LOKAKUUN 2007 TAAPEROT, Joulukuu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mileko35
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Topsy2:
Alkuperäinen kirjoittaja Mammoliino:
Alkuperäinen kirjoittaja Keiju07:
Mä en nyt pääse toisaalle, kun se on oman koneen bookmarkeissa... mistähän lienee kyse? Voiko tuutis laittaa vaikka yksäriä, jos on jostain ihmeemmästä kyse.

Sama täällä!!! Älkää pitäkö hullua jännityksessä! Osote, pliis

:D

mulle kans kiitos :)

laitan... Ja KIITOS Tuutille :heart:

Ihana Hipkukka kun olet mulle tuon ohjeen pistànyt! Mutta ethàn viitsisi/jaksaisi vielà skannata niità kuvia kun tosiaan aika kivipàà olen.. :ashamed: Nyt àkkià murun luo.... Illemmalla lisàà :D

Alkuperäinen kirjoittaja Topsy2:
Alkuperäinen kirjoittaja susa79:

Ja taas niin mun makuun nämä susan tekeleet. Mistä saa teettää noin ihanilla taustoilla kortteja??

Kiitos. Tulipas hyvä mieli :)

Noita saa tilata kaikista fotoliigan liikeistä. Tässä linkki Oulun putiikkiin
http://www.nettikuvat.fi/sections/cardscalendars/cardsv2/

Ihan pakko oli tulla kehumaan itseäni :whistle: sain varatuks ajan hammaslääkäriin, yksityiselle meen ja jo huomenna pääsen :D Hyvä niin, siitä onkin jo niin kauan kun oon viimeks käynyt ja tiedän, että sieltä tuun saamaan noottia kun en ole hoidattanut :ashamed: vaikka kovasti harjaankin, mutta ihan varmasti on ainakin yksi isompi reikä joten sen kun saan hoidatettua, niin jes. Vähänkös mä olen nyt tyytyväinen itseeni :D Nyt haisee liikaa omakehu tai juhon kakka :whistle:

Moi!
Mulla on uus pää!! =) =) Lyheni vissii parikytsenttiä ja harmaat on taas piilossa. Olen toooosi tyytyväinen.
Veljeni voi paremmin, edelleen Meilahdessa. Odottaa toiseen pallolaajennukseen pääsyä. Sitten pitäis päästä Hämeenlinnaan sairaalaan.
Ukko-kulta lähti Viipuriin pikkujouluihin... Tulee lauantaina. Arvatkaas kuka sit starttaa menokengät?? :kieh:
Tosin mulla on sunnuntaina ne ristiäset, joten käyn kaverilla testaas uuden saunan ja nautin pari saunajuomaa ja palaudun ajoissa kotiin.

Räntäpaskaa satanut koko päivän, tulis nyt sitä lunta!!

arggg :headwall: kuluspa pari viikkoa vauhdilla,niin pääsis reilun kahen viikon lomalle:)jotenkin tuntuu että oon ihan loman tarpeessa :whistle: |O
nää pari vkoa on kamalaa hässäkkää tuolla töissä,kun pitää sinkoilla ees taas mukuloiden kanssa esittämässä vallan sun minkalaista tonttuu ym esitystä.. :o

ahaa mileko siekö oot se salaodottaja :D

jepulis..pikaseen taas kerkesin käydä..niin meillä mennään eteenpäin hassusti polvilleen kävellen :o :D siis neiti on polvilleen ja silleen menee pitkin kämppää..milloha lähtee käpsimää =)

hampi lääkärissä käyty,melkeen koko hammas piti uusia,lekurikin tokas että näinköhän tästä vielä hammas saadaan,joten voitte kuvitella kuinka isosti se lohkes,ja lohkes lisää kun pesin hampaat,nyt on hyvö olo,paitsi että huuli vielä puuduksissa.

