Alkuperäinen kirjoittaja tähtihedelmä:Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Mistä sen etukäteen tietää että tuleeko joku tekemään rikoksia? Miten se seulotaan? kuka sen päättää? ja millä kriteereillä?Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Ne maahanmuuttajat jotka haluavat tehdä töitä ja rakentaa Suomea paremmaksi paikaksi asua ja elää ovat mun mielestä ok, tulevat sitten mistä päin maailmaa tahansa ja ovat väriltään vaikka vihreitä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joo-o, no miksi sitten tällainen aloitus jos susta maahanmuuttajat on ok?Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Rivien välit on sun mielikuvituksen tuotosta![]()
Taasen sellaiset mamut jotka tehtailevat rikoksia, loisivat ja valittavat kaikesta ovat mun mielestä epätoivottavaa ainesta maamme rajojen sisäpuolella. Heitä ei pitäisi tänne ottaa ja maahan päässeet pitäisi karkoittaa pois.
Tuo onkin hiukan hankalampi kysymysKaikki tietävät viranomaiset kyllä osaavat keksiä vaikka minkälaisia testejä millä selvitetään mamun kelpoisuus kunnon kansalaiseksi.
Hahhahahaaa!!!! Jos sellanen keino olis keksitty, tai testi, niin minkä takia me ei testata suomalaisia vaikka 18 vee iässä, ja hoitoon vaan tai suoraan vankilaan jos testeissä on taipumusta rikollisuuteen, niinkö![]()
Yksinkertainen kysymys: miten olet elättänyt itsesi kotimaassasi? Eiköhän tuolla onnistuta karsimaan jo aika paljon epätoivottavaa ainesta?
mitkä ammatit ei sitten suomeen sovi? hajuvesikauppiaat ja maitomiehet? käsittämätöntä, jos pakolaisia karsitaan ammatin perusteella!! jos joskus olisi tilanne edessä, jossa mun ja mun perheen olis lähdettävä kodista ja pyrkisimme muualle, mä olisin pyrkijöiden pohjasakkaa. ja silti varmaan viimisenä tekemässä rikoksia.
järkyttävää että voi edes ehdottaa tollasta ihmisten eriarvoistamista.
Sä sekoitat aika suloisesti pakolaiset ja maahanmuuttajat, ne eivät ole sama asia