Listatkaa eilisen päivän syömiset + oletteko tyytyväisiä syömisiinne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyselee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kyselee

Vieras
Ihan vain mielenkiinnosta, jos itsekin motivoituisi pudottamaan muutaman kilon. :)

aamulla: täysjyvämuroja + rasvatonta maitoa

lounas: paistettu kananmuna + 3 siivua paistettua pekonia + lasi coca-colaa
välipala: banaani + satsuma

päivällinen: kasvispasta (paprika, kesäkurpitsa, pinaatti, sipuli + proteiinipasta) + rasvaton maito

iltapala: lasi coca-colaa + neljä palaa suklaata

Itsellä oli outo lounas, söin sen poikkeuksellisesti kotona. Ja juu, tuon colan olisi voinut jättää väliin...

Ensin, ei colassa vikaa ole kun ostaa light versiona. Aika paljon syöt hiilareita ja sokeria.

Aamupala: 1/4 leipäjuustoa

Lounas: 2 reissumies puolikasta, juusto, kurkku, tomaatti, jalapeno, paprika, valkosipuli

Iltapala: omena

Eilen meni kyllä syömiset ihan penkin alle mutta tässäpä nämä.

2kuppia teetä
2kuppia kahvia
kannullinen puolukkamehua

2pakettia (á50g) Paussi täysjyväkeksejä
Atrian (?) mikrojauheliha pitsa :x
1/2 pussia poppareita

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kahden äippä:
aamupala: 2 kuppia kahvia
päivällinen: valkosipuliperunat+pihvi
illalla join siiderin

Oho. Oletko tyytyväinen tuohon?

no en nyt tiiä. en oo miettinyt.

Ei vaan aina kerkeä/muista syödä. Kaksi pientä lasta pitää kiireisenä. Enkä edes huomaa olevani nälkäinen.

En todella ole tyytyväinen eilisiin syömisiin, mutta tänään olen taas palannut ruotuun.

Eilen aamulla kupillinen maustamatonta jogurttia
varhainen lounas; tonnikala-kolmioleipä ja kuppi kahvia
iltaruoka; kevytkermassa haudutettuja possun ulkofilepihvejä, ranskalaisia perunoita
lisäski söin yli puolikkaan kääretortun, ja vielä myöhään illalla juustoleivän.

Tänään sitten;

aamulla kupillinen maustamatonta jogurttia
lounas salaattia, porkkanaraastetta, ja auringonkukansiemeniä, pari palaa seitä sekä kaksi pientä viipaletta ruisleipää.
Illalla taas jotain kevyttä, iltapala tulee olemaan applesiini.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Ensin, ei colassa vikaa ole kun ostaa light versiona. Aika paljon syöt hiilareita ja sokeria.

Lounas: 2 reissumies puolikasta, juusto, kurkku, tomaatti, jalapeno, paprika, valkosipuli

Paljonkohan tuossa on kaloreita? Kuulostaa todella vähältä.

Alkuperäinen kirjoittaja no:

Paljonkohan tuossa on kaloreita? Kuulostaa todella vähältä.

no entäs tuo kahden äippä sitten??

Aamiainen;
Elovena pussipiiro & teetä

Lounas;
Pari feta-yrtti wrappia ja 0,5l light cocis

Päivällinen:
Hesen juustoateria light colalla, ranskiksiin majoneesi dippi :p

naposteltavaksi 3eurolla makuunin irtsareita :D

Ja kotona oli vielä tarjolla poppareita.

Terveellistä eikö totta. Mutta olin ty

aamupala : 2 palaa wetabixiä rasvattoman maidon kera. Motillinen maitokahvia. satsuma

lounas:2dl jasmiiniriisiä ja broilerinkoipi, sipuli sienihäsäkkää, reilusti maukasta vihersalaattia, lasi maitoa , viipale ruislimppua+ sipaisu rasvaa

päiväkahvi motti kahvia+ rasvatonta maitoa ja yksi ruisdigestivekeksi

2 puikulaperunaa, sianlihakastiketta 1,5 dl, vihersalaatttia, kurkkusalattia, ruisleipää vipale, maitolasi ja lasi vettä

iltapala: 2dl mansikkajugurttia ja ½dl mysliä, mandariini, kuppi kahvia.