huomenna joulu ostoksia hiukan tekemään + ruoka ostokset viikonlopulle,lauantaina tulee 3 muksua yöks meille :D hulinaa ja huisketta tiedossa siis,voip poika olla pää pyörryksissä :laugh:

mitähän mulla vielä oli,niin onnittelut milekolle vauvasta ;) :whistle: :D

Alkuperäinen kirjoittaja Heidi25:
Ihana Hipkukka kun olet mulle tuon ohjeen pistànyt! Mutta ethàn viitsisi/jaksaisi vielà skannata niità kuvia kun tosiaan aika kivipàà olen.. :ashamed: Nyt àkkià murun luo.... Illemmalla lisàà :D

Tulipa samalla opeteltua skannauskin :D Täältä pitäisi löytyä... http://www.aijaa.com/v.php?i=3193460.jpg
Äidiltäni vein tän kirjan, kun innostuin neulomisesta. Hyvä yleisteos yleisimpiin tekniikoihin ja ollu ahkerassa selailussa. Välillä jopa joka neulerivin jälkeen oon tarkistanu miten piti oikein tehdä :D Toivottavasti on sinullekin apua.

Kiitos onnitteluista :D
Oonkii niin salaisesti raskaana, etten tienny itekkään :o
Onkii tuo maha kasvanu. Luulin sen johtuvan ylensyönnistä, mut onneks sille löyty luonnollinen syy... :whistle:

Jahas, onnea milekolle ;)=):D :saint:
Mä oon ollu pari päivää kauhees pa*kataudis. ihan järkky olo ollu. Ainakaa vielä ei oo poikaan tullu. Tänään sitte oon pystyny jo syömäänki ja piti tietty heti käydä kotipizzas :p
Kävin tänään tilaamas pojan yks vee kuvat ja joulukortit. Suku onneks maksaa ite omansa ja kaverit kanssa. Tulihan niitä tilattua, 22 + omat 3kpl...
Meki lähetään huomenna viihtymään. Yhdessä piiiiiitkästä aikaa. Kivaa siis tiedossa. JOS ny tuo yks pysyis terveenä. Tatska menee mun porukoille yöksi, mutsi jo aiva täpinäs odottaa yllättäen.
Onnea nytylle pojasta:heart:
Eikös niillä ollu kolme tyttöö ennestää?:)

Huomenna mennään tytsyjen kans vähä shoppaan veronpalautusrahoja:) töihinki olis taas päässy mutta osasimpa sanoo ei kerranki...

Kaikilla on jotain hammasjuttuja, toktorilla(kai olit miestä hammastoktorina ja kerroit että mitä pitää tehä?;) ) ja hipkukalla ja pupullekki onnea aikaansaannoksesta :D

Ai ai kun taas jo väsyttääpi. Iltaan asti töissä, sit vajaa pari tuntia lasten kanssa ennen nukkumaan menoa ja nyt oon hinnotellut noita kirppuja. Kun piti sekin homma itelleen kumminkin ottaa.. No, meneehän ne tuossa, mutta mä en näköjään nykyään edes illalla kattele telkkaria, niin että tosiaan en tekis mitään muuta :headwall: . Joululomalla sit kyllä pakotan itteni oleen vaan :D . Onkin mulle vaikeempi homma :kieh: .

Nytylle tietysti oikein lämpimät onnittelut :heart: !! Oikein hävettää, etten eilen kiireessäni muistanut onnitella :ashamed: . Toivottavasti siellä vauvan kanssa kaikki mitä ihanimmin :heart: ! Ajatella, tälläkin hetkellä on paaaljon tuoreita äitejä sairaalassa vauvahuumassa. Jotenkin hassua, sen ajan muistaa kumminkin niin hyvin. Ja sit taas toisaalta, itelle sitä aikaa ei enää tule. Mites muuten Tehotuhot jakselee??

