M
masentunut
Vieras
Kokemuksia lääkityksestä?? Mä sain reseptin viime viikolla, lääkkeet odottavat kaapissa, mutta mä pelkään niin paljon niiden aloittamista etten tiedä kannattaako se ollenkaan! Lievä masennus todettiin. Oireina lähinnä ahdistus, tiuhaan vaihteleva mieliala, saamattomuus, mikään ei tunnu miltään-olo, itkuinen olotila. Yksinkertaisesti vaan paha olla, mietin että tätäkö tää elämä nyt sitten on? Kaiken pitäisi olla hyvin, perusasiat kunnossa jne. Hirveä vapauden kaipuu myös, en tiedä liittyykö tähän. Mietin jatkuvasti olenko onnellinen tässä avioliitossa. En tiedä kumpi alkoi ensin, masennus, vai nämä ajatukset. En siis tiedä aiheutuuko masennukseni näistä asioista, vai aloinko hakea syytä masennukselle avioliitostani. Onko täällä kellään kokemusta? Onko kellään masennusta ilman, että sen olisi laukaissut joku syy? Näin minulle nimittäin kerrottiin että masennukseen ei välttämättä ole mitään syytä, toiset ovat alttiimpia sairastumaan, ja kysehän on aivojen välittäjäaineista. Entä tuo lääke, sepram? Kokemuksia? Olen lukenut keskustelupalstoilta kokemuksia, ja tuntuu ettei hyvää juuri löydy. Sivuvaikutuksia hirveästi ym. Olisi helpottavaa kuulla jos jollain kokemuksia. KIITOS!!