Alkuperäinen kirjoittaja susa79:
Ja taas niin mun makuun nämä susan tekeleet. Mistä saa teettää noin ihanilla taustoilla kortteja??
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja susa79:
Alkuperäinen kirjoittaja Topsy2:Alkuperäinen kirjoittaja Mammoliino:Alkuperäinen kirjoittaja Keiju07:Mä en nyt pääse toisaalle, kun se on oman koneen bookmarkeissa... mistähän lienee kyse? Voiko tuutis laittaa vaikka yksäriä, jos on jostain ihmeemmästä kyse.
Sama täällä!!! Älkää pitäkö hullua jännityksessä! Osote, pliis
![]()
mulle kans kiitos![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Topsy2:Alkuperäinen kirjoittaja susa79:
Ja taas niin mun makuun nämä susan tekeleet. Mistä saa teettää noin ihanilla taustoilla kortteja??
Alkuperäinen kirjoittaja Heidi25:Ihana Hipkukka kun olet mulle tuon ohjeen pistànyt! Mutta ethàn viitsisi/jaksaisi vielà skannata niità kuvia kun tosiaan aika kivipàà olen.. :ashamed: Nyt àkkià murun luo.... Illemmalla lisàà![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mileko35:Kiitos onnitteluista![]()
Oonkii niin salaisesti raskaana, etten tienny itekkään![]()
Onkii tuo maha kasvanu. Luulin sen johtuvan ylensyönnistä, mut onneks sille löyty luonnollinen syy...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rontti:Tuli tänään kuulkaas mieleen, että se on tietysti Mamma3 :attn: :attn: . Mammaa ei ole aikoihin näkynyt palstalla ja minä jo luulin, että joulu vei naikkosen, mutta tuohan oksentaa pöntöllä ja on ihan väsynyt alkuraskaudesta. Jos nyt mamma3 ikinä mikään saa väsyneeksi. Annas mamma kuulua :attn: :attn:
.