LINDA LAMPENIUS PALJASTI TYTTÄRENSÄ NIMEN

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onnea <3
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Onnea <3

Vieras
Facebookissa lukee: "Olivia syntyi minun syntymäpäivänäni, 26. helmikuuta. Hän on aivan ihana. Rakastamme häntä valtavasti!"

Asiasta kertovat tietysti jo mediat myös :)
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1660342

Tulee mieleen seiskytluvun brittiläinen tv-sarja, joku jossa mentiin aina busseilla ( ? ). Siinä oli joku läski Olivia :laugh: Olin pieni, mutta siitä lähtien olen kammonnu tota nimeä :o

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Alkuperäinen kirjoittaja p:
Tulee mieleen seiskytluvun brittiläinen tv-sarja, joku jossa mentiin aina busseilla ( ? ). Siinä oli joku läski Olivia :laugh: Olin pieni, mutta siitä lähtien olen kammonnu tota nimeä :o

SE oli kylläkin Olive :D

Aijaa :D. Okkei. No, mä en osannu lukia, mutta tuo nimi jäi mieleen :laugh: En edes tiä mistä. Kai siitä puhuttiin :o

Onko tietoa mihin kellonaikaan tyttö syntyi? Ruotsissa on spekuloitu että oli suunniteltu sektio, täällä mediassa lukee että oli hätäsektio. Omana syntymäpäivänä sektio ja noin pieni syntymäpainao (muka 2 viikkoa yli LA:n) kielivät suunnitellun sektion puolesta. Mutta jos tosiaan syntyi keskellä yötä niin tietenkin oli hätäsektio. Suunnitellut sektiot tehdään vasta aamuseiskan jälkeen.

eli onko tietoa mihin aikaan syntyi?

Alkuperäinen kirjoittaja kellonaika?:
Onko tietoa mihin kellonaikaan tyttö syntyi? Ruotsissa on spekuloitu että oli suunniteltu sektio, täällä mediassa lukee että oli hätäsektio. Omana syntymäpäivänä sektio ja noin pieni syntymäpainao (muka 2 viikkoa yli LA:n) kielivät suunnitellun sektion puolesta. Mutta jos tosiaan syntyi keskellä yötä niin tietenkin oli hätäsektio. Suunnitellut sektiot tehdään vasta aamuseiskan jälkeen.

Yöllä lehdissä luki.Olikohan joskus 02-04 välillä?

Siis mitä. Kiinnostaako tällainen tieto ihan oikeasti jotakuta. Miksi ihmeessä?!!!!!! :o

voi päläpälä sentään.. hyvänkokoinen likka
pitääkö kaikkien olla neljä kilosia jättiläisiä vai?

Hon och maken fick barn i går natt

Det blev en flicka!

Violinisten Linda Lampenius och maken Martin Cullberg fick barn natten mot torsdag.

- Vi är jättelyckliga, säger mormor Ulla Eklund till Nöjesbladet.se.

Violinspelaren Linda Lampenius har fått barn natten mot torsdag.

- Ja, visst är det så. Alla mår bra, säger Linda Lampenius mamma Ulla Eklund till Nöjesbladet.se.

Halv två på natten blev Linda Lampenius och maken Martin Cullberg föräldrar till en liten flicka. På violinistens egen födelsedag.

- Det var en ganska lång förlossning. Men nu mår de bra och är lyckliga. Martin sitter med babyn i famnen nu och tror inte det är sant, säger en stolt mormor.

Flickan valde att komma ut vid halv två-tiden på natten och morföräldrarna fick samtalet vid fyra.

- Det känns härligt. Vi är jättelyckliga, säger Ulla Eklund och Börje Lampenius.

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hon och maken fick barn i går natt

Det blev en flicka!

Violinisten Linda Lampenius och maken Martin Cullberg fick barn natten mot torsdag.

- Vi är jättelyckliga, säger mormor Ulla Eklund till Nöjesbladet.se.

Violinspelaren Linda Lampenius har fått barn natten mot torsdag.

- Ja, visst är det så. Alla mår bra, säger Linda Lampenius mamma Ulla Eklund till Nöjesbladet.se.

Halv två på natten blev Linda Lampenius och maken Martin Cullberg föräldrar till en liten flicka. På violinistens egen födelsedag.

- Det var en ganska lång förlossning. Men nu mår de bra och är lyckliga. Martin sitter med babyn i famnen nu och tror inte det är sant, säger en stolt mormor.

Flickan valde att komma ut vid halv två-tiden på natten och morföräldrarna fick samtalet vid fyra.

- Det känns härligt. Vi är jättelyckliga, säger Ulla Eklund och Börje Lampenius.

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article4515353.ab

näkyyköhän linkki nyt...

No mua todellakin kiinnostaa siksi, että olen itse juuri hätäsektion kokenut. Ja se oli helvetti. Todella dramaattinen helvetti. Onneksi vauva selvisi, ja minä myös, tietenkin. Kun luin että Lindalla olikin ehkä suunniteltu sektio ja median takia puhuvat dramaattisesta hätäsektiosta (jotta mediaa kiinnostaisi enemmän), se suututtaa minua. Että jos oikeasti tuollaisella asialla mässäilevät vain jotta saisivat enemmän palstatilaa. siksi mua kiinnostaa. Vaikka tyhmäähän se on. Ehkä olen vain vielä niin herkillä tuosta synnytyksestä...

No mua todellakin kiinnostaa siksi, että olen itse juuri hätäsektion kokenut. Ja se oli helvetti. Todella dramaattinen helvetti. Onneksi vauva selvisi, ja minä myös, tietenkin. Kun luin että Lindalla olikin ehkä suunniteltu sektio ja median takia puhuvat dramaattisesta hätäsektiosta (jotta mediaa kiinnostaisi enemmän), se suututtaa minua. Että jos oikeasti tuollaisella asialla mässäilevät vain jotta saisivat enemmän palstatilaa. siksi mua kiinnostaa. Vaikka tyhmäähän se on. Ehkä olen vain vielä niin herkillä tuosta synnytyksestä...

Vai, että sä olet kokenut nyt jotain niin erikoista ettei sitä sovi yleistää, et muillekin tapahtuis..? Aamen.

Ok, kiitos tiedosta. Eli oli siis ihan tosi hätäsektio. Hyvä että voivat hyvin. Mä sain ihan kamalat traumat omasta sektiostani. Siksi niin kovin suututti jos joku palstatilan takia väittää joutuneensa hätäsektioon. Mutta ei ollut niin, hyvä niin.

Alkuperäinen kirjoittaja Joopajoo:

Vai, että sä olet kokenut nyt jotain niin erikoista ettei sitä sovi yleistää, et muillekin tapahtuis..? Aamen.

Ei. Etkö ymmärtänyt? Minä, kuten moni muukin kaikista synnyttäjistä jouduin hätäsektioon. Vauva elvytettiin kuntoon ja minulta repesi kohtu. Se oli kamala kokemus, mitenkään vähättelemättä muiden sektioita. Minua suututti se, että JOS Linda olisi valehdellut joutuneensa "dramaattiseen hätäsektioon" VAIKKA olisikin ollut suunniteltu sektio. Mutta olin väärässä, hyvä niin.

Sori että vien omaan synnytykseeni tällaisen ketjun! Se oli vaan niin kamalaa, että edelleen (3kk) näen painajaisia joka yö ja tuntuu että se on vauvan huomiosta pois kun koko ajan kelaan sitä.