Lokakuun herhiläiset, vko 34

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Piituli1974
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ronttihan on täälä saanu avattua meidän aamun käyntiin :laugh:

Tytteli minä en jaksa enenpää oottaa että palstasynnyts alkais! nyt hop, hop supistelemaan jotta hullut pääsee jännistyksestä ;)

Huh, huh meidän yötä taas..... Tosi hyvin nukkuu aina muuten yön mutta klo 4.00 se yleensä sitten alkaa- kiukkuaminen, ja joka yö |O Vaikka yöimetykset on jääny jo aikaa sitten ja nyt aamuimetyksistäkin olen koittanu luopua niin eiköhän vaan oo rinta tytöllä mielessä jatkuvasti. Kitisee koko aamuyön ja velliä annan parikin kertaa mutta ei se auta, rinta on ainut mikä rauhottaa.
En tiiä että pitäiskö lopettaa tämä imetys nyt kokonaan, onhan näitä valvottuja öitä kertyny ihan liikaa ja viikon päästä alkais se koulukin. Mies mulle yöllä tiuski että miks en vaan voi lopettaa niin saatais ehkä sitten kaikki nukkua...
Jatkuvasti on vaan neiti pahalla päällä, eilen yritin imettää vähemmän päivän aikana jotta saisin maidon tuloa vähemmäks, no koko päivä oli ihan yks helevetti kun oli niin vihanen lapsi. Ja aina kun herätään niin herätään kitinään kun ensimmäisenä on rinta mielessä :headwall:

Silti en tiiä miks tuntuu jotenkin niin vaikeelta se lopettamispäätös :'( Kuitenkin ne imetyshetket on niin ihania ja kun ovat tytön lempipuuhaa. Ja sitten kun se on ohi niin Siljan kanssa sitä aikaa ei sitten enää takasin saa... :'(

Minuu nukuttaa, taas |O Papassa ollaan jo aamutuimaan käyty :x

Joku samperi eilen illalla piti mitäs nyt-puolella linkin yhteen peliin ja miä menin vaan kokeilemaan sitä... Ja hitusen yli keskiyön tajusin mitä kello on :headwall: :kieh: :ashamed:

Rontti on ollut aamuvirkkuna :D

milli toivotaan että seuraavakin altistus antais oireet heti ja homma olis selvä.

Tuutis papaan sitä pitäis varmaan itekki joku kuukausi tässä raahautua :whistle: Aiemmin mua ei koskaan haitannu tuo näytteenotto, mutta synnytyksen jälkeen kun oli tikattu ja tutkittiin niin otti niin saamarin kipiää että nyt ei oo enää ollenkaan hyvä ajatus koko homma... Mutta pakkohan nuo on hoitaa, samoten kun hammaslääkärit ja muut.

Alkuperäinen kirjoittaja Topsy2:
Helekata aloin katsomaan boxilta tätä rimakauhua ja rakkautta ja tuntuu että nyt jo märsään... Ihan tuskaa katsoa tätä kun tietää mitä tulee tapahtumaan, vaan pakko silti katsoa. Masokisti vissiin :'(

Mullekin suklaata :p
voi että tuo onkin hyvä sarja!!!
oon alkanut kattoon toistamiseen...on se vaan niiin hyvä=)

Onhan siellä se kerho vielä, kävin kurkkaamassa. Se löytyy helposti kun painaa siellä Kerhojen etusivulla kohtaa omat kerhot.
Hiljaistahan siellä on, kuin huopatossutehtaalla..ei aloituksen aloitusta..

Koitan saada tuota yhtä känkkäränkkää unille..sillä ihan kauhea väsy mutta periksi ei anna..Ottaa nuo pk harjoittelut kai vähän koville, on sellaisessa yliaktiivisessa olossa tuo pikkumies..

Ls:lle onnea lainasta, ja toivotaan että saat sen firman!

jännittää,tunti enää niin tukka lähtee :D
mammoliino aina kun mä näen sanna saarijärven kuvan nii mulle tulee sä mieleen :D jotenki sä oot ihan samanlainen,eilenki seiskaa luin ja sen kuva oli siellä nii heti rupesin miettii et onkohan se mammo millon viimeks palstalla ollu :D

joo pidemmittä puheitta tällä kertaa :wave:

Ei mammalta ole mitään tärkeää mennyt ohi. Olen jutellut siitä tuolla toisella puolella jonkin verran... Olen siis ostamassa firmaa. Eilen illalla on heitelty tarjouksia puolin ja toisin, nyt odotellaan vastausta viimeiseen tarjoukseen... Sen jälkeen, kun paperit on allekirjoitettu, niin voin alkaa hehkuttamaan... Siihen asti kaikki on epävarmaa. Mutta siis yritystä löytyy... Mutta eikös se ole niin, että köyhän on pakko yrittää viimeiseen asti. Eikä se ota ellei anna. Viikonlopun aikana pitäis mennä käymään sisustusmessuilla liittyen tähän uuteen työhön.

