Limatulppaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Olen viikolla 34 raskaana ja pari päivää tullut normaalia enemmän valkovuotoa. Nyt wc:ssa käydessä tuli sellainen limamöntti (ällöä, tiedän...) ei yhtään veristä tms. vaan niinkuin tosi paksua valkovuotoa. Voiko se olla limatulppaa? Esikoisesta tuli vasta joskus 39 viikolla ja se oli selvästi verestävää silloin.

Mulla tuli raskauden lopussa muutamana päivänä tosi limaista vuotoa, jota kans epäilin limatulpaksi, ei ollut kans yhtään verestävää, muutaman päivän tuli ja sitten lähdettiinkin synnärille...:)

Mulla on tullut myös vastaavaa tavaraa useamman kuukauden jo..Nyt on selkeesti muuttunut vetisemmäksi. Minä uskon sen olevan vain valkkaria..Inhottava tiedän :x
Nyt mulla viikot 37+2

Mulla viikkoja 38+4 ja tänään aamupissalla käydessä tuli kunnon jojot. Aikani siinä niitä pönttöön valuttelin ja nyt on tullut pikkareihin vain vähän limaa. Ei tullut mitään isompaa klönttiä, joten uskon, että sellainen on vielä tuloillaan. Aika kirkasta oli, vähän kellertävää/ruskehtavaa, muttei veristä.

Luulen, että myös ap:n tapauksessa kyseessä limatulppa. Sehän voi tulla useamman viikon aikana pikkuhiljaa valuen.

Alkuperäinen kirjoittaja limanuljaska:
Mulla viikkoja 38+4 ja tänään aamupissalla käydessä tuli kunnon jojot. Aikani siinä niitä pönttöön valuttelin ja nyt on tullut pikkareihin vain vähän limaa. Ei tullut mitään isompaa klönttiä, joten uskon, että sellainen on vielä tuloillaan. Aika kirkasta oli, vähän kellertävää/ruskehtavaa, muttei veristä.

Luulen, että myös ap:n tapauksessa kyseessä limatulppa. Sehän voi tulla useamman viikon aikana pikkuhiljaa valuen.

Miul menossa Rv 30+3 ja tuossa jokunen viikko sitten tuli sellanen isohko geelimäinen limapallo kokkare :x
Ja siitä saakka valuttanut joka päivä enemmän tai vähemmän limaa.

Ällöttävää :x En muista esikoisesta tällästä.

Yhteistyössä