Ja Milekolle myös onnea kasvaneesta masusta :whistle: :D !! Mutta josko nyt Mileko yllätti itsensäkin, niin kukas se kolmas yllättäjä sitten on. Tuli tänään kuulkaas mieleen, että se on tietysti Mamma3 :attn: :attn: . Mammaa ei ole aikoihin näkynyt palstalla ja minä jo luulin, että joulu vei naikkosen, mutta tuohan oksentaa pöntöllä ja on ihan väsynyt alkuraskaudesta. Jos nyt mamma3 ikinä mikään saa väsyneeksi ;) . Annas mamma kuulua :attn: :attn:

Mut nyt on pakko taas nukkuun, ihanaa huomenna on perjantai!

Ja mites Katjannan arki, on viikko töitä kohta takana, eikös se niin ollut? Onkos me edes Rukan reissuta vielä mitään kuultu?! Vai jäikö Katjanna sille tielleen, että sai mies aihetta mustasukkaisuuteen :snotty: . Ei vaan :) .

Rontin korttikuvia odotellaan täällä malttamattomana :attn: (ja tietty muidenkin. Rontti vaan ehti mainostaa saaneensa jo omansa) Joo, munkin mielestä se tonttuhattukortti on parempi. Ehdin jo teettää ne lumiukko kortit. Sit sain paremman kameran, ja paremman kuvan otettua. Ukko ei antanut teettää kokonaan uusia kortteja, niin teetin sitten pienen "special editionin" tuosta toisesta kuvasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Rontti:
Tuli tänään kuulkaas mieleen, että se on tietysti Mamma3 :attn: :attn: . Mammaa ei ole aikoihin näkynyt palstalla ja minä jo luulin, että joulu vei naikkosen, mutta tuohan oksentaa pöntöllä ja on ihan väsynyt alkuraskaudesta. Jos nyt mamma3 ikinä mikään saa väsyneeksi ;) . Annas mamma kuulua :attn: :attn:

.

Mamma on erittäin varteen otettava vaihtoehto *nyökyttää* Eikös hää antanut jo vähän vinkkejä siihen suuntaan :whistle: Silloin ei tärpännyt mutta josko nyt olis :whistle:

Rontin kanssa samoja ajatuksia, niin moni tälläkin hetkellä synnyttää... ja itelle sitä ei enää tule :( Voisin siis ottaa odotuksen ,synnytyksen, sairaalassa olon, en vauvaa :D

Minä käytin muuten eilen osan veronpalautuksistani tähän: http://www.fatboy.fi/theoriginal.html

Aina olen tuosta haaveillut ja nyt kun alettiin tehdä lapsille huonetta tuosta alakerran työhuoneesta, tajusin että tuohan on ihan täydellinen sinne! Eli kun ei pidä itselle ostaa niin silloin saa ostaa. Pienempikin olisi mulle (lapsille) käynyt, vaan mies halusi tuon isomman. Varmaan raahaa sen samantien itelle olohuoneeseen...

*muoks linkki oli jokin kummallinen, me otettiin tuo ruskea.

Tilda: Kiitos onnitteluista! =)

Sarkku on vaan HIUKAN mustis ollut tänä aamuna pennulle :laugh: Eilen se sekos ihan täysin kun pentu tuli. Nauro lakkaamatta karseaa tekonaurua ja pörhisteli pennulle rinta rottingilla :laugh: Välillä murisi ja ärisi, koitti pelotella pentusta.
Pentu on tottunut tänne yllättävän nopeasti. Pari minuuttia aristeli ja katseli ympärilleen, sitten lähti tutkimaan paikkoja. Yö meni itkemättä ja nyt juoksentelee "äijänä" ympäri taloa :D
On muuten pikku ukkelikin sitten Lokakuun tuotos myös :D

millillä ihana koira,mä tykkään tosta väristä :heart: mikäs tuli pallerolle nimeks? :D

huih,kohta ois jaksettava lähtä joulu ostoksille,ei nappais just niin ollenkaan.toivottavasti ei ois ihan kauheesti sitä lössiä..
olipa muuten ihanaa kun eilen kävi tuossa pihalla mun entinen työpaikka :laugh: sellanen vaikeasti vammautunut mies hoitajansa kanssa,ei ollut tunnistaa minua kun olen kuulema muuttunut tytöstä naiseksi :D tänään sit oltiin ulkonakin niiden kanssa,tosi ihanaa oli pitkästä aikaa nähdä..
laittaa mulle kuvia mitä on otettu sillon ku olin töissä siellä,pitääkin muutama heppa kuva tänne laittaa jahka saan ne kuvat..
suu ei oo onneks yhtään kipeä,ainoastaan noi puudutus kohdat on pikkasen arat..