Meillä ei muuten mitään erikoista. Huomenna olis kaverin häät. Pitäis muistaa mennä ostamaan se ruisleipä lahjaa varten ja monta muutakin asiaa on tekemättä... No kaipa ne kaikki kerkee tässä vielä... Pitäis siivotakin, mutta kun ei oikein huvita :D

Heips,

Rontti tosiaan ollut aktiivisena tänään :D Käyhän antamassa sille miehellesi luunappi kun noin pitkään koisii, vaikka itse olet kipeä ja silti joutunut heräämään ennen kukon laulua ja vielä touhunnut noin kamalasti |O Itse en olisi tuossa olotilassa pystynyt mihinkään.

Topsylta piti jo eilen kysyä että miten Mintun ensimmäinen yökylä reissu meni?

Meillä kitistiin taas vaihteeksi viime yönä ja poiskin piti sängystä nostaa, mutta vesi hörpyllä jatkoi unia aamuun asti.

Me lähdetään käymään kohta prismassa kun sieltä löytyy parhaiten ruokia tuolle miehelle. Pitäisi ostaa kaverin kolme vuotta täyttävälle tytölle samalla synttäri lahja. Kamala kun ei enää muista millä kolmivuotiaat tykkää leikkiä, vaikka ei kai siitä nyt kamalan kauan ole kun Annikin oli sen ikäinen. Varmaan jotain nukke juttuja pitää ostaa kun se neiti tykkää niillä leikkiä. Aina kun tulee meille kylään niin Annin nuket saa hoitoa.

Tuntupa ikävältä tuo Rontin työ nivaskan aihe. Oikeasti voiko se olla noin kamalaa kun pieni lapsi viedään hoitoon, siis lapsen mielestä:'( itse yritän ajatella ettei se nyt niin hirveää voi olla. Kai se sitten on joku itsesuojelu vaisto jolla suojelen itseäni ja siksi en suostu ajattelemaan noin, vaikka varmasti hyvin paljon mahdollista. :'( Tietenkin lapsesta hyvin paljon kiinni miten sopeutuu päivähoitoon, pienenäkin. Toivottavasti Aatu sopeutuu yhtä hyvin kuin Anni aikoinaan. Ei kai siitä työn tekemisestä tule mitään jos on kamala huoli pienestä.

Minä ajattelin tehdä pikaruokaa kun ollaan lähdössä sinne asioille. Teen ranskalaisia sekä paistan pannulla lohi kuutioita ja sipulia.:p Aatulle otan kans syrjään lohta ennenkuin maustan sen, saapa nähdä mitä poika tykkää.

Mulle soittaa se lääkäri tunnin päästä niistä pojan verikokeiden tuloksista.

No nyt tuli Anni ja mies taas mansikka laatikon kans. Täytyy mennä.

Juuri kun pääsin sanomasta, että sitä ollaan alettu virkistäytymään, niin ei olis kannattenu sanoa |O viime yö meni yli klo 4 ennen kuin pääsin nukkumaan :ashamed: kävin täälläkin lueskelemassa, vaan en kirjoittaa jaksanut mitään... Ja tämä unettomuus ei johtunut siitä etteikö olis väsyttänyt, vaan heti kun menin vaakatasoon, alkoi taas mahan täytteet mitä päivän aikana syönyt nousta ylös :x :headwall: ainakun meinasin nukahtaa heräsin kun suussa oksennuksen kaltaista karvasta jotain... ja yskin ja tunne oli kuin tukehtumispisteessä melkein ja nielu kuin palanut karrelle :$ saisi se vauva kyllä jo kohta syntyä, ainakin tuo loppuisi. Muutama yöhän se taas menikin ilman tätä kiusaa...

Ja Eemil heräsi klo8! Olisi nyt tänä aamuna voinut nukkua sinne klo10 minne yks aamu veti unia :| Suihkua ja kahvia, niin vähän helpotti!

