A
autoista joku tietäisi
Vieras
Varmaan tyhmä kysymys, mutta jos auto on ollut kymmenen asteen pakkasella 2 tuntia lämmityksessä niin onko normaalia että moottorin lämpotilan valo pysyy sinisen puolella ensimmäisten kilometrien ajan? Vai onko lohkolämmitin epäkunnossa. Auto on uudehko ja lähtee kyllä hyvin käyntiin.