listataanko, mitä älytöntä on tullut tehtyä/sanottua oikein väsyneenä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BlackDahlia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

BlackDahlia

Aktiivinen jäsen
10.07.2012
2 064
1
36
missä lie
olen empinyt kaapilla, että kunpaa sinne kahviin nyt kaadetaankaan:
maidonsakeuttajaa vaiko sokeria?

kadonnut tv:n kaukosäädin löytyi käsilaukustani, ei aavistustakaan miten se sinne joutui¨

tyttö kysyi missä isänsä on, sanoin että koiran kanssa lenkillä. meillä ei ole koiraa..

kännykkäni soi ja kääntelin sitä neuvottomana. kun mies sitten huusi että "vastaa siihen!"
katsoin miestä kuin tämä olisi yhtäkkiä alkanut puhua kiinaa

Viimeksi muokattu:
Kysyin tosissani kirjoja kirjastosta lainatessa, että palautanko nämä kirjat tänne saman kirjastoon takaisin. Kirjaston täti taisi tunnistaa "väsyneen äidin oireyhtymän" ja hymyillen vastasi, että mielellään jos se vain suinkin sinulle sopii. Kyllä silloin nolotti ja nyt jo onneksi naurattaa.

• Tykkää
Reactions: Sanna80
En tiedä meneekö tämä kuumeen vai väsymyksen piikkiin.
Olin siis kuumeessa ja nukkumassa, kun isoveljeni tulee huoneeseen.
Isoveli; Mikäs sulla on?
Minä; Mitä?
Isoveli: Mikä sulla on?
Minä; Jäätelöö
Isoveli; Tä?
Minä; Jäätelöö! Mulla on jo karkkii *nostaa karkkipussin vierestä*

Veli sulkee oven ja hakee siskon.

Sisko; Mikä sulla on?
Minä; kuumetta
Veli; Äsken sä sanoit mulle jäätelö ja selitit jotain karkeista
Minä; Onko meillä jäätelöö

-

Oltiin miehen kanssa jo menty nukkumaan ja ilmeisesi näin jotain unta ja sit hädissään kysyin mieheltä; Missä ne on ne akan leffat?
Mies; Mitä?
Minä; Sen akan leffat. Missä ne on?
Mies; Mennäänkö nukkuu? (tajusi tässä vaiheessa että oon puoleksi unessa)
Minä; Joo. (laitoin pään tyynyyn ja nukahdin kuulemma samointein)

Muistin tuon siis sitten seuraavana päivänä ku mies mainitsi asiasta. Enkä kyllä tiedä mitä leffoja meillä muka oli lainassa :D

Mulla tulee aina höpistyä outoja kun luen esikoiselle iltasatua, olen aina niin väsynyt silloin. Lisäilen vähän omia juttuja sekaan...

Tässä yhtenä iltana luin kirjaa "Veera lääkärissä", joka oli juuri lopuillaan ja Veera, Tatu ja Patu vilkuttivat lääkärille hyvästiksi. Jostain kumman syystä lisäsin tarinan loppuun omasta päästäni lauseen: "Ja lääkärikin oli ostanut jotain kivaa Tatulle ja Patulle."

Näitä tulee melkein joka ilta, mutta useinkaan en muista mitä ihmettä olen oikein päästänyt suustani, tajuan vaan että nyt muuten sanoin jotain mikä ei kuulu kirjaan... :)

Heräsin yöllä ties monennenko kerran vieressäni nukkuvan vauvani itkuun ja hädissäni aloin penkomaan sänkyämme kysellen mieheltäni, missä se toinen vauva on.

Vauvoja todellakaan ei ollut yhtä enempää :ashamed: Miehen ilme oli melko hämmästynyt, kyllä.

Lapsi muistutti juuri siitä, että jokunen viikko sitten pyysin viemään kissan ulos. Kissan. Sen isokorvaisen.

Eli kanin. Ei meillä oo kissaa koskaan ollutkaan :D (ei oo kaniakaan kyllä enää :( ).

Heräsin yöllä ties monennenko kerran vieressäni nukkuvan vauvani itkuun ja hädissäni aloin penkomaan sänkyämme kysellen mieheltäni, missä se toinen vauva on.

Vauvoja todellakaan ei ollut yhtä enempää :ashamed: Miehen ilme oli melko hämmästynyt, kyllä.
Ei oo varmaan viikkoakaan siitä, kun hävitin vauvan meidän sänkyyn...aloin olla jo paniikissa kun en löytänyt häntä. Siinähän se nukkui, samassa kohtaa minne olin jättänytkin, mutten ihan heti tajunnut sitä vaan pengoin peittokasoja ja pinnasänkyäkin. Olin varmaan minuutin tms ehtinyt nukkua kun yhtäkkiä heräsin ja tajusin/luulin hävittäneeni vauvan. Hirveä kylmä hiki tuli.

Minäkin päästelen suustani kaikkea omituista, mutta en koskaan muista niitä jälkikäteen. Lapset tai mies aina joskus näyttää kummallisilta, kun puhun ja saattavat kysyäkin, että mitä?! Ja siinä sitten tajuan, mitä tuli puhuttua, mutta ei ne mieleen jää. Oon silloin niin väsynyt, että kaikki haihtuu päästä saman tien.

