Liian pieni vehe

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pettynyt karvajalka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pettynyt karvajalka

Vieras
Tapailin yhtä naisihmistä.Ihan aikuinen ihminen,
jossain vaiheessa tuli seksihommelot eteen ja minusta se meni ihan hyvin.Käytin aikaa naiseen ja vaikutti tyytyväiseltä

MUTTA sitten ei enää oikein vastaillu puheluihin ja lopulta vastasi tekstarilla ettei halua tavata enää kun minulla on liian pieni vehe!!!!

MITÄ SANOTTE TÄSTÄ?

Turha aina miehiä haukua että ovat sikoja. Sattui tuommoinen kohtelu kun olin ihan tosissaan naisen suhteen, aattelin että olis ihan kypsä ihminen kun oli lapsia ja kaikkea elämänkokemustakin.

Ystävälleni kävi samanlainen tilanne. Ikävää kun olikin. Tykkäsi kovasti tästä miehestä ja kaikki meni hyvin, mutta valittetavasti tällä miehellä oli liian pieni, niin puntaroi kauan vosiiko jatka jne. Oli tosi vaikea päätös, mutta suhteeseen kuuluu myös seksi ja jos se ei toimi niin silloin suhteesta puuttuu jotain....
Siinä tosin seksi oli sellaista takkuista muutenkin...olisikos mies tiedostanut sen että on pieni ja oli epävarma.

Minusta tämä on todella kurja tilanne...koska ei miehet voi mitään vehkeelleen...mutat silti se vaikuttaa niin kovin :(

Ei ole oike neuvoja...

Itse tapailin joskus tosi pienivehkeistä,....sain mä silti orkut...jotenkin myös se kiihotti...ja osas hinkata oikeita paikkoja....

Alkuperäinen kirjoittaja pettynyt karvajalka:
jossain vaiheessa tuli seksihommelot eteen ja minusta se meni ihan hyvin.Käytin aikaa naiseen ja vaikutti tyytyväiseltä

MUTTA sitten ei enää oikein vastaillu puheluihin ja lopulta vastasi tekstarilla ettei halua tavata enää kun minulla on liian pieni vehe!!!!

MITÄ SANOTTE TÄSTÄ?

Turha aina miehiä haukua että ovat sikoja. Sattui tuommoinen kohtelu kun olin ihan tosissaan naisen suhteen, aattelin että olis ihan kypsä ihminen kun oli lapsia ja kaikkea elämänkokemustakin.

Aika kylmä meininki. Ei tulisi mieleenikään sanoa kenellekkään miehelle tuollaista. Jos miehellä olisi oikeasti semmoinen mikropippeli, jotain alle viisi senttiä, niin sitten yhdessä keksittäisiin, miten sitä voi parhaiten käyttää. Tosin saattaisin olla itse huolissani, että tuntuuko miehestä miltään tai että olenko itse liian löysä. Jos mies olisi muuten ihana, niin keksisimme kyllä keinot.

Sinulla tuskin on oikeasti mikropippeli.

Kysymys ei voi todellakaan olla ainoastaan siitä. Jos rakastuu mieheen, hyväksyy sen mitä pöksyistä myöhemmin paljastuu.

Oma ensirakkauteni oli pienipippelinen veikko, ja se ei haitannut ennen lapsia lainkaan... päinvastoin :whistle:

Nykyinen mies, lasteni isä.... Hmmm... rakastuminen oli niin totaalista, että olisi ollut periaatteessa sama vaikka sillä ei olisi ollut kuin pelkät pallit. Tokihan se koko sitten tuli ns. positiivisena yllätyksenä.... Mutta jos olisi paljastunut toisin, ei se rakkaus olisi siihen kuollut. En voisi uskoa sitä, että koko on jollekin suhteessa se ainoa merkityksellinen asia.

Tiedän erään 40-vuotta kestäneen avioliiton (jatkuu yhä), jossa urheilullinen ja vetävä mies halvaantui moottoripyöräonnettomuudessa, ja vehkeellä ei ole tehty mitään paitsi katetroitu viimeiseen 15 vuoteen. Se on rakkaus ja kiintymys; joko sitä on tai sitä ei ole.

Joten pää pystyyn! (Siis yläpää) :flower:

Mutta minusta tämä oma vehe on ihan tavallinen, oikeestaan sopivaksi moni on sanonu. Tiiä sitten ovatko kaunistelleet, mutta minua kyllä pelottaa jos nykysin naiset on tämmösiä että normaali peli ei riitä.Ja käytän kyllä muutakin aikaa kun pelkällä vehkeellä vetelen.Ehkä tämä nainen oli joskus tullut pahasti loukatuksi ja halus laittaa vahingon kiertämään, muuta en voi ajatella.

