Mies on ihan seksihullu ja jutuillaan vaan vie minulta viimeisetkin halut...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä oli ihan samanlaista kuin ap:lla. Mies olisi halunnut joka päivä, minulle olisi riittänyt kerran-kaksi kuukaudessa. Mies puhui koko ajan seksistä, milloin seuraavan kerran, ei malta odottaa ja joko nyt ja....

Plääh. Menin ihan puihin. En pystynyt enää seksiin. Mies syytti entistä enemmän kun olen ihan hullu ämmä kun ei seksi kelpaa yms.
No, ero siitä tuli. En vain jaksanut sitä jatkuvaa seksistä puhumista ja seksin vaatimista.

Nykyisessä suhteessani seksiä on noin kerran viikossa. Seksi on hyvää ja mielekästä eikä kukaan painosta mihinkään.

Vanhemmiten miehistä vaan tulee pervompia ja haluavat enemmän ja useammin.Pervot puheet ällöttää ja miehen saako pillua tai pinseä tai limalompakkoa yms.sanonnat ärsyttää ja v_tuttaa.Mitä enemmän ukkoa pervottaa,mitä ronskimmat puheet,enemmän haluaa ja ehdottelee,sitä vähemmän sytyn ja kiinnostun.Mun mielestä toi puhe vaan on ällöttävää/ronskia.Mies on kuin joku sika kiimassa,yöks.

Ymmärrän sinua. Minustakaan tuollainen käytös ei ole enää normaalia. Olisin itsekin tosi ahdistunut tai olenkin. Oma mies on vähän samanlainen. Saattaa yhtäkkiä vetää housunsa alas ja koettaa ottaa minua väkisin ja vetää minunkin housuja alas. Itseäni ainakin ahdistaa.
Minusta seksistä ei pitäisi kokoajan puhua tai esitellä sukukalleuksia. On paljon tavallaan kiihottavampaa, että ne ovat piilossa. Se ehkä lisää sitä halua, kun aihe ei ole kokoajan käsillä.
Ymmärrän sinua kyllä niin hyvin. Mies vaikuttaa jotenkin seksuaalisesti sairaalta. Eikö sitä voi harrastaa ihan sellaista tavallista hellyyttä ja hyvänäpitoa, miksi aina pitää olla seksiä. Tuollanen jatkuva toitotus tappaa kyllä ne viimeisetkin halut ja siitä saattaa saada ihan kroonisen kivun, kuten minullekin on käynyt, että seksi tekee nykyään todella kipeää ja lihakset ovat krampissa. Keho reagoi mielen kanssa yhdessä.

Huoh mä taas naisena just haluisin että mies joskus itse tulisi ja ottaisi mut. Mutta ei.. mä aina teen kaikki aloitteet. Meillä ei edes olisi seksiä saati lapsia, jos mulla ei olisi seksihaluja. Luulen, että sillä on jotain estoja mielessä tai paineita. En ymmärrä naisia jotka ei halua seksiä.. ei orgasmi ole se päämäärä vaan se intiimi yhdessä olo ja nautinnon antaminen ja saaminen. Ärsyttävää kun nää haluavat osapuolet ei ikinä kohtaa. Elämä on niin epäreilua.

• Tykkää
Reactions: m1es
Kuulostaa jossain määrin ex-puolisolta, vähän väliä jakoi fantasioitaan ja teki keskustelunaloituksia tyyliin "nyt puhutaan siitä!". No ei puhuttu kun menin ihan lukkoon että mitä nyt pitäisi puhua. Lopulta kaikki eskaloitui siihen ettei mitään ollut pariin vuoteen enkä itseksenikään pystynyt tekemään mitään viimeisenä vuotena. Parisuhde päättyi erinäisistä syistä, nykyisen kanssa ei ole mitään lukkoja aiheesta keskustelun suhteen koska tiedän ja koen olevani turvassa ja että ajatuksiani halutaan kuunnella. Kaikki sellaiset kokeilutkin ovat tuntuneet hyvältä joita aiemman kanssa ei olisi voinut edes kuvitella.
Se mitä olen oppinut on se, ettei mitään tule tehdä "vaan koska toinen haluaa" jos tietää että satuttaa itseään. Keskustelu sujuu helpommin jos kokee olevansa turvassa, vaikka olisi vaikeita ja kipeitä asioita. Miehelläsi saattaa olla menneisyydestä saatuja vääristyneitä ajatuksia tai kokemuksia itsestä (tajusin myöhemmin että ex kompensoi seksistä puhumisen sillä että oli itse epävarma itsestään ja haki itseä buustaavaa shokkiarvoa puheistaan. Omasi lisäksi epäterveitä ajatusmalleja parisuhteesta jotka pohjasi lapsuuteen). Itse tuossa tilanteessa lähtisin keskustelemaan asiasta että miksi hän tekee näin, tietääkö ettei tunnu sinusta hyvältä (jos tietää, niin miksi jatkaa) ja mistä koko asia johtuu ja miksi kokee tärkeänä jakaa ääneen. Ylikorostunut seksuaalisuus yleensä johtuu jostain menneistä asioista, ja yliseksuaalisuus voi olla esim. oman turvallisuuden buustaaminen, halua saada kontrollin tunnetta tai mikä hyvänsä. Ei välttämättä edes itse tiedosta (vielä) syytä miksi itse toimii noin, voi mennä pitkäänkin sen tajuamisessa, jos taustalla on oikeasti jotain. Keskinäinen ymmärrys ja avoin kommunikointi auttaisi tässä kohtaa paljon

Vanhemmiten miehistä vaan tulee pervompia ja haluavat enemmän ja useammin.Pervot puheet ällöttää ja miehen saako pillua tai pinseä tai limalompakkoa yms.sanonnat ärsyttää ja v_tuttaa.Mitä enemmän ukkoa pervottaa,mitä ronskimmat puheet,enemmän haluaa ja ehdottelee,sitä vähemmän sytyn ja kiinnostun.Mun mielestä toi puhe vaan on ällöttävää/ronskia.Mies on kuin joku sika kiimassa,yöks.
Voin helposti kuvitella mielessäni sen lisääntymisikänsä ehkä jo ohittaneen sirkkaliisan, joka tällaisia kitkeriä kommentteja kirjoittelee. Alapää on kuin kuiva kuin beduiinin sandaali, ja miesten päät kääntyvät kadulla poispäin kohdatessa.

Yhteistyössä