Liberon vaippapaketeista...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mä vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mä vaan

Vieras
Sattuisko kukaan tietään, et myydäänkö liberon teippivaippoja niissä pikkupakkauksissa, joissa on n.20.25 vaippaa /pkt.

Mielestäni olen sellaisen joskus ostanut ja nyt kun menin ostaan, niin täällä meillä päin ei myydä missään kaupassa kun sitä isoa koko, missä on yli 50 vaippaa.
Housuvaippoja kyllä myydään niissä pikkupaketeissa :((

joo tulee halvemmaksi, tiedän sen ja jouduinkin ison ostamaan, mutta joskus vaan tarttis sitä pienempää paketti kokoa, esim matkoille!!

Ja kun olen mielestäni sellaisen joskus ostanut niin jäi vaan mietittyttään.... et onko niitä vai olenko sekoomassa :D

Liberolta suoraan saa ainakin pieniä. Meillä oli megapaketillinen viallisia vaippoja niin saatiin tilalle -ei suinkaan uutta megapakettia, vaan- kolme pikkupakettia, joissa oli yhteensä muutama vaippa enemmän kuin megassa.

Jossain pikkukaupoissa joskus nähnyt niitä pikkupaketteja ja samoin kiskoilla, mutta hintakin on sitten muutama euro vähemmän kun isossa säästöpaketissa.

Vähän asian vierestä, mutta ostin kerran huoltsikalta pikku paketin pampersin housuvaippoja hintaan 17,95? |O Enkä olis ostanu jos ei olis ollu ihan pakko, kaikki muut kaupat kiinni ja tytön vaipat loppu.

Yhteistyössä