Jos olisinkin jotenkin ollu tyly hänelle mutta oikein nätisti kohtelin ja aina maksoin kaikki jne. Ehkä minussa oli joku muukoin vika sitten, niinkuin joku epäili.Vaikea sanoa kunnei siitä tullu mitään kommenttia.

Mutta minusta tämä oma vehe on ihan tavallinen, oikeestaan sopivaksi moni on sanonu. Tiiä sitten ovatko kaunistelleet, mutta minua kyllä pelottaa jos nykysin naiset on tämmösiä että normaali peli ei riitä.Ja käytän kyllä muutakin aikaa kun pelkällä vehkeellä vetelen.Ehkä tämä nainen oli joskus tullut pahasti loukatuksi ja halus laittaa vahingon kiertämään, muuta en voi ajatella.

Jos olisinkin jotenkin ollu tyly hänelle mutta oikein nätisti kohtelin ja aina maksoin kaikki jne. Ehkä minussa oli joku muukoin vika sitten, niinkuin joku epäili.Vaikea sanoa kunnei siitä tullu mitään kommenttia.

Montako senttiä pitkä peniksesi on erektiossa, mittaa selälläsi maaten ja laita mitta aivan peniksen tyveen, niin tyveen kuin vain saat. Kommentoin sitten.

Alkuperäinen kirjoittaja Tarmoerkale:
Kysymys ei voi todellakaan olla ainoastaan siitä. Jos rakastuu mieheen, hyväksyy sen mitä pöksyistä myöhemmin paljastuu.

Oma ensirakkauteni oli pienipippelinen veikko, ja se ei haitannut ennen lapsia lainkaan... päinvastoin :whistle:

Nykyinen mies, lasteni isä.... Hmmm... rakastuminen oli niin totaalista, että olisi ollut periaatteessa sama vaikka sillä ei olisi ollut kuin pelkät pallit. Tokihan se koko sitten tuli ns. positiivisena yllätyksenä.... Mutta jos olisi paljastunut toisin, ei se rakkaus olisi siihen kuollut. En voisi uskoa sitä, että koko on jollekin suhteessa se ainoa merkityksellinen asia.

Tiedän erään 40-vuotta kestäneen avioliiton (jatkuu yhä), jossa urheilullinen ja vetävä mies halvaantui moottoripyöräonnettomuudessa, ja vehkeellä ei ole tehty mitään paitsi katetroitu viimeiseen 15 vuoteen. Se on rakkaus ja kiintymys; joko sitä on tai sitä ei ole.

Joten pää pystyyn! (Siis yläpää) :flower:

Minäkin rakasti eksääni. Hän jätti minut. Kun hän ilmoitti, ettei hän enää rakasta minua, itkin ja sanoin rakastavani häntä enemmän kuin Jumalaa. - Seksistämme: mies oli kiintynyt vaatteisiin, osti minulle pitsisen setin, kerran pyysi (matkalla ollessaan), että lähettäisin hänelle omat käytetyt pikkarini, laittoi valokuvani muovikelmuun ja runkkasi sen päälle, runkkasi mieluiten erääseen tiettyyn purkkiin, jossa myydään ruokatarvikkeita (siis teki sitä sen jälkeen, kun ruoka oli syöty eli purtilo tyhjä), piti erityisesti sellaisesta, että hän makasi selällään ja toljotti pimpsaani ja samalla minä runkkasin hänet. - Inhoan tuollaista seksiä.

Rakkaus ja seksi ovat kaksi eri asiaa.

No jos se sun mielestä on normaali, niin sitten se on. Joillain naisilla alapään lihakset on niin veltot, ettei mitään tunnu. Tiedän, koska minullakin on joskus ollut mutta olen jumpannut ja nyt saan oikein mukavat tuntemukset. Mieheni tatti on keskimääräistä vissiin hieman pienempi, mutta enemmän kuin riittävä. En tosin ole muiden pippeleitä koskaan nähnyt.

No olen sen joskus mitannut ja ajattelin ettei sitä tänne laittais mutta kun joku kysyi niin se on 13cm suurinpiirtein juhlakunnossa. On niitä tietysti isompia mutta pienempikin vois olla.

Vieläkö tästä ninulla tulee ongelma kun ei tähän ikään ole ollu?(32v)
Olen uskonu ettei se koko vaan se miten sitä käyttää, niinkuin lehdissäkin naiset sanoo. Eikö se sitten ole niin kuitenkaan?

