Heeeiiii

Joulusta selvitty

Tasainen ähky päällä vieläkin :x Se jouluruoka vaan on niin ihanaa

Ja se suklaa
Nyt kyllä alkaa kinkun sulatteluviikot!!!
Meilläkin pienimmäinen veteli jouluruokaa innolla

siis ihan kaikkea! Ei noi isommat vaan... Eli äitiinsä on poju tullut

Samoiten konvehteja nappaili meidänkin poika suuhunsa
Ihana oli joulu, mutta niin nopeesti vierähti :/ Nyt jo ahdistaa kaikki joulukrääsä...koristeet ym et tekis mieli repiä kaikki alas :/ Jospa vielä jokusen päivän antaisi olla, kun sellaisella vimmalla niitä taas tuli laiteltuun.
Aatto siis oltiin kotosalla ja meillä oli lähisukua koolla. Ihan perinteisin menoin mentiin, eli aamulla joulupuurot, illan hämyssä haudoilla käynti, kirkossa käytiin päivällä naisvoimin ja sit tietty hyvää ruokaa ja glögiä, joulusaunaa, ja lasten kohokohta eli joulupukki! Lahjoja tuli kasapäin...paljon tarpeellista, pussilakanaa, pyyhettä,vaatetta, suksia luistimia mutta sitten myös tietty sitä lelua ym... meidän pienimmän ykköslelu oli fisher pricen soiva kirja, jonka vissiin milekon sannikin sai. Ai että poju tykkää siitä, eikä kukaan muu saa sitä katella
Pyhinä käytiin sit sukuloimassa ja valmiilla ruualla

Kiva oli kun oli taas sukua enemmänkin koolla

Mutta kiva palata taas normaali arkeen. Arki on kuitenkin sitä parasta aikaa loppupelissä, mun mielestä!
Tänään kävin pikaisesti alessa, jotain löysin, mut jos viel ensi viikolla uudestaan. Tarkoitus olis vaik huomenissa saada lasten huoneet uuteen järjestykseen. Vanhaa kamaa uusien tieltä pois ja uutta järjestystä kammareihin

Meinasin jotain uutta hyllykköä noille kamoille tonne hommata yms et jos sit vaikka huonekalukauppakierros tiedossa.....mies tykkää :saint:
Meillä isäntä nyt omilla menoilla kavereidensa kanssa. Mä kävin lasten kaa saunassa ja sit kun pienin oli menny maate, pelailtiin viel joulupukilta saatuja uusia lautapelejä isompien kaa. Nyt meinaan korkata yhden siiderin ja alkaa kattelemaan vihdoinkin sinkkuelämää leffaa koneelta. Täytyy vaan olla skarppina kun ei tekstitystä ole, eli tän mamman kuullun ymmärrys joutuu nyt testiin

Ainiin, rontille piti sanomani että eipä kuulostanut pöhköltä ollenkaan toi kun olit käynyt pälyilemässä entisillä kotinurkilla

Tiedän tunteen. Mä taannoin pääsin jopa sisälle entiseen kotiin :heart:
Jahans, mutta nyt leffa kutsuu :wave: