Lokakuun herhiläiset, vko 34

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Piituli1974
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Rontti oli tarinoinut aamusta =)

Mua väsyttää |O Pitkäst aikaa sellanen olo et päikkärit tekis terää, mutta nyt ei onnistu :/ Kaikki lapset kotona ja valvoo ja mies tietty töissä.
Täytyy vaan toivoa että tämä kahvi tekis tehtävänsä...tätä menossa jo toinen kuppi.
Onneks mitään akuutteja kotihommia ei ole kesken, et voi ottaa hiukka lunkimmin...mihinkään ei nyt ole virtaa :(

Liekkö nämä esikon aamukuskaukset verottaa jo, kun aamulla ei saa ihan rauhassa heräillä ja tehdä aamutouhuja, vaan heti herättyä on täysi vauhti päällänsä :/ Tietty jos jaksas herätä kuudelta, niin ehkä sitten ehtis paremmin...mut kun nukuttaiskin :)
Niin ja tulihan tossa eilen kateltuun discoveryltä hummerin pyydystäjistä ohjelmaa :D Mutta ihan mielenkiintoinen silti...hyville tienesteille noi miehet pääsi...6päivää merellä ja noin 2000-6000dollaria oli palkka siitä per nokka :o Tahtoo noille ansioille myös :headwall: Mutta ei vaan musta tonne ois =) Helpommalla on mun se raha tehtävä :)

PuPu kun sanoi tykkäävänsä vinksahtaneista sydämistä, niin tossa hoksasin että mites kun mä yleensä piirrän sydämen/leikkaan sydämen esim. askartelujutuissa nimenomaan vinksalleen, niinkuin toi kaava oli...vielä enemmänkin, aika kärjistetysti siis välillä ja niistä pidän oikein-oikein paljon, mutta tossa mun ompelemassa se malli ei miellyttänyt :o Enkö mä vaan saanut sitä kunnolla, siististi ommeltuun ja hmm..muistinko tehdä aukuleikkauksia?? Vai missä vika? En tiedä.. mutta se mun tekele ei todellakaan silmääni miellyttänyt :D Pitää vissiin koettaa uusiks joskus..ehkä!

Hei, mammoliino :wave: tahtoo nähdä kuvias kans :p

Katjannalle ja Aatulle onnea puhtaista tuloksista ja mukavista lääkärin sanoista :hug: Kyllä on mukava joskus kuulla että asia josta puhuu, on muittenkin mielestä asiaa eikä jotain muuta :)

LS, juu kyllä mä ton muistinkin että jotain firmaa harkitsit yms, mutta luulin että olet asiaa julkistanut jo enemmälti, muttet sit vissiin ookkaan :) Toivotaan että neuvottelut tuottaa hyvää tulosta ja saat sen!! Kerrot sitten tarkemmin!!!? Palaa halusta kuulla...etenkin kun sisustus-sana vilahti jossain ;)
Ja onpa ihme touhua tolla toisella kaasolla...huh...ei vissiin oo ennen kaasona ollutkaan? Vähän ainakin tuntui siltä.... :whistle: Toivottavasti saatte asiat hänenkin kans neuvoteltua ja saat järkeä tohon touhuun. Tollasissa hommissa pitäis puhaltaa yhteen hiileen...
Koitas jaksella =) Sullakin tota touhua riittää...muutenkin!

Jokohan tää kahvinjuonti riittäis ja alkais virkistymään...nyt kolmas kuppi menossa ja kohta tulee yli :x

Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Rontti, meilläkin suurinta hupia tytöillä on purkaa puhtaan pyykin koreista kaikki vaatteet yksi kerrallaan lattialle, ja sitten niitä aina sovitellaan josko ne saisi niskan taakse tai pään yli. On välillä semmoinen sotku että.....tyypillisiä naisia :laugh: :laugh:

Kun ei tiedä mitä päälle laittais :D

:whistle: Mites kun meitin poitsukin just tolviisiin sovittelee vaatteita :whistle: :laugh:
*muoks* onks se tyypillistä miestä :o ??

