Liian kostea(ko)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Niagara
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Niagara

Vieras
Onkohan muilla naisilla samoja kokemuksia, että kun kiihottuu kostuu vähän liikaakin? Välillä tuntuu että valuu kuin niagara. Jotenkin hävettää kun on jo "alkupeleissä" ihan märkä, vaikka kai se on ihan luonnollista... On kyllä pyyhe aina lähettyvillä että saa "liiat" pois ettei oo liian liukkaat kelit.
Mitä olette miehet mieltä tästä? Onko kiihottavaa/ vähemmän kiihottavaa kun muija käy niin kuumana?

Naisen ejakulaatiosta on jonkinverran tutkittua (oletettua) tietoa.

Olen kerran ollut tilanteessa, jossa nainen ilmeisestikin ejakuloi, sillä paikat olivat lotomärkänä ja lakana oli peffan alta täysin märkä isolta alueelta. Nainen oli itse hieman hämillään tilanteesta ja ilmeisestikin luuli, että ajattelin hänen pissanneen alleen. Kysymyksessä oli ns. yhden illan juttu, jotenka asia jäi silloin selvittämättä.

Jälkeenpäin luettuani ejakulaatiosta, olettaisin, että kysymyksessä oli ilmiö -ejakulaatio.
Syötä Googlelle hakusanaksi -naisen ejakulaatio-, niin aiheesta löytyy tietoa.

Tuopa on meilläkin tuttu juttu tuo emännän ejakulaatio. Sitä sattuupi silloin tällöin. Emännän kosteus vaihteleepi (niinkus varmaan tiijjättekin) alvariinsa. Joskus on niin märkä, jottei meinaa tuntuvakkaan. Vaan mie meen ihan höpövilliksi millonka vaimo on niin märkä, jotta kiveksiä pitkin valluu. Ja kyllä maistuu hunajalle!

Alkuperäinen kirjoittaja ukko:
Mie oon yleensä kuivant hänet miun isol munalla, näyttää niin nauttivan ja olleen tyyty-
väineen..

Miepä oon joskus sanonna, että hankaa ittes kuivaks miun rintakarvoihin tai sitten oon kuivanna vaimoa parrallani. Jos taas emäntä valuu löröhorona yhdessä masturboidessamme, niin hän "kuivaa" itsensä reisi- tai säärikarvoihini.

eikö siitä jää liimamainen olo karvoihin ja on sanottu jos ne aamuun on siellä, ei lähde kuin ajamalla pois ja saattaa olla ettei karvat siihen kohtaanenää kasva!

Nyt sie, Ukko, oot hieman viärässä. Jääpihän siitä karvat pikkusen takkuun, mutta nätti kiilto. Loppu sun jutustashan on ihan höpöhöpöä. Tuo tuoksuvan puutarhan hedelmämehuhan on oivaa hoitoainetta miehiselle karvoitukselle. Että tämmöstä lannotusta täällä salomailla, kun ei oo varraa ostaa sitä "Ever-nourishing-wonder-cream-and-up-lifting-treatment"ia (on miulla sitten varaa Nivean partaveteen, mitä pistän ajeltuun kaulan alaosaan).

Ex-mies sanoi, että olen inhottavan märkä, valuu pitkin hänenkin reisiäänkin, yök.
Ymmärtänette, miksi on ex?
Nykyinen tykkää ja käy kuumana kun olen "valmis".

Mitä tuota valittamaan, perkele! Eikös se oo hyvä, että nainen on märkä eikä kuiva. Ja roiskuuhan ne siemenet mieheltäkin ihan itsekseen yöllä. Miun emäntä ainakin vaan naureskelee miulle tyytyväisenä, kun lakanat on märkänä rakastelemattakin, vaekka oun 45. Ja eukko hyvästi yli "puolvälin."

Elekee, naiset, omastanne valittako. Jos mies ei osova nauttii joka mutkasta, viännöstä ja valusta, niin olokkoon. On se naisen ejakulaatio sentään lystimpi, kuin kuun vaevat jollon saapi olla kun teurastaja puolreijjestä nennään.

Yhteistyössä