P
paha mieli
Vieras
Olen yrittänyt vaikka miten selittää miehelleni, että hänen käytöksensä minua kohtaan muiden ihmisten seurassa loukkaa minua ja pahoitan mieleni. Turhaan. Hänen mielestään olen liian herkkä hipiäinen. Hän huutaa, haukkuu ja nimittelee ihmisten kuullen ja häpäisee minut flirftailemalla kassatyttöjen kanssa kaupoissa, esim. sanomalla "mitäs sinulla on tänään minulle tarjota...?" Olimme missä tahansa, hän on se joka pitää puhetta ja minä olen hiljaa.
"Olen sinuun täysin tyytymätön." Siis: seurani ei kiinnosta, vaan mieluummin lähdetään joka ilta johonkin pois kotoa ja tv:tä katsotaan yömyöhään. Häntä ei kiinnosta "vatvota suhteemme tilaa" puhumalla kun ongelma on yksistään minun pään sisällä. Hänellä on kaikki loistavasti.
Kahdestaan emme enää asioitamme saa kuntoon, mutta mihinkään kolmannen henkilön juttusille hän ei suostu. Olemme siis umpikujassa. Mietin vakaasti pitäisikö kerätä tavarat ja lapset ja lähteä pois.
"Olen sinuun täysin tyytymätön." Siis: seurani ei kiinnosta, vaan mieluummin lähdetään joka ilta johonkin pois kotoa ja tv:tä katsotaan yömyöhään. Häntä ei kiinnosta "vatvota suhteemme tilaa" puhumalla kun ongelma on yksistään minun pään sisällä. Hänellä on kaikki loistavasti.
Kahdestaan emme enää asioitamme saa kuntoon, mutta mihinkään kolmannen henkilön juttusille hän ei suostu. Olemme siis umpikujassa. Mietin vakaasti pitäisikö kerätä tavarat ja lapset ja lähteä pois.