Liika hygienia on pahasta

Oon ihan samaa mieltä kun puhutaan siivouksesta mutta henkilökohtainen hygienia ei mun mielestä anna varaa lipsua yhtään. Ikävää kun joskus törmää esim. lapsiin jotka suorastaan haisee pahalle! Päivittäiseen hygienianhoitoon kuluu lapselle aikaa n. 15-20min, luulis jokaisella olevan sen verran aikaa!

Joo, lisääallergioita, henkilökohtaisen hygieniankin osalta.
Mulla on tuttu, jonka isä oli jonkun sortin neurootikko ja hänellä on pahasti atooppinen iho ja paljon iho-oireina ilmeneviä allergioita ja lääkäri on sanonut yhdeksi syyksi liiallisen pesun vauva-aikana, siis niihin iho-ongelmiin, asiaa on sitten pahentanu se, että hän ei esim koskaan saanu tulla kesällä maalle isovanhempien luo, vaikka muut serkukset sielä oli, koska siellä oli niin likaista :/ Toisinsanoen siellä olis saanu vapaana liikkua ulkona, sitä ei kotona saanu tehdä koskaan, kun maa oli liakista jne.

Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Yeah.

*pimii suuhunsa lattialle tipahtaneen makkaranpalan*

Nam. :p

Onkos sulla kätkö niin kuin meidän pikku-ukolla? :whistle: Hamstraa välillä johonkin esim. lihapullan tai kaks ja popsii niitä sitten myöhemmin :x

Yritän, mutta toi Hilmurihävytön aina löytää ne.

Tänään se tuli jemmattu nachoceesepalloni kourassaam pöydän alta. :snotty:

Yeah.

*pimii suuhunsa lattialle tipahtaneen makkaranpalan*

Nam. :p

Onkos sulla kätkö niin kuin meidän pikku-ukolla? :whistle: Hamstraa välillä johonkin esim. lihapullan tai kaks ja popsii niitä sitten myöhemmin :x

Yritän, mutta toi Hilmurihävytön aina löytää ne.

Tänään se tuli jemmattu nachoceesepalloni kourassaam pöydän alta. :snotty:

Oon vaan miettiny et miltä pari päivää huoneenlämmössä ollut lihapulla maistuu? :whistle:

Kypsynyt aromi? Häivähdys hometta? Rehevä, maanläheisen multava? :D

Taitaa olla varmaa tietoa :D eikä arvailuja :laugh:

*vilkuilee sivuilleen*

Pahus! Paljastuin! :ashamed:

Nyt mä ymmärrän miks sä et halua koiraa teille :laugh: :laugh: :laugh:

:laugh: :laugh: :laugh:

Yhteistyössä