Liialliset halut naisella

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "KatjaKoo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin tuttua!:|

Ihanaa että joku ymmärtää. Mä tunnen olevani niin yksin tämän asian kanssa. Miehet ei tajua, niistä on vain mahtavaa kun nainen on kiihkeä ja kiihottunut koko ajan. Jotkut heistä on sitten lopulta menneet niin alas että ovat alkaneet jopa nimittelemään :( Se tuntuu tosi kurjalta, että nainen ei saisi harrastaa paljon seksiä, mutta mies kyllä saa! Enkä mä sitä edes haluaisi niin paljoa harrastaa, mutta on pakko niinkuin olen kertonut.

Niin se kai sitten on että on mentävä seksuaaliterapeutille. Ihanaa jos olisikin oikeasti niin että saisin avun sieltä, oppisin olemaan haluamatta näin paljon. Voiko joku tietty hormooni aiheuttaa nymfomaniaa?

[QUOTE="KatjaKoo";29555041]Ihanaa että joku ymmärtää. Mä tunnen olevani niin yksin tämän asian kanssa. Miehet ei tajua, niistä on vain mahtavaa kun nainen on kiihkeä ja kiihottunut koko ajan. Jotkut heistä on sitten lopulta menneet niin alas että ovat alkaneet jopa nimittelemään :( Se tuntuu tosi kurjalta, että nainen ei saisi harrastaa paljon seksiä, mutta mies kyllä saa! Enkä mä sitä edes haluaisi niin paljoa harrastaa, mutta on pakko niinkuin olen kertonut.

Niin se kai sitten on että on mentävä seksuaaliterapeutille. Ihanaa jos olisikin oikeasti niin että saisin avun sieltä, oppisin olemaan haluamatta näin paljon. Voiko joku tietty hormooni aiheuttaa nymfomaniaa?[/QUOTE]

Miehet ja miehet.
En tiedä miten on nimitelty, mutta ei se kovin normaalia ole haluta seksiä 10 krt päivässä, ei naisella eikä miehelläkään. Tosin jos seksin harrastaminen ei häiritse omaa eikä muiden (kumppani, lapset) elämää niin OK, mutta väittäisin että juuri kukaan ei halua elää ihmisen kanssa jota pitää nylkyttää alvariinsa ja joka päivä useasti.
Se on vaan hyväksyttävä, että jos on noin paha ongelma niin on löydettävä soveltuva kumppani = seksimaanikko eikä voi juurikaan valita millainen kyseinen tapaus on ihmisenä.

Minä kysyin kerran lääkäriltä antiandrogeeneja tjtn kun tuntui että tulen hulluksi himoineni, mutta en saanut. Nykyään kuitenkin pärjään ihan hyvin kun on niin paljon aktiivisempi elämä, mutta on tullut muutama kiusallinen tilanne kun tuntuu että kaikki näkee mun tilan.

henkinen puoli vissiin ongelmallinen, jos jatkuvasti hikoilee ja punastelee kiihotuksissaan ja sitten laittaa tissipaitoja ylle. kuin se olisi tahallista provosointia ja itsen kiihotusta. kaksisuuntainen?

Minä kanssa jäin miettimään tuota tissipaitaa. Itse, jos olisin noin himokas koko ajan, en pukeutuisi paljastavasti. Ihan juuri kuin joku aiemminkin sanoi, provosoi itseään ja samalla muita.

Varmasti käytös juhlissa ollut muutakin kuin punastumista jos sukulaisperhe siitä lähtien karttanut tietoisesti tätä himohiirtä.

Mulla ei mitään tissipaitoja ole, mutta esimerkiksi hierojalla käynti tai mikä tahansa tilanne missä miehen/miesten pitäisi tulla lähelle, ovat kiusallisia jos pääsee joku tahaton huokaus tms :D Siksi vaihdoin hierojanikin naispuoliseen.
Olen aina ollut helposti addiktoituva persoona, mutta jossain vaiheessa taisin vaihtaa seksiaddiktioni syömiseen. Mutta nyt kun olen mässäämisen lopettanut ja mulla on uusi hanipöö ja tällaisia keskusteluja, jotka vievät taas ajatuksen siihen itseensä, niin voi dääm! Jalat menee alta ja tuntuu ettei tuolillakaan pysy.

Tissipaita just joo..siis isorintainen ei voi tunkea itseään johonkin poolopaitaan heinäkuun helteillä. Paitapuserot taas ei edes mene rintojen kohdalta ylös asti kiinni, napit vaan sinkoilee niin pukeudu siinä sitten. Joo ja en hikoile ja punastele jatkuvasti, kerroin vaan että noinkin voi käydä ja on käynyt toisinaan.

Ei ole masennusta ja parisuhteeni on muilta osin onnellinen ja seksikin on huippua muutoin kuin siltä osin että haluaisin sitä lisää. Muut osa-alueet elämässäni ok, hyvä työ ja kaverisuhteet ja harrastukset ok. Mut joo, kai mä sitten meen terapiaan kun olen nähtävästi joku hullu...

No itsehän sinä asiasta avauduit. Kannattaa muuten ostaa isompia paitoja, itselläni on DD-kupit eikä mun paidoista napit singahtele mihinkään.

Kerropas nyt totuus mitä siellä juhlissa tapahtui sellaista, ettei tämä sukulaisperhe ole enää ollut yhteydessä? Taisi olla suoranaista flirttiä punastumisen sijasta? Ei kukaan hikoilun ja punastumisen takia lakkaa pitämästä yhteyttä, ellei se sun hikipurona virtaava tissivakos ylttänyt haaruksiin saakka.

no aivan varmasti rinnat saa kuumallakin verhottua niin ettei kiihotuksesta kohoile ihmisten silmiin. jos ihminen on niin kiihottunut miehen huomiosta ettei saa sita peitettya, niin henkista se on.

No kuka sinusta on puhunutkaan? En minä ainakaan. Ap:sta tämä viestiketju kertoo.

Juhlissa piukan puseron sisältä kimppilevat tissit, kiihottumisen seurauksena punoittavat posket ja dekoltee, rintojen väliin hitaasti valuva hikinauha ... ja sukulaisperhe ei enää pidä tähän ihmiseen yhteyttä. Väkisinkin sitä miettii että mikähän virtahepo se sitten on :D

Tietenkin se on fyysistä. Mutta jos se on tiedostettu ongelma niin ei varmaan kannata pukeutua paljastavasti tissit törölleen?

Vai?

Niinku tälleen vai?

Itse olin samanlainen noin 40-vuotiaaksi asti. Silloin kaipasi yhtä kiihkeätä kumppania, mutta mitähän siitäkin oikeasti olisi tullut jos koko ajan vain olisi harrastettu seksiä? Itse tarvitsin yli 10 orgasmia päivässä, vaimolle riitti alussa 2-5 kertaa päivässä ja vuosien yhdessäolon jälkeen se hiipui yhteen kertaan viikossa ja harvemmaksikin, mikä oli aika ikävää.

Mulla sama ongelma, mutta ei ihan noin paha. Silti tiedän tunteen kun itse haluaa kokoajan ja mies vaan silloin tällöin...musta ikävintä tässä on torjutuksi tuleminen, vaikka järki sanoo, ettei toinen vaan aina halua, vaikka mä haluaisinkin...