Liian vähän syönyt tänään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mimmi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Mimmi"

Vieras
Arvasin tämän ku alotan elämäntaparemontin että nälkä kostautuu illalla, teen fyysistä työtä 5 päivänä viikossa, liikun 3-4 päivänä viikossa, ylipainoo 24 kg.

Tässä tämän päivän syömiset

Aamiainen: Ruispuikula 1, omena.

Lounas: 2 uutta perunaa, kauhallinen jauhelihakastiketta, kasviksia puolet lautasesta, maitoa lasi.

Välipala: Maitorahka mustikoilla, mandariini.

Päivällinen: Puolet maksalaatikosta, raejuustoa, kanan paloja salaatista, salaattia, maitoa lasi.

Iltapala: Maitorahka mustikoilla

Mulla on kauhee nälkä, kohta sorrun ruisleipään :D Tuossa on about 1600-1700 kcl, kiloklubi syöttää et tänään ois pitänyt 2100 kcl syödä. Vettä oon 2,5 l juonu.

Nälkää turtuu. Tai ainakin minä olen turtunut. Nykyää ei tunnu miltää, jos aamulla syö ja seuraavan kerran syö, ku tulen kotia töiden jälkeen. Alkuuhan se oli hirveää. Mutta aloin sitten nauttimaan nälän tunteesta ja halusin sitä lisää. Nyt on aika harvoin nälkä.

Luepa sieltä kiloklubista mitä ystävämme Patrik Borg sanoo nälästä ja laihduttamisesta. Nälän tunne on meillä lihavilla muutenkin häiriintynyt, ja nälkäkuuri vain heikentää syömisen hallintaa entisestään. Ja mene nukkumaan, uni on laihduttajille tärkeää.

[QUOTE="viiraska";23890959]Luepa sieltä kiloklubista mitä ystävämme Patrik Borg sanoo nälästä ja laihduttamisesta. Nälän tunne on meillä lihavilla muutenkin häiriintynyt, ja nälkäkuuri vain heikentää syömisen hallintaa entisestään. Ja mene nukkumaan, uni on laihduttajille tärkeää.[/QUOTE]

Oon kuluttanut tänään niin paljon että ois pitänyt syödä enemmän päivällisellä, mutta kyllä se on ny ruisleipä otettava.