Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Yeah.
*pimii suuhunsa lattialle tipahtaneen makkaranpalan*
Nam.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Yeah.
Nam.![]()
Onkos sulla kätkö niin kuin meidän pikku-ukolla?Hamstraa välillä johonkin esim. lihapullan tai kaks ja popsii niitä sitten myöhemmin :x
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Yeah.
Nam.![]()
Onkos sulla kätkö niin kuin meidän pikku-ukolla?Hamstraa välillä johonkin esim. lihapullan tai kaks ja popsii niitä sitten myöhemmin :x
Yritän, mutta toi Hilmurihävytön aina löytää ne.
Tänään se tuli jemmattu nachoceesepalloni kourassaam pöydän alta. :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Kypsynyt aromi? Häivähdys hometta? Rehevä, maanläheisen multava?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Kypsynyt aromi? Häivähdys hometta? Rehevä, maanläheisen multava?![]()
Taitaa olla varmaa tietoaeikä arvailuja
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Kypsynyt aromi? Häivähdys hometta? Rehevä, maanläheisen multava?![]()
![]()
*vilkuilee sivuilleen*
Pahus! Paljastuin! :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Kypsynyt aromi? Häivähdys hometta? Rehevä, maanläheisen multava?![]()
![]()
*vilkuilee sivuilleen*
Pahus! Paljastuin! :ashamed:
Nyt mä ymmärrän miks sä et halua koiraa teille![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Nyt mä ymmärrän miks sä et halua koiraa teille![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Nyt mä ymmärrän miks sä et halua koiraa teille![]()
![]()
![]()
No en TIETENKÄÄN! Ne nuolevat p.ersettään enkä mä ylety. :snotty: :|