Mun oli tarkotus, etten tule koneelle ollenkaan, ennen kuin työhommien lukeminen on edes alotettu, mutta täälläpä mä istun

. Ja taitaa tässä taas mennä niin kauan, että sitten haluunkin jo sohvalle

.
Jaahas, tuntuu, että olis vaikka mitä kommentoitavaa. Ihana oli tuo
Henkan 
vauva :heart: . En silti suostu alkaa kuumeileen :saint: . Josta tulikin mieleen, että
Tyttelin aika sen kuin lähestyy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Et ole aikoihin mitään kummempaa raskausoloista kirjoitellut, onko yhtään supistellut tai muuta? Kuinka jaksat poikaa kantaa jne. Kerro kerro!
Hui
Tinakenkätytön vauveli joutunut tänään aika "rääkkiin" :/ ja pohdittavaakin saitte matkaan mukaan. Minä en osaa noista poistoista sanoa mitään, juuta en jaata. Ja
Millilläkin sitten taas altistus takana. On se jännä, että Sara nyt sitten yhtäkkiä on noin selkeästi allerginen

! Toivottavasti se viimeinen maito kelpaa? Onko se teillä nyt käytössä vai oliko sit vielä jotain muuta?
Katjanna, musta olis ollut kans kiva, että noita tutustumisia olis jotenkin tädit itse enemmän ehdotelleet. En ehkä ainakaan paljon tämän enempää kaipaisikaan tutustumispäiviä, mutta jotenkin tuntui, että nämäkin ehdotukset tuli niin minun aloitteesta... Ja sitäkin kun kysyin, että voiko kerran tulla syömään, niin vähän vaisusti vastasivat, vaikka sitten luvan antoivat. Itseasiassa totesivat, että ettekös te ollut silloin esikoisen aikaankin niin. Eli ilmeisesti tuossa päiväkodissa ei näitä tutustumisia suuremmin mainostella, jos ei vanhemmat itse ole aktiivisia :/ . Onpahan taas yks juttu, missä itse alan muuttamaan omaa toimintaani sitten töissä. Hyvä hoitopaikka varmasti kuitenkin ja minusta on ihanaa, kun se on vanhassa aika reilussa talossa ja tämä yksi osasto on vallannut koko talon, jotenkin kodinomaisempaakin.
Katjanna ymmräsin täysin sun puheet teidän parisuhteesta. Minä ehkä jotain ihan pientä hempeilyä kaipaisin ja varsinkin niin, ettei sen tarvitse johtaa mihinkään, ettei tarvitisi edes ajatella, että johtaako tämä nyt petipuuhiin. |O Mites täällä muuten niin moni on laiskana näissä jumppajutuissa. Jotain oli tänään just lehdessäkin, miten halut on nykyaikana vähentyneet. Mutta siis siihen vielä, että minäkin nykyään usein ajattelen, että ollaanko tässä missään erityisessä rakkaussuhteessa, mutta kaipa me taustalla rakastetaan, ainakin just niin, että ei tässä nyt missään muuallakaan haluais olla

. Tämä riittää tällä hetkellä, ehkä sitten joskus lähennytäänkin taas, kun aikaa on enemmän. Mutta jotain ihan pientä arjen keskellä kyllä kaipaisin ja voisi tehdä meille hyvää, koko perheelle. Ei vaan ole minustakaan ikinä aloitteelliseksi!!! Voisinhan se olla minäkin, joka kutsuu pitkästä aikaa jollain vanhalla lempiniemellä jne. En tiiä.
Mamma3, me ollaan vasta kerran saunottu ihan koko porukalla, mutta meillä on saunominen nyt jotenkin muutenkin tosi vähissä. Varmaan kylmän tultua taas enemmän ja kyllä sitten ainakin lähes aina otetaan pienin mukaan myös.
Lillis, ne sydämet on tosiaan helppoja ja kun kokeilet, yllätyt varmasti iloisesti

. Mutta jos, niin kyllähän mäkin varmaan niitä voisin tehdä, kun sit tietää minkä kokoisia jne. Tosin pulleitten sydäntekin postikulut on niin kalliita, että kyllä kannatta ite yrittää. Jänskä kyllä nähdä, meneekö mikään ompeluksista kirpulla kaupaksi. Nyt on auto lastattuna tupaten täyteen ja huomenna alkaa mun pöytä

.
Tänään mun yks homma oli muuten, että sain jo tuon pienimmän lähes kaikki vaatteet nimikoitua. Mekot tuossa vielä äsken nimikoin ja piruuttani sitten laskin ne. Tasan 20 oli nyt tässä käyttökaapissa ja 4 puolimekkoa. Siinähän on melkein joka arkipäivälle kuussa oma mekkonsa

. Aion kyllä päikyssä paljon mekkoja käyttääkin, nyt täytyy vaan käyttää aika lyhyitä malleja, ettei haittaa konttaamista.
Sit vielä yks herkku-juttu. Eilen kaiken muun iltapalan päälle, söin vielä Snickersin :x ja tuli tietty huono-olo ja päätin, et nyt jää tällasten ostamiset! Tänään menin kauppaan ja ekana osui silmiin, et Maraboun levyjä saa 3e 3kpl. Arvatkaa vaan otinko heti ja nyt on jo melkein yks minttukrokantti syöty |O :headwall: :headwall: . Ei hitto minkäänlaista taitoa vastustaa kiusauksia :headwall: