Livilta tulee ohjelmaa: Abortti - oma valintani

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Minna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Minna"

Vieras
Mulla jäi alku näkemättä, mutta nyt laitoin lopun tallennukseen. Taitaa olla brittiläinen ohjelma.

Siinä oli eräs nainen jolle on tehty abortti kymmenen vuoden aikana 4 kertaa. Mä en tajua tuollaista! Eikö opi jo kerrasta, että kannattaa huolehtia ehkäisystä. Abortti kun ei ole ehkäisykeino. Tuosta naisesta on kyllä pakko sanoa sekin, että oli 29v, mutta näytti vähintään 10 vuotta vanhemmalta. Tuli mieleen, että onko alkoholisti, jotenkin vain kasvot näyttivät siltä.

Mä ymmärrän abortin tietyissä tilanteissa ja ymmärrän jos se tehdään kerran. Mutta toinen kerta alkaa jo menemään yli ymmärryksen, saati sitten neljä! Eikö jotkut naiset tajua käyttää ehkäisyä. On ilmeisesti kiva vain panna ja sitten itketään kun ollaan taas paksuna.

Alkuperäinen kirjoittaja en missään tilanteessa;26623835:
En voi ymmärtää aborttia lainkaan.

Mä taas ymmärrän jos sikiö on pahasti vammautunut, äidin henki vaarassa tai kyseessä on todella nuori tyttö. Tai jos kyse on narkkarista tai juoposta.

Alkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä;26624153:
Ällöttää koko ohjelma,abortti 25. viikolla ilman että oli kyse sairaudesta tms. Miten löysä aborttilaki Englannissa oikein on? En hyväksy aborttia muuta kuin erittäin painavista syistä joten tuo ohjelma lähinnä etoo.

Onneksi Suomessa on tiukempi laki!

Eniten ihmetyttää tuo miten noi naiset suhtautui tuohon.. Raskaus jo todella pitkällä tuossa vaiheessa ja sikiö kehittynyt todella paljon. Liikkuukin jo. Miten joku on vielä PYSTYNYT???? Vatsakin on saattanut jo tuossa vaiheessa kasvaa jo jonkinlaiseksi.. Ja toi blondi pimatsu ihmetytti.. Hihitteli ja kikatteli vain.. "olempas minä hassu kun ajattelenkin lastani".... just joo.. tossa vielä jos jollain meni ohi..

http://www.ruutu.fi/video?vt=video_episode&vid=402769

Alkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä;26624153:
Ällöttää koko ohjelma,abortti 25. viikolla ilman että oli kyse sairaudesta tms. Miten löysä aborttilaki Englannissa oikein on? En hyväksy aborttia muuta kuin erittäin painavista syistä joten tuo ohjelma lähinnä etoo.

Miettii, että kiinassa kahdeksannella kuulla pakotetaan lapsi syntymään ja sitten joko injektoidaan myrkkyä tai hukutetaan lapsi, jollei ole varaa maksaa toisen lapsen veroa/sakkoa.. Maailma on sairas.

[QUOTE="öööö";26624294]Siinäpä harhaiselle Katylinalle iltaohjelmaa.. Mahtaa ahdistaa :D :D :D[/QUOTE]

Ei mua sellaiset lutkat ahdista, ne saa lähinnä uskomattoman raivon aikaiseksi. Ihmettelen, ettei akkaa ole vedetty pesiksellä pataan vielä tähänpäivään mennessä.

Mun mielestä abortintekijöille pitäis tehdä sterilisaatio samassa toimenpiteessä ja evätä lapsen santi kokonaan, jos on valmis harrastamaan seksiä on valmis vastaanottamaan lapsikin.

• Tykkää
Reactions: Katylina
Kun aikoinaan vuonna nakki olin yläasteella,siellä oli rinnakkaisluokalla tyttö jolle tehtiin 8 kertaa abortti ja minusta se oli sata kertaa parempi vaihtoehto.Synnytti sit ekan lapsensa 17 vuotiaana joka vietiin heti pois.
Myöhemmin teki neljä lisää joista kaikista taisi sit lopulta ihan itse huolehtia.Enempi vähempi.

Ei mua sellaiset lutkat ahdista, ne saa lähinnä uskomattoman raivon aikaiseksi. Ihmettelen, ettei akkaa ole vedetty pesiksellä pataan vielä tähänpäivään mennessä.

No en mä menisi lutkaksi sanomaan naisia jotka tekee abortin tai useamman. Lutka on nainen joka jakaa kaikille. Sitähän nämä naiset eivät välttämättä ole tehneet. En toki puolusta sitä, että tehdään abortti liian kevyin perustein eikä huolehdita ehkäisystä.

