Lindex ja poikien vaatteet. Oletteko nähneet näitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mariana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mariana

Vieras
Katsokaapa blogia poikien tyyliin. Muutama Kirjoitus alaspäin...oletteko nähneet teidän lindexeissä jo kyseisiä lyhythihaisia?
Tää meidän kauppa on kyllä ihan surkea. Täällä ei KOSKAAN ole mitään?

Minä ostin eilen pojalle Lindexistä tuollaisen keltaisen siilipaidan, sinisen viidakkopaidan sekä volkkaripaidan (erilainen, mitä blogissa). Niin, ja tytölle tuollaisen pinkin tunikan (norsuja). Ovat kyllä ihania!

Alkuperäinen kirjoittaja hii:
Minä ostin eilen pojalle Lindexistä tuollaisen keltaisen siilipaidan, sinisen viidakkopaidan sekä volkkaripaidan (erilainen, mitä blogissa). Niin, ja tytölle tuollaisen pinkin tunikan (norsuja). Ovat kyllä ihania!

No onnea sulle niistä hii!
Meillä on ainoastaan noita viidakkopaitoja ollut lindexissä, kysyin myyjältä muista. Huoli pyöreänä sanoi, ettei tiedä, että semmoisia olisi tulossakaan. TOOsi outoa....

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No onnea sulle niistä hii!
Meillä on ainoastaan noita viidakkopaitoja ollut lindexissä, kysyin myyjältä muista. Huoli pyöreänä sanoi, ettei tiedä, että semmoisia olisi tulossakaan. TOOsi outoa....

No on kyllä tyhmää, jos teidän Lindexiin ei muita tule:/ Jyväskylän Lindexillä oli vaikka mitä ihanuuksia lapsille tarjolla!

Alkuperäinen kirjoittaja Sirpa:
Mä taas en ymmärrä teitä, jotka luoksette joittenkin LINDEXIN vaatteiden perässä?
Siis jos nyt kyse olisi edes kunnon vaatteista, eikä räteistä....

Yllättävän laadukkaita ovat ja hinta kohdallaan. Ja nyt oli tullut kyllä aivan ihania kuoseja!

Mä taas en ymmärrä teitä, jotka luoksette joittenkin LINDEXIN vaatteiden perässä?

No mä en ymmärrä sitä miksi lapselle täytyy ostaa 50e tunika joka mahtuu about 3kk päälle.

Yllättävän laadukkaita ovat ja hinta kohdallaan. Ja nyt oli tullut kyllä aivan ihania kuoseja!

Mä oon kans todennu käytännössä että Lindexin vaatteissa on parempi hinta-laatusuhde kuin monen kalliissa vaatemerkissä.

Itse olen lindexin hinta-laatu suhteeseen todella tyytyväinen ja kuosit ihanan värikkäitä ja kivoja. Tiedoksi Sirpalle myös, että kyllä löytyy kalliimpaakin vaatetta ja ei välttämättä ole sen kestävämpää.
Toivotaan, et vielä tulisi noitakin ihanuuksia meidän lindexiin.

kaveri kävi eilen skanssin lindexissä siis turussa ja enää oli muutamia paitpja nokkasiilejä jäljellä ja toiseksi viimeisen viidakko paidan osti. eli on varmaankin myyty jo loppuun useista paikoista.

Olisi ihan kiva, jos tällaisiin aloituksiin laitettaisiin linkki. Ei se "muutama kirjoitus alaspäin" oleva keskustelu pysy siinä samassa paikassa, paha kommentoida nyt mitään kun ei tiedä mistä puhutaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olisi ihan kiva, jos tällaisiin aloituksiin laitettaisiin linkki. Ei se "muutama kirjoitus alaspäin" oleva keskustelu pysy siinä samassa paikassa, paha kommentoida nyt mitään kun ei tiedä mistä puhutaan.

Voitko uskoa. Minä en osaa linkittää. Anteeksi, jos se neuvo, mene poikien tyyliin blogiin ja siinä muutama kirjoitus alaspäin, oli liikaa sinulle.
Minä kuitenkaan en parempaan pystynyt. Sorry!

Yhteistyössä