Meillä menee isommat lapsset tänään käymään äidillään yhden yön verran taas sitten kuukauteen... äidillä on kuulemma sunnuntai aamuna töihin meno, niin eivät voi olla siellä sunnuntaihin saakka :o siis on se uskomaton nainen! MIes sanoi, että oli9s voinu vaikka ne hakea sieltä sunnuntaina aamupäivällä kun heräilleet jne. olisivat pitkästä aikaa saaneet olla äitinsä kanssa edes päivän... tytöllä on ollut ihan selvä ikävä äitiään ja äiti ei tajua :( Nuohan on jo isoja lapsia, että osaavat itse ottaa aamupalaa jääkaapista, tyttö 12v ja poika täyttää 15v tammikuussa! PÄhkäiltiin miehen kanssa, että olisikohan menossa Mambaa katsomaan :/ on niin monet kerrat valehdellut päin naamaa lapsille, että on töissä tms. eikä ole ollut... ettei tarvitsisi ottaa lapsia. Nytkään ei olisi varmaan ottanut, mutta kun tyttö soitti äidille ja kysyi milloin saavat tulla. Viikolla ei tapaa ollenkaan lapsia, vaikka asuu 15km päässä... Näin äitinä mulla suunnattomasti ärsyttää miksi jotkut sitten saavatkaan lapsia.....

Rontti!! :kieh: |O :kieh: Ota kiinni vasarasta ja heivaa mun puolesta, sano että Katjalta terveisiä :laugh:

Katjanna, hienosti oli Mintulla eka yökyläily sujunut. Ihan samalla tavalla kuin kotonakin, kaksi maitopulloa ja seiskalta ylös. Kotona saattaa kyllä nukkua puoli yhdeksäänkin. Mintusta on muuten tullut tosi nössö vaavi. Nukahtaa ite päiväunille omaan pinnikseen (en muistakaan milloin on nukkunut ulkona, pitäis sitäkin välillä ettei unohdu), illalla nukahtaa myös itekseen ja maitoa ei enää anneta kuin yöllä ne kaksi pulloa. Miehelle just eilen sanoin että pitäis vissiin nekin lopettaa, vaan hiivata kun sitä on laiska. Varsinkin kun muuten tuon kans menee niin tosi hyvin.

Mietin Katjanna taas että milläs erikoisruokavaliolla se sun miehes on kun prismasta pitää ruuat hakea. Mut tarkoitit vissiin Aatua :D

Tytteli tympeältä kuulostaa tuo lasten äidin meno :( Itse ei voi ymmärtää miten joku äiti ei halua omia lapsiaan nähdä...

Lillastina minua hirveästi tekee mieli tietää minkä firman?? Ootko kerholla sanonut sen nimen? Toivotaan että tarjous menee läpi!

Topsy; Ei ku miestä tarkoitin ja sillähän on se gluteeniton ruokavalio. Aatulla ei ole mitään allergioita. Just soitti se lääkäri ja puhtaat tulokset oli. =) Vähän itse epäilinkin ettei johdu ruokavaliosta koska samanlailla on elo vaihdellut tuon kans oli ruokavaliolla tai ei. Ja kakkakin on edelleen samanlaista taikinaa, ei siis kovettunut vaikka oltiin maidottomalla ja viljattomalla. Toisinaan on aivan kamala vauva ja toisena päivänä mitä ihanin. :heart: Ja yöt vaihtelee myös.

Oli muuten ihana kuulla kun lääkäri sanoi minulle että sinulla tuntuu olevan hirveän järkevä suhtautuminen asiaan, kun kerroin omia mielipiteitä kaiken maailman asioista lapseeni liittyen. En siis tarkoita leuhottaa, mutta oli vaan kiva kuulla positiivista kommenttia itsestä. Ja kai sitä pitää välillä olla ylpeäkin itsestään.

Topsy en ole maininnut mitään firman nimeä. Ihan jo senkin takia, ettei kukaan vie sitä minun nenäni alta. Sillä eihän sitä tiedä kuka näitä juttuja lukee. Tekee vielä ryökäle korkeamman tarjouksen ja jään ilman töitä...

Alkuperäinen kirjoittaja Rontti:
Hih, pitihän se vielä sanoa, että hauskaa, kun Pupu on urheiluakin itkustanut ja kun ei kyse ole edes suomalaisista :whistle: :) .

