Heips,
Rontti tosiaan ollut aktiivisena tänään

Käyhän antamassa sille miehellesi luunappi kun noin pitkään koisii, vaikka itse olet kipeä ja silti joutunut heräämään ennen kukon laulua ja vielä touhunnut noin kamalasti |O Itse en olisi tuossa olotilassa pystynyt mihinkään.
Topsylta piti jo eilen kysyä että miten Mintun ensimmäinen yökylä reissu meni?
Meillä kitistiin taas vaihteeksi viime yönä ja poiskin piti sängystä nostaa, mutta vesi hörpyllä jatkoi unia aamuun asti.
Me lähdetään käymään kohta prismassa kun sieltä löytyy parhaiten ruokia tuolle miehelle. Pitäisi ostaa kaverin kolme vuotta täyttävälle tytölle samalla synttäri lahja. Kamala kun ei enää muista millä kolmivuotiaat tykkää leikkiä, vaikka ei kai siitä nyt kamalan kauan ole kun Annikin oli sen ikäinen. Varmaan jotain nukke juttuja pitää ostaa kun se neiti tykkää niillä leikkiä. Aina kun tulee meille kylään niin Annin nuket saa hoitoa.
Tuntupa ikävältä tuo Rontin työ nivaskan aihe. Oikeasti voiko se olla noin kamalaa kun pieni lapsi viedään hoitoon, siis lapsen mielestä:'( itse yritän ajatella ettei se nyt niin hirveää voi olla. Kai se sitten on joku itsesuojelu vaisto jolla suojelen itseäni ja siksi en suostu ajattelemaan noin, vaikka varmasti hyvin paljon mahdollista. :'( Tietenkin lapsesta hyvin paljon kiinni miten sopeutuu päivähoitoon, pienenäkin. Toivottavasti Aatu sopeutuu yhtä hyvin kuin Anni aikoinaan. Ei kai siitä työn tekemisestä tule mitään jos on kamala huoli pienestä.
Minä ajattelin tehdä pikaruokaa kun ollaan lähdössä sinne asioille. Teen ranskalaisia sekä paistan pannulla lohi kuutioita ja sipulia.

Aatulle otan kans syrjään lohta ennenkuin maustan sen, saapa nähdä mitä poika tykkää.
Mulle soittaa se lääkäri tunnin päästä niistä pojan verikokeiden tuloksista.
No nyt tuli Anni ja mies taas mansikka laatikon kans. Täytyy mennä.