Liitoskivut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja all day long
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

all day long

Aktiivinen jäsen
27.06.2006
1 251
0
36
Viikkoja kasassa vasta vajava 19 ja niin maan kamalat liitoskivut alkaneet nivusissa. Voiko niille mitään tehdä?
Mulla kolmas raskaus, enkä muista että ekassa oisi ollut ollenkaan ja tokassa tuli ihan loppu raskaudessa.

No pakko kysyä, että onko mulla nyt sit vasta liitoskipuja? Vai ovatko sellasia kipuja, että vauva kairaa päätään lähtökuoppaan? Kun koko raskauden aikana ei kipuja ole ollut ja nyt pari päivää ihan hillitöntä vihlontaa alapäässä... niin mietin kumpaa mahtaa olla...

suhveli 35+1

Mulla siis kipu tuossa nivusissa. Käveleminen (siis lenkkeily) sattuu ja kylkeä on vaikee sängyssä kääntää ym. Joo, eipä siihen taida olla sitten apuja, hitsi. Kakkoselta tosiaan tais olla pari viime kuukautta ja oli aika kamalaa. Ihan hirvittää, jos nämä kivut kestää loppuun asti :/

minulla kestänyt liitoskivut rv 16+ asti ja kolmas raskaus nyt menossa..loppuakohden näyttää vaan pahenevan ja tällähetkellä niin kipeät jo ettei kylkeä pysty kääntämään makuuasennossa..tuntuu että häpyluu on kokonaan irti :whistle: kauhea pauke ja napsuminen kuuluu tuolta nivusista..eikä minullakaan muissa raskauksissa ole ollut näin kauheita liitoskipuja.
kauhea ajatellakin että vielä on laskettuun aikaan yli kuukausi...auts!

jane ja rv 34+1

minulle neuvolasta sanottiin vain että kokeile tukivyötä, se on joitakin auttanut niiden kipujen kanssa..en ole sit kuitenkaan kokeillut, että en tiedä...
itse olen joutunut ottamaan panadolia välillä näihin kipuihin että yö menis edes vähän paremmin :whistle: ihan pientä helpotusta on antanut iso peitto jalkojen välissä yöllä..mutta asennon vaihtaminen on siitä huolimatta aika tuskaista..koitahan kestää lillmam kipujen kanssa :hug: aika menee loppujen lopuksi todella nopeaa.

jane ja rv 34+5

Täällä kanssa menossa 19+2 ja kovissa kivuissa. En osaa sanoa onko mulla kyse liitoskivuista. Neuvolassa ovat puhuneet kasvukivuista, mutta eilen vihloi nivusiin, mutta eniten sattuu vatsan seutuun...Mulla ei auta kuin lepo ja panadol. Jouduin jälleen saikulle ja onneksi sain itseni viimein neuvolalääkärille joka katsoo että vauvalla kaikki ok ja paikat kunnossa ja sitten mietitään jatkoa...Sapettaa, kun ei itsellä väliä. Eniten pelottaa onko vauvalla kaikki hyvin :( Ja näitä kipuja säännöllisin väli ajoin ollut: 12+ 14+ ja 17+ ja nyt jälleen...

Toive81 ja mini 19+2

Yhteistyössä