sinne ja mukava kun lapset jossain rajan takana saa sitten nauttia lelukaarista ja muusta. tuli hyvä mieli :heart:

Tai sitten voit pyytää, että kaveri tilaa oman tilinsä kautta, jos teidän mukelo on jo täyttänyt sen puolitoista vuotta.

Tietääkö kukaan koska sieltä on tilattava? Mulla on tilillä parituhatta pistettä ja muksu täytti just 1,5v... Vanhenikohan ne tilillä olevat pitseetkin jo?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
pupu merkit täytyy olla käytetty kun lapsi on 2v..! siis liberokerhossa jos on..

Mulla on tässä keräilykuori (postiin menossa :D ), jossa lukee että ostosmerkit täytyy lähettää enen kuin lapsi täyttää 1,5v.

Mulla meni tuhat pistettä sen siliän tien, kun unohdin postimerkin. Musta se on ihan pehvasta, että ne merkit ei sitten palaudu. Posti siis kantaa ne sinne perille, missä ne heitetään roskiin. Eikä niin, että se kuori tulis mulle takas ja siitä pitäis maksaa joku ylimääräinen maksu. |O |O |O

Yhteistyössä