H
Haaveileva äiti
Vieras
Eli tässä sitä taas mietinnässä josko lähtisi lukemaan uuteen ammattiin. Olen vielä ainakin vuoden vauvan kanssa kotona, ikää nyt 37 vuotta.
En ole käynyt lukiota. Kiinnostaisi sairaanhoitoalan opiskelu, kätilön tai sh:n hommat tms. Lähihoitajaksi jos lukee ensin, eikös silloin voi päästä ilman yo-tutkintoa opiskelemaan sairaanhoitajaksi? Kenelläkään kokemusta?
Vähän tässä ollaan myöhäisessä, mutta kaipa sitä vielä kerkiää vaikka opiskella jonkin vuoden ja sitten tehdä töitä parikymmentä vuotta.
En ole käynyt lukiota. Kiinnostaisi sairaanhoitoalan opiskelu, kätilön tai sh:n hommat tms. Lähihoitajaksi jos lukee ensin, eikös silloin voi päästä ilman yo-tutkintoa opiskelemaan sairaanhoitajaksi? Kenelläkään kokemusta?
Vähän tässä ollaan myöhäisessä, mutta kaipa sitä vielä kerkiää vaikka opiskella jonkin vuoden ja sitten tehdä töitä parikymmentä vuotta.