Limansekaista verta supistuksien jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nonnamonna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nonnamonna

Jäsen
31.12.2004
425
0
16
Onks kellään muulla tullut loppuraskaudessa?

Itellä yöllä supisteli aikalailla ja aamulla vessassa käydessä paperiin tarttui limansekasta ruskeeta verta.Ei paljon tullut,seurailin ja on nyt loppunut.En lähtenyt sairaalaan kun ei ollut sitä kirkasta verta.
Ja miehellä tietty sillon aina työpäivä kun jotain sattuu :/

Mulla tuli muutama päivänä tossa pari viikkoa sitten..mä kyllä kävin näytillä kun pelästyin. Missä sulla istukka on? Istukan reunasta voi tulla.. Mulla tuli vaan kohdunsuulta..johtui kypsymisestä. Voithan sinä soittaa äitiyspolille ja kysyä. Kyllä ne varmaankin näytillä pyytää käymään.

Niin limatulppakin voi tulla monella kertaa...ja ei aina ole vain kirkasta vaan voi olla verta seassa. Mullakin tuli veristä vuotoa 2 vkoa sitten sunnuntaina ja sitten maanantaina ihan vähän ja torstaina taas paljon. Jos sulle tulee uudelleen niin sitten voisit soittaa ja mennä näytille. jos ei tule niin sitten ei varmaan huolta. Jos istukka takana niinkuin mullakin niin sitten ei voi siitä johtua.

Joo ja sitten menet näytille..ne testaa onko lapsivettä. Mulla oli sama homma silloin sunnuntaina kun ensin tuli verta ja sitten lorahti jotain. se ei ollut lapsivettä vaan kuulemma emättimen nestettä. Mutta tosiaan kannattaa mennä käymään synnärillä. Niin koska sulla laskettuaika?

Yhteistyössä