lisää lapsia vai ei

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joopas eipäs
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

joopas eipäs

Vieras
siis mä tuun kohta hulluks.. mies on kertonut haluavansa vielä kolmannen lapsen... itse en oikein vissiin tiedä mitä haluan... yhtenä päivänä mä haaveilen siitä kolmannesta lapsesta, katselen kaupassa kaikkea vauvan hoitoon liittyviä tavaroita, mietin nimi vaihtoehtoja jne... sitten taas joinakin päivinä ajattelen ettei missään nimessä enää yhtään lisää lapsia mä en jaksa jne... kävin jopa hankkimassa ehkäisypillerit vaikka hyvin tuo ehkäisy on aikaisemmin sujunut kumilla... miten ihmeessä saan selvitettyä itselleni mitä haluan??

Jos väsyttää jo kahen kanssa niin älä hanki kolmatta.
Nauti lapsistasi ja hankkikaa myöhemmin koira tms.
Suomi on täynnä väsyneitä äiti-ihmisiä jotka ovat aivan pinnana kersoilleen ja koko perhe kärsii. En tajua mikä pakko niitä vauvja pistää hankkimaan??

Alkuperäinen kirjoittaja joopas eipäs:
siis mä tuun kohta hulluks.. mies on kertonut haluavansa vielä kolmannen lapsen... itse en oikein vissiin tiedä mitä haluan... yhtenä päivänä mä haaveilen siitä kolmannesta lapsesta, katselen kaupassa kaikkea vauvan hoitoon liittyviä tavaroita, mietin nimi vaihtoehtoja jne... sitten taas joinakin päivinä ajattelen ettei missään nimessä enää yhtään lisää lapsia mä en jaksa jne... kävin jopa hankkimassa ehkäisypillerit vaikka hyvin tuo ehkäisy on aikaisemmin sujunut kumilla... miten ihmeessä saan selvitettyä itselleni mitä haluan??

mutta sehän se mkä on niin vaikeeta yhtenä päivänä väsyttää ja tuntuu et 2 lasta riittää mutta sitte taas toisena tuntuu että kyllähän tässä jaksais vaikka kui monta lisää...

Mieti kumpia päiviä sulla olis sit sen kolmannen jälkeen.

Kaiva vaan ne pillerit esille.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mutta sehän se mkä on niin vaikeeta yhtenä päivänä väsyttää ja tuntuu et 2 lasta riittää mutta sitte taas toisena tuntuu että kyllähän tässä jaksais vaikka kui monta lisää...

Alkuperäinen kirjoittaja k. ä.:
Mieti kumpia päiviä sulla olis sit sen kolmannen jälkeen.

Kaiva vaan ne pillerit esille.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

no sehän riippuu aika paljon siitä koska sen kolmanne lapsen hankkii ja minkä ikäsiä muut lapset ovat silloin... sen uskon että väsy päiviä olis varmasti enemmän jos kolmas lapsi laitettais alulle nyt heti... ehkäisy jo käytössä....

Yhteistyössä