Liv kanava,mielipiteitä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keittiö työt tv:na ääressä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

keittiö työt tv:na ääressä

Vieras
Oletteko katsoneet liv kanavaa? Mitä mieltä olette ohjelmista? Onko jotain suosikkia jo?
Itse olen katsonu sitä vielä tosi vähän.Yks päivä katselin sitä hetken aamulla ku siivoilin keittiötä.Sitte myöhemmin ku tein ruokaa ja myöhemmin päivällä/ illalla ku touhusin keittiössä. Se mikä mulla iski silmään oli,että olin nähnyt ne samat ohjelmat jo aamulla :O ja ne tuli sitte uusintana päivällä ja joku huoneen muutos ohjelma jota en aamulla nähny ku lopun ni se sama jakso tuli mun mielestä sen päivän aikana 3 kertaa.

Millo sitä sitte pitää katsoa? valita siis oma aika eli vain aamuisin tai vain päivin tai vain iltaisin? minen ymmärrä logiikkaa.
Sen huomasin,että seuraavana aamuna ainakin tuli uusintana joku shoppailu juttu jonka olin nähnyt edellisen päivän iltapäivänä.

Siis onko se uusintaa uusinnan perään koko päivä?

Näyttäisi sama ohjelmisto tulevan kaksi kertaa saman päivän aikana, joko niin että tulee kaksi jaksoa kutakin sarjaa päivän aikana, tai sama yksi jakso kahteen kertaan. tai sitten tänään yksi eilen näytetty ja yksi uusi jakso. Kuitenkin niin, että samat jaksot eri sarjoista pyörivät useaan kertaan. sama systeemi kuin vaikka BBC Life-kanavalla tai Discoveryllä. Samaa heliuminkeveää sisältöä näyttäisi olevan, osin kyllä viihdyttävää.

Telkku.comista katselin ensimmäien viikon ohjelmistoa ja pikalaskussa n. kymmenkunta eri ohjelmaa näkyy pyörivän. Samat siis päivästä toiseen ja parhaat jopa kolme kertaa/vrk. Ja ihan "samat" remppa- kokkaus- tuunaus- ja kauneusohjelmat kuin kaikilta muiltakin kanavailta tulee. Odotin kyllä vähän parempaa, mutta ehkä lifestyle kanavalta ei pitäis odottaa kuin hömppää? JIMiltäkin tulee enemmän ja parempia ohjelmia ;)

meillä kaapeli eikä pätki.
Mäkin odotin jotain uutta. Mutta meneehän noi tossa sivussa kun tekee hommia.Mutta voipi olla hyvin,että nopeasti kyllästyn ku aina tulee uusinnan uusinta. Nelonenkin näyttää edellisen iltapäivän ohjelmat aamulla,mutta se on jotenki jo tuttu ja selkeä kuvio joten katson vaan joko iltapäivällä tai aamulla. MUTTA,nekin näyttää nyt taas uudeelleen samoja meille tuli vauva,syödään yhdessä ja asunto myyntiin päivässä jotka on tullu jokin aika sitten. Voihan se olla,että niistä on jo vuosi tms mutta itsestä tuntuu,että olen just nähnyt ne.

Näyttäis jotain uutta.
Ja selkeällä ymmärrettävällä kaavalla.
Eihän me kotiäiditkään olla aivottomia kanoja vaikkakin raskaudet,imetykset ja yöheräämiset verottavat :D

Hauskoja ne naisille suunnatut "vinkit" (siellä ohjelmien välissä ) esim. autoiluun liittyen :D . Tänään neuvottiin, miten saa pidettyä tarjouskupongit järjestyksessä :whistle: :laugh:

Joo, tyhjänpäiväinen kanava, mutta oikein sopivaa katseltavaa näin äitiyslomalla...

antenniverkossa näkyy vaan vähän aikaa päivästä, en muista monelta alkaa mutta lähetykset loppuu jo muistaakseni klo14. Kaapeliverkossa näkyy koko päivän.

Ja samanlaisia kanadalaisia hömppäsarjoja kuin muiltakin kanavilta...

Eipä tolla oo mitään tarjottavaa mulle :/ siis Liv-kanavalla. Mainoksia, mainoksia, mainoksia ja muutama aivan turha ohjelma pyörii niiden mainosten välissä uusintoina.

On sinäänsä hyvä kanava; Jos telkkarista ei tule mitään mielenkiintosta, mutta haluaa jotain tuijotella, voi laittaa livin päälle. Aina sieltä jotain tulee mitä jaksaa ainakin sivusilmällä seurata. Ellei satu olemaan liian mones uusinta. Nyt nimittäin tulee jo kolmas ilta putkeen tuo Miten löytää kunnon mies... Jospa tarjota pikku hiljaa kasvaisi. Ellen showsta tykkään kyllä kovasti ja ihmetyttääkin, ettei sitä ole näytetty jo aiemmin joltain muulta kanavalta.

Yhteistyössä