Minuu välillä nyyhkytyttää mitä kummallisimmat asiat :ashamed: Ei nyt varsinaisesti ehkä itketä, mutta kyyneleet tulee silmiin ja semmottinen veikee tunne. Liekkö sitten jotain kunnioitusta tai jotain :o En mä osaa selittää, mutten kehtoo kertoakkaan mitä kaikkea sitä on tullu kyynelehdittyä :|

SIIS OIKEESTI!!!! :headwall: :headwall: :headwall: Ei tuo toinen kaaso voi olla tosissaan :headwall: :headwall: Hänelle sopii ainoastaan polttarien ajaksi uuden vuoden tietämys... Sanoin, että ei onnistu, kun mulla on synttärit silloin laivalla ja morsmaikku on sulhasen kanssa kutsuttu sinne... No nyt mun pitäis uhrata synttärini ja pidetään ne polttarit laivalla... ja tietty mun laskuun vai (?) Siis ei ole todellista :headwall: :headwall:
No siinähän järjestää laivalla, mulla on silloin omaa ohjelmaa mun muiden kavereiden kanssa, joten hän voi järjestää sitten mitä tykkää ja maksaa se omasta pussistaan... On se kumma! Eikös yleensä ole tarkoitus kerätä porukka kasaan ja sopia porukalla missä, koska ja miten??? Niin meidän muissa polttareissa ainakin on tehty, ei niissä minkään kaason pillin mukaan ole hypitty. Siis ihminen, joka ei suostunut tulemaan kortti/koriste yms talkoisiin, kun matka on liian pitkä (Turusta), siis yhdeksi viikonlopuksi... Siis ei ole helppoa ei... Minä sentään yritän auttaa morsmaikkua ja tehdä asioita hänen toivomallaan tavalla eikä niin kuin minä haluan.... :headwall: :headwall:

MULLA MENEE HERMOT TUON MUIJAN KANSSA :/ :/ :ashamed:

Lillis, niin sitä on maailmassa monenlaisia ihmisiä |O ja toiset kun ajattelee niin paljon vaan itteensä |O . Toviotaan, että saatte muut vielä puhuttua ympäri koko tyypin :kieh: . Ja muutes, et sä saa ottaa sinne messuille ketään kaveria mukaan :whistle: :p :snotty: B) ?! Hiukanko ois hieno päästä katteleen... Onko ne siis ne sellaset isot sisutus ja lahjatavaramessut :p ? Mä sekoisin siä :laugh: .

Kyllä kuulkaas mulla oli hikinen urakka kirpulla :laugh: ! Mulla oli niin paljon sitä kamaa, että kun olin kaikki kantanut siihen pieneen koppiin, niin sitten niitä olikin vaikea alkaa laittamaan. Mies ja lapset hermostui reilussa tunnissa ja mun oli jätettävä sinne pieni kaaos. Onneksi illemmalla pääsen uudestaan järkkäämään. Mutta kyllä taisin jo siinä parissa tunnissa pöytämaksun tienata =) . Meni jo lelukaari (Henkka sellanen nallejuttu mikä teilläkin muistaakseni oli), hoitopöytätaso, pari lamppua ja ja ja. Saas nähdä miten noi vauvan vaatteet menee, ihan pienimpiä kokoja kun on aika paljon kaikilla tarjolla. Isommat koot meneekin varmaan liukkaammin. Ihan hauskaa tämä on :saint: . Jos rahaa tulee sen verran, niin meinaan ostaa lapsille goretex lenkkarit syksyksi. Että noi kaikki lasten kengätkin maksaa ja niitä saa olla joka vuosi ostamassa |O ! Jos vaan koot täsmää, niin ollaan sitten omilla lapsilla käytetty kyllä kaikilla samoja kenkiä :/ . Ei niitä VOI ostaa kaikille uusia!

Meidän neidin yks lempijutuista tällähetkellä on kaikkien kankaitten piteleminen. Äsken tuli tuolta levittämästä kaikki mun pullaliinat ja nyt näköjään osasi avata tässä huoneessa jo vaatekaappinsa oven ja nyt vaatteet lentelee :laugh: . Esikko oli kanssa tuollainen, keskimmäisellä tämä vaihe ei ollut vallitseva. Miten tämä nykyinen onkin niin samanlainen tuon esikon kanssa näköjään joka asiassa. Ja just eilen kun pistin tiptop nuo vaatteet, samalla kun nimikoin :whistle:

Rontti, meilläkin suurinta hupia tytöillä on purkaa puhtaan pyykin koreista kaikki vaatteet yksi kerrallaan lattialle, ja sitten niitä aina sovitellaan josko ne saisi niskan taakse tai pään yli. On välillä semmoinen sotku että.....tyypillisiä naisia :laugh: :laugh:

Kun ei tiedä mitä päälle laittais :D

Yhteistyössä