Tersves...
Tänään Peetu meni tarhaan jo tooosi paljon reippaampana,huuteli ovelta jo "moi tätit"
Pessi oli tehyt pissan pottaan tarhassa,kotona ei suostu ees potalle istumaan vaan vetää ihan jäykäks. Olipa sitten kaatunu potalta nenulleen kun oli kiire pois,tuloksena huuli turvoksissa ja mustelma

ja mulle tuli huuuuono äiti fiilis,että pitääkö sen pikkusen nyt sinne tarhaan mennä kun tulee kolhuja ja mustelmia :'( no,pakkohan se on..ei ne täälä kotona voi keskenäänkään olla kun tiistaina alkaa koulu.
Niin ja mä tein
päivähoitohakemuksen netissä ja kun sen tekee oikeesti hyvissä ajoin niin ainakin täälä Tampereella kyllä pääsee mihin hakee.Mä tein jo alkuvuodesta,nyt alotti Pessi tarhassa.
Pupulle onnittelut,mä tuun ihan kohta perässä
Yodottajako sitä kyseli jossain vaiheessa tuosta kylpy/suihku touhusta...tuli mieleen nyt tuosta
Tiipiin kirjotuksesta.. Meillä ei olla ammeessa käyty kyl piitkään aikaan,pääasiassa siis suihkussa Pessin kanssa.Peetun kans joskus istuu ammeessa mut harvemmin. Pessi siis on ihan keskenään tuola suihkun lattialla touhuamassa kun mä pesen itteni,tykkää kovasti läträtä sielä lattialla.Meillä noita kylpyleluja on yks ämpärillinen niin tekemistä piisaa. Tänäänkin pojat olivat keskenään suihkussa,mamma lakkas kynsiä vessan pöntön päällä

Näin meillä myös taloyhtiön saunassa käydään,pyyhkeen oon sinne lattialle laittanu sit pojille ämpäriin vettä+kauhat ja hyvin viihtyy.Meillä saunavuoro lauantaisin ja nyt oon parina lauantaina jo yksinkin uskaltautunu poikien kanssa sinne (yleensä mummo tai Pessin kummitäti mukana).
Taidanpa käydä kellistelemässä noita höpöttäjiä tonne...