löin miestä poskelle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "voiei"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"voiei"

Vieras
Noh, minulla on ollut jotain sutinaa erään miehen kanssa, nyt meillä on ollut kuitenkin yli kuukauden tauko sillä homma ei vain oikein toiminut. Tänään mies soitti ja kysyi voisinko illalla leikata hänen hiuksensa, sanoin että sopiihan se. Minun oli tarkoitus viedä tyttö tänään mummolaan ja käydä itse viihteellä mutta siirsin sitä koska halusin tavata miestä. Laitoin illalla tytön nukkumaan ja soitin miehelle milloin hän olisi tulossa sillä haluan itsekkin ajoissa unille. mies vastasi että onkin ryyppäämässä eikä tulekkaan. Suutuin, sillä minulla olisi ollut muuta menoa jos mies olisi viitsinyt ilmoittaa ettei tulekkaan.

nyt yöllä vähän ennen kahta mies soittaa humalassa että on alaovellani, ja haluaa pyytää anteeksi, kävin avaamassa oven ja pyysin miehen sisään. Hän riisui vaatteensa ja kävi sohvalle peiton alle. aloitimme kinastelemaan jostain vanhoista jutuista ja tänpäiväisestä feidauksesta. Kinastelun päätteeksi mies tokaisi minulle "itseppähän olet muksusi vääntänyt, ei se mun vika ole" Suutuin tästä todella paljon koska mies tietää varsin hyvin että olen tullut raskaaksi raiskauksesta ja lapsellani ei ole isää ja tilanteeni on muutenkin hankala. Löin miestä avokämmenellä poskelle, haistatin vitut, heitin hänelle vaatteensa ja avustin rappukäytävään. nyt on jotenkin huono olo siitä että löin, vaikkakaan en pahasti mutta löin kuitenkin. :(

[QUOTE="...";28718837]Kyllä muakin ihmetyttää miksi joku pitäisi raiskauksesta alkunsa saaneen lapsen.[/QUOTE]

Jos on abortinvastainen? En kuitenkaan pitäisi Tepadj:n kysymystä liian tunkeilevana taikka sellaisen jota pitäisi hävetä. Kysymyksen asettelu oli onneton, mutta se taitaa olla hänen tyylinsä.

Ehkä raiskaajan suku jatkuu, mutta onko 'pahuus' hänen geeneissään? Puolet tulee kuitenkin ap:lta ja lisäksi hän kasvattaa lapsen, joten todennäköisyydet ovat pienet.

Toivottavasti pidätte huolen että yllämainitun kaltaisia puheita ei kantaudu lapsen korviin... tulipa paha mieli heti aamusta. Miehelle tuskin antaisin helposti anteeksi, vaikka lyödä ei saakaan.

Tunnen/tiedän miehen joka minut raiskasi, tämä tapahtui eräiden juhlien päätteeksi kun mies oli saattamassa minua kotiin (väkisin).. joten se ei ollut mikään "hyökkään tuntemattoman päälle"-tyyppinen raiskaus.. vaikutti ehkä päätökseeni, ja niin sairaalta kun se kuulostaakin niin luulen että miehen tunteminen teki raiskauksesta vähemmän raiskauksen tuntuisen. vaikka sitähän se oli. Olen abortin vastainen. ja olen aina halunnut lapsen, en nähnyt syytä edes harkita aborttia.

mutta pointti tässä tekstissä oli se että menini lyömään miestä ! onko olemassa minkään maailman syytä missä milloin poskelle läppäisy olisi yhteiskunnan silmissä hyväksyttävämpi teko? ei varmaan :(

En päässäni yhdistä lasta tähän traumaattiseen tapahtumaan mitenkään. Olen (luojan kiitos) onnistunut pitämään nämä kaksi asiaa erillään. Meidän perheeseen kuuluu kaksi henkilöä, ja sillä sipuli. Pidän lastani tilanteen uhrina vielä enemmän kuin itseäni. Hänhän joutuu nyt kasvamaan ilman toista vanhempaa. Tosin tämä mamin kullannuppu saa kyllä äidiltä kaiken tarvitsemansa isänkin edestä. :)

[QUOTE="voiei";28718942]Mies ei ole tosiaankaan ventovieras, tunnemme useamman vuoden varrelta ja hän on ollut minulle tukena viimeaikoine[/QUOTE]

Miksi olet kertonut hänelle, että lapsi sai alkunsa raiskauksesta?

Lärpätätkö sen myös muille ihmisille? Niin, että lasta voidaan kiusata koulussa?

Jos sinut olisi raiskattu, olisi helpottavaa että elmössäsi on ihmisiä jotka tietävät koko totuuden. En olisi varmasti näin sujut tapahtuneen kanssa ellen olisi siitä saanut puhua. En tietenkään kerro läheskään kaikille ja lapsen ei tarvitse pelätä kavereidensa tietävän siitä. todellakaan. kuten sanoin, olemme tunteneet miehen kanssa jo kauan !:)

Onko jollakulla äidinrakkaus oikeasti riippuvainen siitä miten lapsi sai alkunsa tai siitä millainen on lapsen isä? omituista ! en voisi kuvitella tilannetta jossa en kykenisi rakastamaan omaa lastani, mitä ikinä tapahtuukaan :o

• Tykkää
Reactions: Moraalinvartija
[QUOTE="ffff";28718987]Raiskauksesta alkunsa saanut lapsi nyt ei ole lähtökohtaisestikaan sama asia kuin hartaasti toivottu ja haluttu lapsi.[/QUOTE]

Noilla kahdella lapsella ei ole mitään eroa. Se ero on omien korvien välissä, ja jos joku on onnistunut pääsemään sopuun ajatustensa kanssa niin sehän on erinomainen asia.

Raskaus oli vaikea, sen myönnän. Ja mietin asiaa aika ajoin. mutta se ei vaikuta minun suhtautumiseeni lasta kohtaan. Enemmänkin tuntuu että se vain lähentää meitä. Me vastaan muu maailma ! olemme erottamattomat, aina yhdessä, parhaat ystävät, läheisimmät ihmiset toisillemme koko maailmassa ! enkä edes halua muita ihmisiä meidän perheeseemme, olemme onnellisia näin :)

Yhteistyössä