Liivimies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vaimo

Vieras
Mieheni haluaa käyttää pitkiä rintaliivejä ja pitkälahkeisia housuliivejä päällään aina seksiä harrastaessamme. Minua se on alkanut tympimään, koska ilman em. varusteita hän ei suostu seksiin. Hän väittää, että ei seiso tai ei laukea, jos liivit eivät ole päällä. Auttakaa, sillä haluaisin joskus miestä eikä vain liiveihin pukeutunutta penistä. Mikä neuvoksi? Mitä minun pitäisi tehdä?

...pistä moinen transu kiertoon!

tai laita itelle illalla kumppait jalkaan paskanen lippis päähän ja paskaset umpihaalari ja sano ettei pimppa kastu jos riisut ne pois...!

heippa olis kiva tietää käytätkö itse samanlaisia asusteita
jos niin on ei valitus auta onko tätä kestäny pitkään
muuten pitkälahkeiset housuliivit hmm ilman pientä askartelua ei onnistu itselläni ainakaan silloin ei ollut auk-
koa siinäkohdassa erittäin hankalat kyllä ne liivit lähtee kun pari kertaa et anna

Käytän itse samanlaisia liivejä mieheni toivomuksesta. Liivien käyttöä miehelläni on jatkunut jo useita vuosia. Hän on askarrellut housuliiveihin sopivan aukon penikselleen ja myös minun housuliiveihini halkion oikeeseen kohtaan. Jos kieltäydyn ei seksiä ilman liivejä tule, ja sitä en toki haluaisi. Onko sinulla Anjuska samansuuntaisia ongelmia?

Erinäisistä syistä johtuen en voi mailata sinulle, mutta keskustelisin mielelläni näistä asioista tällä palstalla. Uskon myös, että tämä aihe kiinnostaa monia muita ja saattaa olla ongelma muillekkin. Anjuska toivon, että voit kertoa avoimesti mielipiteistäsi ja voisimme niitä yhdessä yrittää ratkaista.

en tiedä heitänkö löylyä lisää ,musta tuntuu että tämä asia
on monien parien ikuinen ongelma kuinka kaikki saa alkunsa
oletko ollut kauan suhteessa itse olen 18vuotta. miten se
teillä alkoi ,ei kait jp ensi treffeillä ?meillä oikeestaan parin vuoden päästä ei siinä mitassa mutta toivomus että itse pukeutuisin .aika pitkään oltiin tyytyväisiä ,kysyisin kokoasi
oletko a.b.vaid itse olen sutjakka akka ei tarvis korsettia
käyttää tosin olihan se ihanaa kun oikein mies oli kii........
kyllä tuo miehesi menettely on jotenkin kaukaa haettu
jos ei seiso tai ei laukea ilman rekvisiittaa. transuksi
luokittelisin niinkuin omanikin . onko hänellä muita asuja tapana käyttää?sukkia hameita ?laitatko kommentteja
jatketaan asiasta lisää

Me olemme vanha pari olleet jo naimisissakin yli 20 vuotta. Meillä mieheni osteli minulle usein ihastuttavia alusvaatteita ja halusi tietenkin minun pitävän niitä sänkypuuhissa. Myöhemmin hän osteli samanlaisia itselleen ja halusi pitää niitä aina rakastellessamme. Minä suostuin siihen, koska se tuntui olevan hänelle niin tärkeää. Vuosien varrella hän on hankkinut itselleen melkoisen varaston rintaliivejä, yleensä pitkää palleatuki mallia. Korsetit ja sukkanauhaliivit sekä sukat ja housuliivit ovat myös käytössä. Usein hän pyytää minua runkkaamaan itseään kun hän on pukeutunut liiveihin ja naisten korkokumisaappaisiin, jotka ovat myös hänen lempiasusteitaan. Runkkaus tapahtuu useinmiten peilin edessä. Liivinsä hän on ostanut liiviliikkeistä ja on kertonut aina soviittaneensa ne, että koko on varmasti oikea. Kuinka teillä ovat hommat pyörineet? Mistä miehesi on liivinsä hankkinut, vai sopiiko teille molemmille sama koko? Minun käyttämäni koko on 75B ja miehelläni 90B, joten sama koko ei käy. On mukavaa tietää, ettei me olla yksin tässä tilanteessa transujen miestemme kanssa. Ehkä muutkin rohkenevat tänne palstoille kirjoittamaan ongelmistaan.

molemmat olemme sanoisin sutjakoita ,kyllä meidänkin
uroolla ne istuvat oikein hyvin en tosin viime aikoina ole
kovin montaa kertaa siihen innostunut .ei varsinkaan
sellaiseen sessioon missä käsillä joutuisin sen tekemään
onko miehesi mielestäsi seksikäs asuissaan ,kiihotuitko
itse millonkaan tällaisesta hetkistä ?saatko orgasmin vai
tyydytätkö vain miehesi tarpeen . pukeutuuko hän muuta
kuin sänkyhommia ajatellen vai muulloinkin esim, oletteko
kotona asuissa ihan vaikka eimitään seksiä harrastettai-
siinkaan.tiedätkö onko hänellä omien vaatteiden alla mitään kun lähtee ulos ,mun mies on sanonut että joskus
liivit ja sukat esim. tämä on aika hienosäätöä ollut

ole tiukkana ja sano, että ei seksiä, jos mies ei käyttäydy sen suhteen normaalisti. jos se ei miehelle sovi, niin menköön harrastamaan seksiä jonkun kanssa, joka ymmärtää liiveilyt

