Mun pitää aina tarkistaa lähtiessä onko lapset varmasti takapenkillä. Ei ole kyllä koskaan unohtuneet mihinkään.. Töihin mennessä saatan aamulla hihkaista "HEPPOJA!" ne nähdessäni, vaikka lapset nukkuu kotona.. Kehotan monesti myös kaikkia laittamaan turvavyöt kiinni vaikka olen yksin liikkeellä. Sovitan työpaikan avainta auton lukkoon ja ihmettelen mikä pentele siinä on kun ei aukea, johan tässä olis töihin pikkuhiljaa kiire. Unohdan asiakkaan nimen heti kun olen sen lausunut, mistä voi seurata noloja tilanteita. Imetys laukaisi mussa varmaan jonkun estojen poiston, kun monesti olen meinannut lähteä sovituskopista esim ilman paitaa hakemaan toista kokoa.. Joskus sanat karkaa mielestä, esim tänään paikallisessa salaattipaikassa halusin valita ananasta mutta ei tullut milllään mieleen oikeaa sanaa, muuta kuin "munakoiso".
Mä olen kyllä useampaan kertaan ajellut yli puoli matkaa kohti työpaikkaa, ennen kuin olen huomannut että lapset ovat vielä takapenkillä eivätkä tarhassa (joka on meiltä ihan toiseen suuntaan).