Mun mieheni puhuu joskus unissaan ja kiehnää ja huitoo silloin aika tavalla. Joskus kun se oikein pyöri, mä aloin unenpöpperössä ohjata sitä kädellä kääntymään niin, että sen pää oli mun kainalossa ja naama mua kohti. Tajusin jonkin olevan vialla vasta kun se ei millään napannut tissiin kiinni, vaikka miten tyrkytin. Onneksi mies ei herännyt ja mä sain vähin äänin kiskoa yöpaitani alas ilman selityksiä.

Jotenkin sitä on oppinut, että kaikki yölliset häiriötekijät saa asettumaan tarjoamalla tilkkasen rintamaitoa...

:ashamed:

Puhun uutisille/muille tv-ohjelmille.

"Kymmenen uutisista hyvää iltaa"
-Hyvää iltaa

"Seuraavaksi urheilu ja sää"
- Jaa mää vai?

Nyt olympialaisten aikaan olen aika kovilla kun mulla on tapana komentaa, neuvoa ja
varoitella urheilijoita. "Älä töni", "varo sitä keltaipaitaista", "Juokse, juokse, juokse, HYPPÄÄ". Jatkuvasti saa olla äänessä...
Jääkiekossa jos tulee joku tappelunnujakka, kiljun "IRTI" tai "Lopeta heti". Miehellä on yleensä aika hauskaa :)

• Tykkää
Reactions: Anatolia
kerron vielä tämäkin, vaikka ei olekkaan hauska juttu: laitoin iltapalaa uuniin ja vauva aloitteli sitterissään
" maitoa mulle"-huutoa, juttelin siinä sitten vauvalle että " äiti paistaa ensin nämä ja sitten sinut" ..
kun piti sanoa " äiti paistaa ensin nämä ja juottaa sitten sinut". töihin lähtöä tekevä mies
katsoi kauhuissaan ja mietti selvästi, pitäisikö jäädä kotiin. sanoin, etten ole sentään niin sekaisin että tekisin candymanit..

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja åpls;26836251:
Mun mieheni puhuu joskus unissaan ja kiehnää ja huitoo silloin aika tavalla. Joskus kun se oikein pyöri, mä aloin unenpöpperössä ohjata sitä kädellä kääntymään niin, että sen pää oli mun kainalossa ja naama mua kohti. Tajusin jonkin olevan vialla vasta kun se ei millään napannut tissiin kiinni, vaikka miten tyrkytin. Onneksi mies ei herännyt ja mä sain vähin äänin kiskoa yöpaitani alas ilman selityksiä.

Jotenkin sitä on oppinut, että kaikki yölliset häiriötekijät saa asettumaan tarjoamalla tilkkasen rintamaitoa...

:ashamed:

:D :D :laugh:

Lapsi muistutti juuri siitä, että jokunen viikko sitten pyysin viemään kissan ulos. Kissan. Sen isokorvaisen.

Eli kanin. Ei meillä oo kissaa koskaan ollutkaan :D (ei oo kaniakaan kyllä enää :( ).
:D
Anteeks mut tää kuullosti niin superhauskalta, ei oo kaniakaan kyllä enää. Kun siis lukee ton alun, tuli olo että sille ulkoilureissulle se kani jäi. Mutta siis edelleen anteeks, en todellakaan naura sille että kani on kuollut, ikävä juttu.

Alkuperäinen kirjoittaja Läpäläpä;26836826:
:D
Anteeks mut tää kuullosti niin superhauskalta, ei oo kaniakaan kyllä enää. Kun siis lukee ton alun, tuli olo että sille ulkoilureissulle se kani jäi. Mutta siis edelleen anteeks, en todellakaan naura sille että kani on kuollut, ikävä juttu.
Saa nauraa, ei haittaa :)

Mä nauran nyt itselleni, sillä tajusin juuri hytkyttäneeni jalalla sitteriä varmaan puolen tunnin ajan - ja sitteri on tyhjä, ei vauva siinä ole :D

Mun pitää aina tarkistaa lähtiessä onko lapset varmasti takapenkillä. Ei ole kyllä koskaan unohtuneet mihinkään.. Töihin mennessä saatan aamulla hihkaista "HEPPOJA!" ne nähdessäni, vaikka lapset nukkuu kotona.. Kehotan monesti myös kaikkia laittamaan turvavyöt kiinni vaikka olen yksin liikkeellä. Sovitan työpaikan avainta auton lukkoon ja ihmettelen mikä pentele siinä on kun ei aukea, johan tässä olis töihin pikkuhiljaa kiire. Unohdan asiakkaan nimen heti kun olen sen lausunut, mistä voi seurata noloja tilanteita. Imetys laukaisi mussa varmaan jonkun estojen poiston, kun monesti olen meinannut lähteä sovituskopista esim ilman paitaa hakemaan toista kokoa.. Joskus sanat karkaa mielestä, esim tänään paikallisessa salaattipaikassa halusin valita ananasta mutta ei tullut milllään mieleen oikeaa sanaa, muuta kuin "munakoiso".

Yhteistyössä