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma3:
Rontti, meilläkin suurinta hupia tytöillä on purkaa puhtaan pyykin koreista kaikki vaatteet yksi kerrallaan lattialle, ja sitten niitä aina sovitellaan josko ne saisi niskan taakse tai pään yli. On välillä semmoinen sotku että.....tyypillisiä naisia :laugh: :laugh:

:whistle: Mites kun meitin poitsukin just tolviisiin sovittelee vaatteita :whistle: :laugh:

No onhan niitä muotitietoisia miehiäkin olemassa....niin jos siis teillä on yksi semmoinen :D :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma3:

No onhan niitä muotitietoisia miehiäkin olemassa....niin jos siis teillä on yksi semmoinen :D :laugh:

Toivon todella että olet oikeassa :o :whistle: :laugh:

rontti ei ne ole mitkään "yleiset" messut vaan ihan sisäänostajien messut. Eli sieltä ostaisin tavaraa tuota kauppaa varten. Mietin vain, että mistäs minä tiedän mitä kannattaa ottaa myyntiin, kun mulla on peukalo keskellä kämmentä siinä touhussa. Siis enhän minä mitään tiedä sisutamisesta, eikä ole oikein koskaan kiinnostanutkaan. Helpointa olisikin löytää kaveri, joka ymmärtäisi asiasta ja ottaa sellainen mukaan. Mutta en siis tiedä onko lippu yhdelle vai kahdelle... ei siinä sanota.

Olen kyllä tavallaan monta kertaa sanonut firman nimen, mutta en halua jonkun satunnaisen lukijan ymmärtävän mistä on kyse ja tulevan tähän kauppaan väliin. Ja saatte uskoa, että te olette ensimmäisten joukossa tietämässä kaupasta... Olettehan te olleet koko ajan hengessä mukana! :D
Tyyppi vain ilmoitti, että sanoo vastavetonsa ennen neljää tänään, joten nyt alkaa taas paniikki iskemään. Mutta kyllä tämä asia on saatava päätökseen tässä viikonlopun aikana. Pääsee sitten jatkamaan hommia johonkin suuntaan.
Onko muuten Krisulla jotain tietoa vielä niistä kotikutsuista?

Voi vitsi mä olen täpinöissäni ton lilliksen jutskan kaa :D Enkä kyl vissiin ole tajunnu sitä firman nimeekään :ashamed: Entiedä minkä verran LS on kykenevä tässä paljastamaan, mutta siis kysympä et minkämoista sulla on tarkoitus siinä putiikissa myydä...pientä hilpetööriä, isompaa tavaraa, tekstiilejä...vai ihanko huonekaluja tms??? Vaiko laidasta laitaan?

No voihan nenä! :wave: :p Mulla on sitten nykyään nettikauppa, joka myy lastentarvikkeita ja -vaatteita, sisustustuotteita ja enkelin eväspussia... Huh huh... Muija on ainakin 9000 euroa köyhempi :D
Vähänkö jännittää.... Kunhan kauppakirjat on allekirjoitettu, niin laitan ihan private mainoksen teille :laugh: :laugh: Ja sunnuntaina pitäis mennä niille messuille :headwall: Mitenkähän sitä osaa ottaa sellaista joulutavaraa myyntiin, että varmasti menevät? Huh huh... :laugh: :laugh:
Nyt kyllä hirvittää ihan älyttömästi... Tätä pitää juhlia :laugh: :saint:

Ja enja, jos mä olisin sä ja meinaisin viel vauvoja tehdä, ja kotiin mahtuu säilytykseen, niin säästäisin kaukalon. Niiden hinnat laskee yllättävän nopeesti, vaikka kuinka olis siisti ja hyvä :/ Mutta jos et ole niinkään varma et tuleeko lapsia enää, niin kannattaa myydä pois-vielä voi kohtalaisen hinnan kuitenkin saada. Hae tolla merkillä huutiksesta, niin näet mitä toiset pitää hintaa...koita myös hakee sulkeutuneita kohteita, niin näet mikä hv on ollut jne...
Ja vaatepaketit...monet tekee niin et laittavat 0e:n lähdön ja sit lisäävät muutaman vaatteen ja odottavat huutoja...kun huutoja sopivasti-niin taas lisäävät muutaman vaatteen. Hv on vähän sellainen, et monet saattaa jättää huutamatta kun näkevät et on hv. Itse laittasin ehkä korkeemman lähtöhinnan. Mutta jokainen tyylillään. Jokaista sorttia sieltä löytyy =)

Minä saan taas kotiin siivoojaan, soittivat tänään 4h:lta silloin kun olin kaupassa = Entinen mennä täräytti naimisiin ja muutti Ouluun joten työt loppui sitä myöten meidän kunnan 4 h:lta. Enpä tuota olisi aikaisemmin tarvinnutkaan kun olen ihan hyvin pystynyt itsekin siivomaan nyt kun olen ollut äitiysomalla. Mutta sitten taas on ihan ehdoton kun lähden töihin ja muutenkin saa jo tulla kun minä aion tehdä tätä perus siivousta, niin saa tuo tyttö siivota normaalit viikko siivoukset. Maanantaina olisi jo tulossa.

