Lidlin vaipoista..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kippuravarvas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kippuravarvas

Vieras
OOtteko tykännyt että on hyviä vaippoja? Meillä pojalla ollaan kokeiltu ja muuten ihan hyvät, muttakun vaippassa on uuseempi kuin yksi pissa niin siitä tulee sellanen kova pallo jalkojen väliin. Poikaa itteensäin häiritsee :/
Tuleeko muiden lapsille vai onko meillä erikoistapaus :whistle: :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
OOtteko tykännyt että on hyviä vaippoja? Meillä pojalla ollaan kokeiltu ja muuten ihan hyvät, muttakun vaippassa on uuseempi kuin yksi pissa niin siitä tulee sellanen kova pallo jalkojen väliin. Poikaa itteensäin häiritsee :/

me ruettiin nyt käyttää 7 kk tytöllä. minusta ei mitään ongelmia vaikka yön jälkeenki pissaa täynnä. muumit oli ihan samalaisii

Mä oon ihmetellyt tätä monesti just näissä keskustelu palstoilla, kun jotkut "valittaa" tuosta asiasta, että lidlin vaippa menee kovaksi.

Mä oon käyttänyt meidän kolmesta lapsesta kahdella nuorimmaisella lidlin vaippoja ja ei oo koskaan vaipat mennyt kovaksi. Ovat halpoja ja erittäin hyviä hintaansa nähden!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä oon ihmetellyt tätä monesti just näissä keskustelu palstoilla, kun jotkut "valittaa" tuosta asiasta, että lidlin vaippa menee kovaksi.

Mä oon käyttänyt meidän kolmesta lapsesta kahdella nuorimmaisella lidlin vaippoja ja ei oo koskaan vaipat mennyt kovaksi. Ovat halpoja ja erittäin hyviä hintaansa nähden!

No muuten ne oliskin hyviä, mutta kallikshan sekin tulee jos joka pisun jälkeen vaihtaa uuden vaipan. Joten siirrymme takaisin liberoon :)

meillä käytetään, ennen niitä olikos se cien tai sinne päin ja nyt noita toisia toujours tai jotain ja kyllä ajaa asiansa, ei kovia möykkyjä eikä mitään muutkaan valittamista, tosin hintavia alkaavat olla, joten kohta sama vaikka ostaa liberoita tahi pampperseja (tarjouksesta lorumaan kupongeilla)

Alkuperäinen kirjoittaja Pömppiäisten äiti:
kallikshan sekin tulee jos joka pisun jälkeen vaihtaa uuden vaipan.

Anteeksi, mutta eikö sitten ole tapana vaihtaa vaippa niin usein kun huomaa sinne pissan tulleen? :ashamed: Ei ihme, että meillä roskikset on koko ajan täynnä, kun on kaksi vaippaikäistä.

Meillä vaihdetaan vaippa aina ruokailun jälkeen (poikkeuksena aamu ja päikkäriaika, jolloin eka kuivitetaan ja sit syödään), siis 5 kertaa päivässä. Plus sit mahdolliset kakkavaipat lisäksi.

Anteeksi, mutta eikö sitten ole tapana vaihtaa vaippa niin usein kun huomaa sinne pissan tulleen? :ashamed: Ei ihme, että meillä roskikset on koko ajan täynnä, kun on kaksi vaippaikäistä.
Tätä mäkin jaksan aina ihmetellä. jos kerta huomaa, että nyt se kusas, niin miksei vaihda. Ei ne koskaan niin pintakuvia ja mukavia oo, ettei tuntuis se kuumotus siellä muovin sisällä ja kosteus. Mutta ehkä mä en vaan pysty käsittämään. Ite oon molemmilta vaihtanu heti.. kestot käytössä.

Ja jään oottelemaan tälläkin kertaa sitä tomaattisadetta 6h vaihtoväleihin tottuneilta äideiltä.

No ei me vaiheta niin usein ja siks liberot onki hyviä kun niitä ei tartte niin usein vaihtaa. Meillä vaihetaan ruokien jälkeen ja kakan tullessa.

Alkuperäinen kirjoittaja evvk:
Tätä mäkin jaksan aina ihmetellä. jos kerta huomaa, että nyt se kusas, niin miksei vaihda. Ei ne koskaan niin pintakuvia ja mukavia oo, ettei tuntuis se kuumotus siellä muovin sisällä ja kosteus. Mutta ehkä mä en vaan pysty käsittämään. Ite oon molemmilta vaihtanu heti.. kestot käytössä.

Ja jään oottelemaan tälläkin kertaa sitä tomaattisadetta 6h vaihtoväleihin tottuneilta äideiltä.

Enkä mä kyllä ihan joka pissakertaa hokaa, sitte vasta kun alkaa vaippa tuntua täydeltä tai sinnepäin.
Tuleepahan vähemmän roskaa, kun ei jaksa/viitti kestoihin perehtyä. :)

Lidlin vaipoissahan on se indikaattori, ja tyttö on monesti tässä kotosalla ilman housuja, niin näkee heti viivasta, jos on pissa tullu.

Juu niin on, mutta jos vaippoja menee tuplamäärä tavalliseen kulutkseen verrattuna..niin käytämme liberoita kun tulis samanhintaiseksi :D

Yhteistyössä