L
Lotta*
Vieras
Tuo unettomuus on kyllä tosi iso riesa, voimia kaikille sen kestämiseen. Toisaalta se rytmittää sitten taas tulevaan pikkuvauva-aikaan. Itse en näemmä herää yöllä, jos esikoinen ei herätä. Se todettiin viime yönä, kun neiti nukkui vaihteeksi yönsä putkeen, eikä mulla ole mitään muistikuvaa heräämisestä. Mun nukkumista helpottaa huomattavasti tuplatermopeitteestä tehty koroke sänkyn päädyssä. Nukun siis kyljelläni lievässä kohotuksessa, silloin ei nivusiinkaan tule painoa, vaikka luulisi olevan toisin. Selälläni en pysty enää olemaan oikeastaan ollenkaan.
Meinasin aamulla pökrätä työpaikan ovella, pitää siis tuo yksi kerroskin tästä lähtien nousta aamuisin hissillä. Verenpaineen alapaine kun ei ole siitä 60:stä mihinkään noussut. Reissussakin huomasi, että sitä kävelee tasaisessa kaupungissa vaikka koko päivän, mutta heti kun pitäisi kivuta johonkin, niin johan menee raskaaksi.
Lotta
Meinasin aamulla pökrätä työpaikan ovella, pitää siis tuo yksi kerroskin tästä lähtien nousta aamuisin hissillä. Verenpaineen alapaine kun ei ole siitä 60:stä mihinkään noussut. Reissussakin huomasi, että sitä kävelee tasaisessa kaupungissa vaikka koko päivän, mutta heti kun pitäisi kivuta johonkin, niin johan menee raskaaksi.
Lotta