Tuo viimeinen lause kertoo susta valitettavan paljon.

[QUOTE="Minna";26624414]No en mä menisi lutkaksi sanomaan naisia jotka tekee abortin tai useamman. Lutka on nainen joka jakaa kaikille. Sitähän nämä naiset eivät välttämättä ole tehneet. En toki puolusta sitä, että tehdään abortti liian kevyin perustein eikä huolehdita ehkäisystä.

Tuo viimeinen lause kertoo susta valitettavan paljon.[/QUOTE]

Vähän epäilen, että tuo nainen samalle miehelle noita kaikkia raskauksiaan aikaan olisi saanut. Kuten harva usean abortin tehnyt onkaan. Alle 18-vuotiaille tulisi olla pakkoehkäisy käytössä ja abortintekijöille sterilisaatio, säästyisivät vauvaparat paljolta.

Mun mielestä abortintekijöille pitäis tehdä sterilisaatio samassa toimenpiteessä ja evätä lapsen santi kokonaan, jos on valmis harrastamaan seksiä on valmis vastaanottamaan lapsikin.

Mä en näe asioita noita mustavalkoisena.

Olisi väärin pakottaa sterilisaatioon nainen jonka vatsassa kasvavalla lapsella on todella paha kehitysvamma. Tai nainen jonka henki on vaarassa raskauden takia. Tai nuori tyttö jolla on elämä vielä edessä päin.

Sun kaltaiset aina toitottavat, että miksi leikitään jumalaa ja tehdään abortteja. No miksi te leikitte jumalaa ja luulette voivanne päättää kenelle tehdään abortti.

Pitkäaikainen ehkäisy kuten kierukka tai kapseli tulisi olla pakollinen toisen abortin jälkeen.

Kyllä taitaa kuule pahemman kerran ahdistaa.. :D sen verran paistaa tekstistä toi kiukuttelu läpi, vaikka muuta yrität vakuuttaakkin :D

P.s. Ennenkun nimittelet ketään mitenkään, suosittelen, että otat selvää mitä ko.sanat tarkoittavat joita käytät. Ei sua voi oikeen ottaa vakasti, jos et edes tiedä mistä puhut..

[QUOTE="öööö";26624441]Kyllä taitaa kuule pahemman kerran ahdistaa.. :D sen verran paistaa tekstistä toi kiukuttelu läpi, vaikka muuta yrität vakuuttaakkin :D

P.s. Ennenkun nimittelet ketään mitenkään, suosittelen, että otat selvää mitä ko.sanat tarkoittavat joita käytät. Ei sua voi oikeen ottaa vakasti, jos et edes tiedä mistä puhut..[/QUOTE]

Lutka tarkoittaa yleensä naispuolista henkilöä, joka harrastaa seksiä useiden eri miesten kanssa lyhyellä aikavälillä. Aikavälin voi jokainen määritellä oman näkemyksensä mukaan.

Vähän epäilen, että tuo nainen samalle miehelle noita kaikkia raskauksiaan aikaan olisi saanut. Kuten harva usean abortin tehnyt onkaan. Alle 18-vuotiaille tulisi olla pakkoehkäisy käytössä ja abortintekijöille sterilisaatio, säästyisivät vauvaparat paljolta.

No kyllä mä tiedän kaksi naista joille on molemmille tehty abortti kaksi kertaa ja kummallakin oli niin, että molemmat raskaudet olivat silloiselle kumppanille. Eli en menisi sanomaan lutkaksi tietämättä taustoja.

Sä et ole mikään jumala joka voi päättää kenelle tehdään sterilisaatio.

[QUOTE="Minna";26624462]No kyllä mä tiedän kaksi naista joille on molemmille tehty abortti kaksi kertaa ja kummallakin oli niin, että molemmat raskaudet olivat silloiselle kumppanille. Eli en menisi sanomaan lutkaksi tietämättä taustoja.

Sä et ole mikään jumala joka voi päättää kenelle tehdään sterilisaatio.[/QUOTE]

En tietenkään voi päättää, mutta kannattaa saan.

Lutka tarkoittaa yleensä naispuolista henkilöä, joka harrastaa seksiä useiden eri miesten kanssa lyhyellä aikavälillä. Aikavälin voi jokainen määritellä oman näkemyksensä mukaan.

Noniin..eli mites hyvin tunnet nämä dokkarissa esiintyneet ihmiset, että tiedät milloin ne on pannu ja ketä? Vai milläs perusteella haukut lutkaksi esim yhtä noista naisista, joka teki abortin jolla jo muutama muksu samalle äijälle ja tämä abortoitu lapsi oli myös sille samalle.. Millä peruteella se muija on lutka?

Yhteistyössä