Kahvia tulee juotua päivän mittaan monta motillista.
vettä juon aivan liian vähän

Metsolan syömiset olivat ensimmäiset järkevät ja terveelliset tässä ketjussa. Normaalit määrät monipuolista ruokaa, eikä mukana turhia herkkuja.

mulla on sit herkkupäivä erikseen, vaika tänänolikin hampari ruuaksi . Kaikkaehan voi syödä mutta järkevästi

Lounasaikaan: 1 sacher-kakkupala ja teetä
Välipala: glögiä ja pari siirappipiparia
Päivällinen: ruusukaalipekonimössöä ja 1 peruna, jälkkäriksi pala pannaria
illalla vielä söin muutaman sipsin ja join lasin viiniä ja mukillisen glögiä..

Muuten olen ihan tyytyväinen, mutta nuo sipsit olis saanu jäädä syömättä.. ja vettä tarvis muistaa juoda..

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Metsolan syömiset olivat ensimmäiset järkevät ja terveelliset tässä ketjussa. Normaalit määrät monipuolista ruokaa, eikä mukana turhia herkkuja.

toiset pärjää pienemmällä

Sairasta minun mielestäni tuo yhdellä ruoalla tai kahdella leivällä eläminen. Ei sillä oikeasti pärjää. Liikuntaa ei ainakaan jaksa harrastaa yhtään.

aamupala: kahvia, vähäsokerista jugurttia ja täysjyvämysliä
lounas: nakkeja ja itsetehtyjä lohkoperunoita, salaatti
välipala: kahvia, viineri, suklaata
päivällinen: ei mitään
iltapala: leipä, jugurttia, mysliä

ja sitten lasten mentyä nukkumaan kahvia, suklaata ja sipsejä....aivan järkysti herkkuja tulee syötyä

Sairasta minun mielestäni tuo yhdellä ruoalla tai kahdella leivällä eläminen. Ei sillä oikeasti pärjää. Liikuntaa ei ainakaan jaksa harrastaa yhtään.

kyllä mä jaksan. Käyn 4kertaa viikossa juoksemassa. ja syön useasti vain yhden lämpimän ruuan päivässä ja vedän hedelmiä.

aamupala: 2xruisleiä kananmunalla, kahvi maidolla
välipala: 1 mustikkapannaripala
lounas: salaattia, tomaattia, kurkkua,tonnikalaa, nuudelia, cashew pähkinöitä.
välipala: 2xmandariini ja 1 mustikkapannaripala, kahvia
illallinen: hernekiettoa yksi lautasellinen, 2xruispala kinkulla, piimää
ilta"pala": 1 pala mustikkapannaria ja teetä...

Niin, siis joku oli leiponut mustikkapiirakkaa sunnuntaina :)

kyllä mä jaksan. Käyn 4kertaa viikossa juoksemassa. ja syön useasti vain yhden lämpimän ruuan päivässä ja vedän hedelmiä.

Terveellistä se ei ole kuitenkaan ole. Oletko laskenut paljonko saat kaloreita päivässä?

No aikuinen ei tarvitse kahta lämmintä ateriaa päivässä :)

Vaaleaaleipää 2, päällä reajuustoa, tuorejuustoa,kurkkua ja kinkkua.

5 kuppia makukahvia.

2 ananas rengasta ja purkkituorejuusto.

Tonnikalapurkki, ananasta ja kurkkua.

Yritän laihduttaa B)

Aamupäivällä: Kaksi Real-leipää ruohosipulituorejuustolla + sokeriton mehukeitto + täysmaitoa

Iltapäivällä: Kolme kaalikäärylettä voissa paistettuna + kurkku-tomaatti-kukkakaalisalaatti + oliiviöljyä kastikkeeksi

Illalla: Kaksi Real-leipää voilla + muutama reilu siivu kinkkua + täysmaito

Kasviksia olisi voinut olla enemmän mutta muuten olen tyytyväinen (ja kyllä koitan saada pari kiloa pois) :p

Terveellistä se ei ole kuitenkaan ole. Oletko laskenut paljonko saat kaloreita päivässä?

en ole laskenut. en tee sillä tiedolla mitään.

Yhteistyössä