E
Eevi
Vieras
Just joo... oon täällä lueskellut viime aikoina näitä listeria ymv. juttuja ja...
Aamukahvilla söin kerma-hillo munkin. Kävin siis aamulla kaupasta ja olivat vasta leipomosta tulleita.
Nytpä sitten aloin ""hysterioimaan"" että olikohan tossa listeriaa. Siinähän siis oli kermaavaahtoa.
Kadun että edes söin.
Olisi kiva jos joku vastailisi.
Aamukahvilla söin kerma-hillo munkin. Kävin siis aamulla kaupasta ja olivat vasta leipomosta tulleita.
Nytpä sitten aloin ""hysterioimaan"" että olikohan tossa listeriaa. Siinähän siis oli kermaavaahtoa.
Kadun että edes söin.
Olisi kiva jos joku vastailisi.