Noi toiset neuvolantädit tuntuvat liikaa kattelevan noita käyriänsä!!Mulla kolme ekaa tyttöjä,jotka kulkivat alakäyrillä ja sain kuulla syyllistystä,kun ovat niiiiiiiiiiiiiiin pieniä ja taasen nää kaksi viimosta poikaa on kulkenu ylemmällä käyrällä,viimeksi totesin Niilon (3v) neuvolassa,kun th kauhisteli painokäyrää ymv.että:"Väitäkkö,että mun mukula on läski muka?"th alko selitteleen jotain anteeksipyydellen.
Mutta hitto mua pistää vihaksi,kun ne tuijottaa niitä taulukoitaan(nimim.paljon muutellut paikkakunnalta toiselle)
Pitääkö niitten aina ettiä väkisin jostain huomautettavaa?!
Ku mun mukuloista on kaikista viidestä sanottu,että on jänteviä ja pitäävät päätään sirpsakasti jne.mutta aina ovat huomauttaneet painosta!!!Joko sitä on liian vähän tai liian paljon!!! :kieh: Mulle nelikymppiselle naisenketaleelle on neuvolanlääkäri sanonu 9kk-neuvolassa,että dieetille tai muuten ei opi käveleen!(olin pikkasen tukeva)10kk neuvolaan sitten lampsin omin jalkoineni!..Oli meinannu täti ja lääkäri-setä nolostua!
Pointtina,että jo sillon 70-luvun alussa (60-luvulla syntyneenä) normikansa piti turhana dieettejä etenkin pikkulapsilla,mutta nk."ammattilaiset" vohkasivat jo silloin! :headwall:
..ja ne jaksaa näköjään edelleenkin!! :headwall: :kieh:
Mää oon sitä mieltä,että vauvat on vielä niin vaistonvarasia,että ne syö just niin paljon kuin ne tarviikin! =)
joten huoli pois!
Eikä mustakaan mikään läski ole tullut vaikka pullukka olin vauvana!vaikka nyt nelikymppisenä viiden mukulan äiteenä ja laiskana sellasena alkaa toi vaatekoko suurenemaan!