"loistopäivä" kyllä nuppi lepää nyt kun toi nukahti..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neytiri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No tämä äiti oli aamulla herätessään hyvällä tuulella, ja kerrankin virkeä, siksi se varmaan niin korpesikin, että toinen oli kuin perseeseen ammuttu karhu. Mitään ei toteltu, raivareita sai kokoajan, ja aina kun pyysi tekemään jotain (tule tänne niin puetaan päälle) niin tämäpä juoksi karkuun, ja joka helvetin kerta se kaatu tai törmäs johonkin juostessaan. Sit lohduteltiin ja samantien tän jälkeen alko se vinkuminen kaikesta taas. Ruokaa ei voinut syödä, samoin päikkäreitä ei kandee nukkua, jne. Tätä listaa vois tän päivän osalta jatkaa loputtomiin.

Täällä! Hermo menee monesti taaperoon :( Yleensä pystyn kyllä hallitsee kiukkuni mutta aina ei onnistu. Kerranki meinas pukeminen olla hankalaa niin päätin että "ei sit lähetä" ja nakkasin kengän seinään...muutamia päiviä taapero nakkeli kenkiä ja kaikkea seinään mutta onneksi unohtui sitten.

Joo ei ***kele nukuta täällä.. Äsken oli tyhjentäny kaikki liinavaatteet omaan sänkyynsä (siis 10 min sen jälkeen kun kielsin ottamasta yhtään).. Kohta nukkuu niitten lakanoiden kanssa jossain nurkassa...

[QUOTE="vieras";23166692]Täällä! Hermo menee monesti taaperoon :( Yleensä pystyn kyllä hallitsee kiukkuni mutta aina ei onnistu. Kerranki meinas pukeminen olla hankalaa niin päätin että "ei sit lähetä" ja nakkasin kengän seinään...muutamia päiviä taapero nakkeli kenkiä ja kaikkea seinään mutta onneksi unohtui sitten.[/QUOTE]

Oletpas lempeä.. meillä ei varmaan oo yks eikä kaks kertaa kun noin on todettu, ja ihan varmasti olen lapsellinen, kun olen nakannut jo kerran kaappiin vaatteet takas, ja sanonut että mene sitten nukkumaan..

"Ihana" kuulla että muillakin on tuollaisia päiviä! Meillä niitä ei ole onneksi kovin usein, mutta koko ajan useammin nyt kun uhma on alkanut tulla taaperolle... Ja miten minusta tuntuu että ne kiukkupäivät sattuu enimmäkseen mun menkkojen aikaan, kun on itsellä muutenkin koko ajan inhottava, hiostava, turvottava ja kiukkuinen olo =(

Saan koko ajan varoa etten sitten suutu pienistäkin kiukutteluista...