Äh, taas kello on jo noin paljon ja mua väsyttää ihan älyttömästi |O . Eli pikakäynti täällä ja taas hommia tekemättä, mitä luulin, että tänään ehdin. No, ehdin minä paljon, mutta enemmänkin olis muka pitänyt :ashamed: . Ihmekös, että nukuttaa :ashamed: . Tätikin kylässä :kieh: .
Mä yllätyin kanssa Topsyn kuvasta, nätti kuva kyllä. Musta ne ankat oli kans ihanat ja bambistakin tykkäsin. Kaikenlaisia noita kuvajuttuja on nykyään. Ankat ja just keltanen ja hiukan vihreetä oli kyllä seesteisiä, tosi raikkaita ja nättejä. Iso nallekin oli kiva ja sinänsä just tuolin kans hyvä yhdistelmä, mut tosiaan, ehkä vähän "vauvamainen".
Hihii, tuo Tiipiin innostus saippuan tekoon oli jotenkin hauska
. Onko se meidän seuraava "hullutus"? Teepä hienoja saippuoita ja laita kuvia, niin kyllä me muutkin aletaan! Suojalasit päässä lipeää piteleen
Kattelitteko muuten linnan juhlia, kenen puvusta tykkäsitte? Mä katoin tosi vähän, mutta musta ainakin Abreun keltainen sopi ja oli hieno ja erilainen.
Nyt nukkuun |O
Mä yllätyin kanssa Topsyn kuvasta, nätti kuva kyllä. Musta ne ankat oli kans ihanat ja bambistakin tykkäsin. Kaikenlaisia noita kuvajuttuja on nykyään. Ankat ja just keltanen ja hiukan vihreetä oli kyllä seesteisiä, tosi raikkaita ja nättejä. Iso nallekin oli kiva ja sinänsä just tuolin kans hyvä yhdistelmä, mut tosiaan, ehkä vähän "vauvamainen".
Hihii, tuo Tiipiin innostus saippuan tekoon oli jotenkin hauska
Kattelitteko muuten linnan juhlia, kenen puvusta tykkäsitte? Mä katoin tosi vähän, mutta musta ainakin Abreun keltainen sopi ja oli hieno ja erilainen.
Nyt nukkuun |O