Lohenpunainen vuoto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minna-Mai
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Minna-Mai

Uusi jäsen
21.09.2007
7
0
1
Vaikka en kuulukaan vielä (?) odottajiin, arvaan, että täältä löytyy tietoa. Mulla on keväällä aina vähän lyhyempi kierto, n. 25 pv, kun normaali n. 28 pv. Nyt tuli eilen ja tänään vain paperiin pyyhkiessä vähän vaaleanpunaista vuotoa, siis kirkkaan valkovuodon seassa vähän verta sekoittuneena. Voiko olla kiinnittymisvuotoa. Nyt kp 25, en halua vielä testata, mutta kyselen, onko muilla ollut juuri tuollaita lohenpunaista vuotoa?

Voi olla kiinnittymisvuotoa, itsellä kierrot 28 pv ja tunsin kiinnittymiskipua kp 23 ja raskauduin. Mulla ei ollut kiinnittymisvuotoa raskautumiskierrolla, mutta olen niistä lukenut että voi olla. Mulla kiinnittyminen tapahtui n. 10 pv oviksesta.

Kiitos TeSuLah ja DoB! Toivoa siis vielä on. Pelkään kyllä, että km yllättää myöhemmin, vaikka plussa tulisikin. Nyt aion ottaa iisisti ja välttää nostamisia ja kovaa liikuntaa, vaikka kuinka sanottaisi, ettei näillä olisi vaikutusta mahdollisiin keskenmenoihin. Nyt luotan omaan vaistoon. Se vaan ei mokoma kerro, olenko raskaana.

Mulla oli tollasta viirua eli ei kunnon verta. laitoin tamppoonin ja ajattelin et nyt ne alkaa :| sit kun vaidoin t:n ei siel ollukkaan mitään ja jätin pois. Sit tuli taas seuraavalla päivällä ja sit ei -ja plussaa se sit lopulta näytti. Sellasta holahdusta odotteli, mut eipä tullut. Se vois olla et on tärpännyt sulla -2viikkoo kun menkat myöhäs sit tietää aikast varmast. pidetään peukkuja.

Kiitos Merika, että annoit toivoa, tällä kertaa kuitenkin täti tuppautui yöllä kylään ihan rynnäköllä. Jotenkin vaan oli epätyypillinen menkkojen alku meikäläisittäin. Uutta yritystä kehiin, ehkä jo ensi kerralla tärppää meikäläiselläkin.
Hyvää odotusajan jatkoa Merikalle, TeSuLahille ja DoBille!

Huomasin tämän ja itselläni pienen pientä vuotoa oli aamulla ja nyt ei ole ollut mitään. Yleensä menkat on alkanu ihan kunnolla, eikä tälleen vehtaamalla, jos ne nyt sitten edes alkaa. Muita kokemuksia?

Yhteistyössä