Ada
Kiitos

Ja onnea sinnekki vielä pikkusesta :flower:
Peppi30 kyseli esikoisen odottajilta että onko raskausaika vastannu odotuksia...
Täytyy myöntää että mä oon positiivisesti yllättyny miten "helppoa" tää on ollu tähän mennessä...
Vaikka alussa olis vähän aikaa huono olo ja nyt sitten saikulla olin supistuksien takia ja nykyään mahaan ja selkään käy ku maha senku vaan kasvaa
Mut siitäki huolimatta musta tää on ollu yllättävän "helppoa", ootin kyllä että raskaana olo olis vaikeempaa...
Yllätyksenä tavallaan mulle on tullu se miten jostaki semmosesta jota ei oo vielä nähny, voi olla niin suuri huoli
Niin ku alkuraskaudessa varsinki sitä mietti kauheesti ja stressas kaikkee :kieh:
Alussa tuntu että lokakuulle on niin paljon aikaa ja nyt tuntuu ettei tätä mahaa ole edes vielä kerenny kunnolla esitelläkkään kaikille
Että aika meneeki nopeesti
alley
Samana päivänä sain mäki ne tulokset.
Soitin parin tunnin päästä neuvolaan niin siellä oli ne tulokset jo valmiina...
Neuvolakuulumisia :wave:
Rv.33+5........................(32+1)
Paino +300g/viikko, yht.15,2kg
Hb 132.........................(132)
Rr+p ok, pissa puhas ja verensokerit ok.
Sf-mitta 33cm...............(30cm) Ihan yläkäyrillä mennään...
Tarjonta: Raivotarjonnassa
:heart: -sykkeet:135-140krt/min
On näköjään oikeesti vaikuttanu
painonousuun kun on vähän tarkemmin kattonu mitä suuhun laittaa...
Sokerirasitukseen passituksen jälkeen kun oon alkanu kattonu enemmän vähän mitä suuhun laittaa...
Tarjonnasta...
Terkkari eka katto mahan päältä että perätilassa olis mutta ultralla katottaessa oli edelleen raivotarjonnassa...
Viimeksikin lääkärikin mahan päältä arveli että on poikittain mut ultralla totes että raivotarjonnassa onki...
Painoarvioista oli puhetta...
Tuosta just kysyin että totta sitä edes sinne päin vähän arveltas että tietäs edes vähän minkäkokonen pötkylä tuolta mahasta on tulossa
Seuraavan käynnin sain rv.36+1 jollon on myös neuvolalääkäri ja siellä kuulemma vähän katotaan tuota kokoa...
Terkkari ite sano että ei nyt varmaan mikään kauheen iso ole tulossa, että eiköhän se ihan normaalikokonen vauva ole
Sf-mitta tosiaan menee yläkäyrillä mutta rakenneultran mukaanhan Uuno oli 5pvä isompi ku mitä la:n mukaan...
Tosin sillonki kyllä menis keskikäyrän yläpuolella jos mentäs ultran mukasien viikkojen mukaan
Synnytysvalmennus alkaa vissiin ens viikolla, aiko soittaa tällä viikolla että saako millasen ryhmän kasaan
Ja kaupunki maksaa jos haluaa mennä synnärille tutustumaan 3tunnin valmennukseen
Ite kyllä sanoin että haluan mennä että näkee vähän paikkoja etukäteen ku en ole ikinä siellä päinkään käyny
Muuten tänne ei kummempia...
Vähän on
supistellu muttei nyt mitenkään kauheen kipeesti...
Jos on touhottanu liikaa niin sitten on kyllä kostautunu :kieh:
Oon huomannu semmosta ihmeen kipua tuolla jossain kohdunsuulla(?), olisko ne jotain niitä
sukkapuikkosupistuksia?
En huomannu noista neuvolassa mitään sanoa mutta eipä niitä paljon ole ollu eikä ne silleen kipeitä ole ollu...
Mutta semmosia inhottavia niinku jollain tikulla tökittäis pimppiin
*Talvicci ja Uuno rv.33+5* :heart: