E
Eio
Vieras
Mua naurattaa se, että täällä kirjoitellaan "Lindasta" ikään kuin hyvästäkin ystävästä. Siis ihan vieraasta ihmisestä...............
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kellonaika?:Alkuperäinen kirjoittaja Joopajoo:Alkuperäinen kirjoittaja kellonaika?:No mua todellakin kiinnostaa siksi, että olen itse juuri hätäsektion kokenut. Ja se oli helvetti. Todella dramaattinen helvetti. Onneksi vauva selvisi, ja minä myös, tietenkin. Kun luin että Lindalla olikin ehkä suunniteltu sektio ja median takia puhuvat dramaattisesta hätäsektiosta (jotta mediaa kiinnostaisi enemmän), se suututtaa minua. Että jos oikeasti tuollaisella asialla mässäilevät vain jotta saisivat enemmän palstatilaa. siksi mua kiinnostaa. Vaikka tyhmäähän se on. Ehkä olen vain vielä niin herkillä tuosta synnytyksestä...
Vai, että sä olet kokenut nyt jotain niin erikoista ettei sitä sovi yleistää, et muillekin tapahtuis..? Aamen.
Ei. Etkö ymmärtänyt? Minä, kuten moni muukin kaikista synnyttäjistä jouduin hätäsektioon. Vauva elvytettiin kuntoon ja minulta repesi kohtu. Se oli kamala kokemus, mitenkään vähättelemättä muiden sektioita. Minua suututti se, että JOS Linda olisi valehdellut joutuneensa "dramaattiseen hätäsektioon" VAIKKA olisikin ollut suunniteltu sektio. Mutta olin väärässä, hyvä niin.
Alkuperäinen kirjoittaja kysymys kellonaika?:miksi jouduitte hätäsektioon?
Alkuperäinen kirjoittaja kellonaika?:Onko tietoa mihin kellonaikaan tyttö syntyi?
Tuli ihan olo, että Lampenius olisi itse käynyt kirjoittamassa tämän. Vai oikeastiko joku fani on niiiiin onnellinen?Alkuperäinen kirjoittaja Looveee:Lindan aviomies Martin tekee kuulema toistaiseksi vain kolmen päivän työviikkoja, jotta saa olla vaimon ja tyttären luona mahdollisimman paljon! Awwww.. Hänen äitinsä on Marta Weston ja isä Johan Cullberg, Ruotsin kuuluisimmat psykologi ja psykiatrian professori, eli Martin osaa varmasti olla Lindan tukena ja ovat yhdessä varmasti ihanat vanhemmatNiin happy että Lindalla asiat hyvin kaikkien niiden kaoottisten vuosien jälkeen!
Alkuperäinen kirjoittaja imukuppisynnyttäjä:hienoa että molemmat toivuitte! minulla vielä pelko siitä että lapsi olisi altistunut jonkinasteiselle hapenpuutteelle, kun lapsen kanssa välillä tuntunut siltä kuin kaikki ei olisi ihan kuten pitää. mutta toivon sydämestäni että tunne on väärä, että olen vain hysteerinen äiti ikävästä synnytyskokemuksesta johtuen.
Alkuperäinen kirjoittaja Looveee:Lindan aviomies Martin tekee kuulema toistaiseksi vain kolmen päivän työviikkoja, jotta saa olla vaimon ja tyttären luona mahdollisimman paljon! Awwww.. Hänen äitinsä on Marta Weston ja isä Johan Cullberg, Ruotsin kuuluisimmat psykologi ja psykiatrian professori, eli Martin osaa varmasti olla Lindan tukena ja ovat yhdessä varmasti ihanat vanhemmatNiin happy että Lindalla asiat hyvin kaikkien niiden kaoottisten vuosien jälkeen!
Alkuperäinen kirjoittaja TUNDRAplain:Tuli ihan olo, että Lampenius olisi itse käynyt kirjoittamassa tämän. Vai oikeastiko joku fani on niiiiin onnellinen?Alkuperäinen kirjoittaja Looveee:Lindan aviomies Martin tekee kuulema toistaiseksi vain kolmen päivän työviikkoja, jotta saa olla vaimon ja tyttären luona mahdollisimman paljon! Awwww.. Hänen äitinsä on Marta Weston ja isä Johan Cullberg, Ruotsin kuuluisimmat psykologi ja psykiatrian professori, eli Martin osaa varmasti olla Lindan tukena ja ovat yhdessä varmasti ihanat vanhemmatNiin happy että Lindalla asiat hyvin kaikkien niiden kaoottisten vuosien jälkeen!
Alkuperäinen kirjoittaja imukuppisynnyttäjä:itsekin sain lapseni ollessani 30v, ja todella kauan kaivattu lapsi! mutta minulla oli myös vaikea raskaus, ennenaikaisuuden vuoksi sairaalassa makaamista yms. osasin pelätä synnytystä jo ennakkoon, vaikka typeräähän se ehkä onkin. mutta toisaalta aiheellista sikäli, ettei omani, kuten ei sinunkaan synnytyksesi, sujunut normaalisti. ja synnytyshän itse asiassa on todella riskialtis tapahtuma, pienestä kiinni voi usein olla koko pienen ihmisen tulevaisuus ja synnyttävän äidin myös! neuvolasta en ole erityistä kannanottoa saanut, mutta yksityiseltä neurologilta kylläkin, joka hieman epäili jotain. nyt vain joutuu odottamaan että lapsi kasvaa. ahdistavaa sekin, kun huoli on SUURI.
Bill Cosby -showssa oli taas pikkuinen söpö Olivia, ja tykkäsin siitä nimestä hirveästiAlkuperäinen kirjoittaja p:Tulee mieleen seiskytluvun brittiläinen tv-sarja, joku jossa mentiin aina busseilla ( ? ). Siinä oli joku läski OliviaOlin pieni, mutta siitä lähtien olen kammonnu tota nimeä
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja imukuppisynnyttäjä:hienoa että molemmat toivuitte! minulla vielä pelko siitä että lapsi olisi altistunut jonkinasteiselle hapenpuutteelle, kun lapsen kanssa välillä tuntunut siltä kuin kaikki ei olisi ihan kuten pitää. mutta toivon sydämestäni että tunne on väärä, että olen vain hysteerinen äiti ikävästä synnytyskokemuksesta johtuen.