Mua ottaa aivoon |O Olin menossa äsken tilaamaan pojalle Apina tossuja, niin eiköhän ollut kaikki ruskeat tilapäisesti loppu :headwall: Valkeita katselin toisiksi vaihtoehdoiksi mutta jotenkin epäilyttää niin arka väri.

Minä ostin myös meidän Annille Vikingin core-texit alesta. Maksoivat muistaakseni 29?. Pojalle en uskalla vielä ostaa kenkiä kun en tiedä kokoa enkä tarvetta millaiset/kokoiset kengät sitten tarvitsee kun oppii kävelemään.

Mamma3; kai se on tyypillistä miestä, vaatteiden sovittelu tänä päivänä :D Näkisitpä meidän pojan huoneen niin varmaan luulisit äitin tekevän pojasta bubbelia. Hempeät kukka tapetit ja ikean kukka lamput molemmin puolin seinää. |O Tapetit laitettiin jo ennenkuin poikaa olikaan ja nuo lamput ostin kun luulin että laitan molemmat samaan huoneeseen nukkumaan. Mutta toisin kävi. En aiokaan laittaa nuita samaan nukkuma huoneeseen kun häiritsevät toinen toistaan joten tuosta tuli sitten pojan huone.

Alkuperäinen kirjoittaja katjanna:
Mamma3; kai se on tyypillistä miestä, vaatteiden sovittelu tänä päivänä :D Näkisitpä meidän pojan huoneen niin varmaan luulisit äitin tekevän pojasta bubbelia. Hempeät kukka tapetit ja ikean kukka lamput molemmin puolin seinää. |O Tapetit laitettiin jo ennenkuin poikaa olikaan ja nuo lamput ostin kun luulin että laitan molemmat samaan huoneeseen nukkumaan. Mutta toisin kävi. En aiokaan laittaa nuita samaan nukkuma huoneeseen kun häiritsevät toinen toistaan joten tuosta tuli sitten pojan huone.

:laugh: Voi näitä mein poikiii, mitä näistä viel tuleekaan :laugh:

... sori ... taaaaas ketuttaaa niin paljon että savu nousee päästä.
Mutta varmuuden välttämiseksi asiasta vaan suljetuin ovin eli päiväkirjassa...

Muutoin meikä sai aikaan kaalisoppaa ja jauhelihalootaa - joista Inks ei ainkaan kaalimuhennos/soppaa soseella höystettynä syönyt .

Kommenttia taas myöhemmin, tulee vielä kyläilijää lisää .

Voi kiesus :o Mäkun eilen siitä romantiikasta...että jotain pientä vois vaikka ollakin joskus, niin arvatkaas minkä ahaa-elämyksen toi ukko-kulta nyt sai.... se huomas nettiä selatessaan et plustv:ltä (joka meillä siis näkyy) tulee öisin aikuisviihdettä :o :headwall: Että semmoista romantiikkaa :whistle: en mä ihan tätä tarkoittanut |O :laugh:

Juupajuu, mä aloin oleen tossa jo vähän pirteempi, kun sai syötyä ja sitä kahvia pumpattua, mutta ukon settiseikkailut saa mut taas väsyneeksi ja luulen että illalla on luvassa vielä päänsärkyä ;) :laugh: :laugh:

Onnea Lillis :D :flower: , nyt vaan samppakaljaa poksautteleen! Mä tiesinkin, ettei noille messuille tavikset pääse :laugh: , mutta aattelin just, et saako kaverin ottaa.

Katjanna löytänyt halvat goretexit. Mä ostin just keskimmäiselle K-kengän plussa-tarjouksena 49e :o , syyslenkkarit siis ja talvi goretexeistä pulitin 40e kun oli viime vuoden malli.

Rontti; ei tuo mun kirjoitus ole välttämättä oikein. Jostakin mulla on tuo jäänyt noin mieleen. Enkä edes tiedä onko nuo talvi vai kesä kengät. Talven jälkeen ostin nuo ja niissä on tuollainen musta vuori. Katsoppa kummat on jos teillä on siis molemmat.

Mamma; meilläkin näkyy se 69 kanava :whistle:

Niin ja kyllä mekin yksi päivä makoiltiin miehen kans sängyllä ja pussailtiin niin eiköhän meidän Anni tullut siihen viereen ja kysy suu auki että; pussasitteko te? Ja kun vastattiin myöntävästi niin pyysi että; uudestaan :laugh: Ja mehän pussailtiin uudestaan :D

Enja musta on mukavempi jos kohteessa on lähtöhinta, sillon tietää heti että mistä hinnoista on kyse. Joskus jos huudan jotain ja tulee "hintavarausta ei ylitetty" niin yleensä aina luovutan siihen, en jaksa alkaa pelaan mitään pelejä...

Yhteistyössä