13 senttiä on kyllä ihan okei. Ei se koko niin paljoa vaikuta, mutta sen huomaa, jos ei ole kova. Ole iloinen, että pääsit eroon kyseisestä naisesta. Mitä pitäisi ajatella, jos mies jättäisi naisen tämän sukuelimen koon takia? Hyh. Typerää.

MITÄ SANOTTE TÄSTÄ?

Oisit sanonu eukolle että "mitenkäs jos sulla onkin liian iso värkki?" :laugh:

En kyllä alkais mitään kehitintä käyttää kun tähän asti olen pärjänny. Ehkä se on siinä kun vehe on hoikka kuten isäntäkin, mutta ei oo ennen haukuttu.toivottavasti ei tule ensi kerralla naisen kanssa ollessa se asia mieleen, voi vaikuttaa lerpahtavasti.

Ihan tyhmää. Noin kun joku sanoo, niin siitä tulee hirveät traumat. Voin vaan kuvitella, että miltä tuntuis, jos joku sanois mun pimperosta, että ei ole hyvä/kelvollinen. Tulis ihan hirveä, kokonaisvaltaisesti paha olo. En varmaan pystyisi nukkua, miettisin vaan kostoa ja sitä, onko se totta, ettei se ole hyvä.

Minun miehen kaveri oli joskus sanonut mun miehelle, että sillä on rusinamuna. Mä oon nyt 8 vuotta ollut sen kanssa naimisissa ja yrittänyt vakuuttaa, että se on kelpaava ja hyvä ja juuri minulle sopiva. Kysehän ei varsinaisesti ole munasta, vaan siitä, kuka sitä käyttää.

Onneksi mieskin on niin ymmärtäväinen, ettei ole valittanut minun vehkeestäni, vaikka se on välillä hieman löysä ollutkin. Ei se ollenkaan puhu semmoisia. Aina on mahtavaksi kehunut.

No jos muuten synkkaa ja toisesta tykkää niin on typerä syy jättää toinen.

Naista kun voi pitää hyvänä niinkin, että sen koolla ole hirmuisesti merkitystä, ja minusta vehkeesi kuulostaa ihan riittävän kokoiselta.

No olen sen joskus mitannut ja ajattelin ettei sitä tänne laittais mutta kun joku kysyi niin se on 13cm suurinpiirtein juhlakunnossa. On niitä tietysti isompia mutta pienempikin vois olla.

Olen uskonu ettei se koko vaan se miten sitä käyttää, niinkuin lehdissäkin naiset sanoo. Eikö se sitten ole niin kuitenkaan?

Minulle peniksesi olisi liian lyhyt. Oma ihannemittani on 15 cm. Vaikka kuinka tolkutetaan, että vagina venyy tai että minkä kokoinen penis tahansa sopii vaginaan kuin vaginaan, ei se niin ole. Minä en halua sekstailla 16-senttisen kalun omaavan kanssa, enkä myöskään 14-senttisen.

Onhan miehilläkin mieltymyksiä, joku tykkää blondeista, joku persevistä, joku rintavista. Ap., voit kuvitella miten pahalta tuntuu tulla aina ja joka paikassa arvotetuksi ulkonäön perusteella.

Alkuperäinen kirjoittaja asiaa kysynyt:

Minulle peniksesi olisi liian lyhyt. Oma ihannemittani on 15 cm. Vaikka kuinka tolkutetaan, että vagina venyy tai että minkä kokoinen penis tahansa sopii vaginaan kuin vaginaan, ei se niin ole. Minä en halua sekstailla 16-senttisen kalun omaavan kanssa, enkä myöskään 14-senttisen.

Onhan miehilläkin mieltymyksiä, joku tykkää blondeista, joku persevistä, joku rintavista. Ap., voit kuvitella miten pahalta tuntuu tulla aina ja joka paikassa arvotetuksi ulkonäön perusteella.

no hohhoh, onnea vaan etsintään.

onko sulla viivotin aina mukana....

Alkuperäinen kirjoittaja Semmonen:
11-14 cm on pieni, 15-17 cm normaali, 18-20cm iso, 21-25 cm jätti

:o pitääkö tää ihan paikkansa?

Mulla on niin vähän vertailukohtia, mutta oon aina luullut että tollainen 20cm on keskimittainen :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:

no hohhoh, onnea vaan etsintään.

En nyt etsi ketään. Mieheni penis on 15-senttinen.

Yhteistyössä