Mieheni on liiveisään mielestäni omalla tavallaan seksikäs näky, varsinkin komeasti sukkanauhojen välistä voimakkaasti seisova penis saa minut aina syttymään. Mies käyttää myös pitkiä rintaliivejä ja housuliivejä tiskatessaan ja siivotessaan ja muutenkin aika usein, vaikka seksistä ei olisi puhettakaan. Hän pukee myös liivivarustuksen omien vaatteidensa alle, aina kun siihen on mahdollisuus. Esimerkiksi kauppareissuilla on liivit ja myös naisten korkokumisaappaat melkein aina päällä. Minä olen siihen jo niin tottunut, että se ei enään tunnu misään. Kuinka teillä mies on nämä hommat hoitanut? Kuinka sinä olet suhtautunut?

kyllä teillä tuo liivileikki on aika hallitseva ,óletko itse myös
pukeutuneena päivisin kun olette kotona askareilla kyllä
meillä on aika vähäistä tuo ,asutteko suurella vai pienellä paikkakunnalla tuo naistenkumisaapikkaissa kävelevä mies
kyllä herättää huomiota aina eikö naapurit tai onko teillä lapsia tahi muita tuttuja jotka saattaisivat nähdä raavaan
miehen korkosaapikkaissa.meillä se on poissuljettu ulkona ei juuri muuta kuin sen minkä peittoon saa olkoon sitte alla mitä tahansa.kasvot menee on se niin iso asia.mutta se siitä
kun käytte ulkona yhdessä onko aina hänellä liivit ja muut päällä.meillä ei ole .onko miehesi mitenkään ajellut esim
karvojaan mistään meidän ajelee mutta ei tuolla kovin runsas ole muutenkaan.oletko keskustellut hänen kanssaan
että tapaako hän muita ""samanhenkisiä"" venyykö kauppa-
reissut onko äkkilähtöjä johonkin niitä miesten asiota on
aina .tuo on kivasti että kotityöt tehdään kahden ""tytön""
voimin meillä ei mies ""verkkareissaankaan""vei mattoja ulos
tiskikone onneksi on .jatketaan huomenna täytyy lopetella
työpaikalla on säpinää...............

Usein olemme kotona molemmat pukeutuneina samanlaisiin liiveihin, koska mieheni on ostanut minulle samanlaisia liivejä joita hän itsekkin käyttää tosin tietysti pienempää numeroa. Kuinka teillä, käytätkö samanlaisia liivejä hänen kanssaan? Asumme melko suurella paikkakunnalla joten tuttuja tulee harvoin vastaan. Naapurit ovat kyllä nähneet mieheni jaloissa naisten korkokumisaappaat, mutta mitäpä siitä. Lapset ovat lähteneet maailmalle, joten sen puolesta liiveily ei ole esteenä. Ulkona käydessämme mieheni käyttää liivejä omien vaatteidensa alla. Karvojaan hän ei juuri ole ajellut. Kauppareissut kyllä tuppaavat välillä venymään, mutta tuskin hänellä mitään samoinajattelevia ystäviä on. En ainakaan ole kuullut. Miehelleni en näitä kirjoituksia ole näyttänyt. Voin ehkä näyttää joskus tulevaisuudessa. Kotitöitä tehdään usein kahden""tytön"" voimin ja usein urakan päätyttyä kaadutaan sänkyyn pitämään liivisessioita. Pidän kyllä huolen, että saan haluamia orgasmeja tarpeeksi, koska miehenikin saa tyydyttää halunsa minuun ja liiveihin. Oletko sinä muistanut pitää puolesi näissä asioissa?

työpaikalta heippa kahdenkeskiseksi on tämä ajatustenvaih-
to mennyt .aivan ensimmäisestä viestistä olen saanut kä-
sityksen, että ongelmana liika ""rekvisiitan"" käyttö ,ja aina
vaan sänkyhommissa ,nyt kuitenkin arkiaskareissa yhdessä ulkona siis aina.sovitteko aina kun johonkin lähdette että kumpikin laittaa liivit ja muut päälle ei meillä nyt ainakaan
noin hallitseva ""leikki ""ole.olet kyllä aika ihana vaimo mie-
hellesi ja taidat kovasti tykätä moisesta ja missä se raja
kulkee niin se on teidän kahden asia, minun mieheni on nä-
mä lukenut ja kyllä sinunkin vois lukea meillä kommmentti
että kun pääsis teidän kanssaan ""apulaiseksi "" hymähdin
ja totesin voi olla ankara täti kun joutuisit tiskaamaankin
ilmeestä päätellen olin todistamassa hänen fantasiaansa
luulen että minun miehelläni on tällaisia haaveita?

oletteko teillä samanlaisia havainneet ? huomenna jatkan
työ kutsuu