mä arvelin mun porukoille ostaa lahjakortin jonnekkin ravintolaan,kun ne ei oo varmaan moneen vuoteen käyny kahdestaan missään,ja me lupaudutaan lapsen vahdeiksi siks aikaa,eiks oo aika hyvä idis?
toiselle veljelle puuttuu idea ihan kokonaan,mitä vois ostaa sellaselle 12v pojan jössikälle,jolla jo kaikkea on? :headwall: ja kummitytölle pitäis jotain vielä keksiä..

dogtor: Pallero on Valo. Sillä kutsuttiin kasvattajalla ja meistä nimi oli hyvä nähdessämme ensikerran =) Mietittiin täällä yhtenä vaihtoehtona Myrskyä, mutta ei ole yhtään Myrskyn lainen :laugh: Pentueen rauhallisimmista päästä. =) Tuntee jo nimensäkin ja tulee sillä luokse, niin mitä sitä muuttamaan enään.

Lastenhuoneen väritystä mietin. Osaisitteko auttaa. Lähtökohtana on meidän läskipoika (fatboy-säkkituoli), suklaanruskea. Mitä sen kanssa? Limeen olen henk koht hieman kyllästynyt, kuten roosaan/vaaleanpunaiseenkin. Tiedän että Anni haluaisi vaaleanpunaisen... susa, Mammo, muut sisustelijat? Oisko heittää kuvaa vaikka netistä? :)

Heippa,

Työt alkoi tällä viikolla ja kiire on sen mukainen. Apinanpoika tuli heti ensimmäisen hoitopäivän jälkeen kipeäksi; kuumetta ja enterorokko. :'( Mies onneksi pystyi jäämään kotiin niin ei tarvinnut itse olla heti eka viikolla pois töistä lasten takia. Mulla on pää kyllä niin sekaisin kaikesta ja aivan kamala huoli ja sressi. :'( :'( Stressaa Apinanpoikanen aivan kamalasti ja on ollut huomattavan paljon vaikeampaa jättää poika hoitoon kuin neiti aikoinaan. En tiedä miten se onkin nyt niin erilaista. Aatulla tulee joka kerta itku kun menen töistä kotiin/hakemaan hoidosta. Neitillä ei ole koskaan tullut itku, vaan se on juossut onnessaan vastaan. Voikohan se tuo imetys pitää mun "napanuoraa" tuossa pojassa niin tiukasti kiinni. Imetän siis edelleen vaikka luulin että se jäisi Rukalle.

Viikonlopun reissu oli tosi raskas. Siis sillain raskas että olin aivan kauhuissani millaista meno tuolla "kylillä" on. En ole käynyt oikeastaan koskaan missään reissussa ja täytyy sanoa että munkin silmät aukeni jotenkuten. Ei se mun mies ihan turhaan epäillyt tai ainakin tiesi mistä puhui. Aivan tosi häijyä menoa, olit naimisissa, tai et. Itsestähän se sitten riippuu lähteekö mukaan vai ei. Ja voin hyvällä omalla tunnolla sanoa että minä osasin olla kunnolla. :D :saint: Kyllä mua on silti haastateltu koko viikko, mutta onneksi mies on luottanut meikäläisen puheisiin.

Yritän käydä viikonlopun aikana kommentoimassa enemmänkin ja tietysti kerron omiakin kuulumisia jos vaan ehdin koneelle.

Yhteistyössä