LOKAKUUN MAMMAT 2007, HERHILÄISTEN HÖPINÄT VKO 14

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dirlittan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mileko noi eipä oo syytä selvinny..aamulla ennen kuopioon lähtöö viel imuroin ja ei takuulla ollu mitää ylimääräistä lattialla..ja kotia tultiin nii kapula nökötti niin nätisti keskellä mattoo..en ymmärrä en..ei ollu edes kuolainen/hampaan jälkiä joten en usko että koiratkaan on asialla ollu..liekkö meillä joku neljäskin täällä asunee? :/

Mileko vastaan vastaan.... :D

Meillä oli eemelin kummitäti koko päivän kylässä, lähtivät vasta äsken kotia päin. Sain pojan nukkumaan tosi aikaisin... toivottavasti ei tarkoita sitä, että meillä herätään huomen aamulla aikaisin. No ehtiipä tietty sitten nukkua ihan kunnolla ennen niitä rippijuhlia.

Ai niin, meidän "oma" neuvolatäti käski tekemään valituksen... :whistle: antoi jopa suoran sähköpostiosoitteenkin ;) :D

Mä katon tänn selviytyjät loppuun ja palaan asiaan sitten paremmin...

Meillä toi ukkeli ihan mahdoton iltasyöppö..söi klo 16 kasviruoan, ja klo 17 tissiä, klo 19 puuroa ja banaanisosetta, päälle tissit, ja klo 20 vielä 100 ml maissivelliä..
Ja siis joka kerta ihan nälkäänsä söi..taitaa tankata yötä vasten.
Muutenkin sillä nyt toi syöminen huipussaan , annan 5 kiinteetä päivässä + 7-9 kertaa tissiä ja silloin tällöin vielä maissivelliä päälle illalla..
No, pakkohan on antaa syödä kun kerta maistuu, toinen on iloinen ja voi hyvin, niin mielelläni syötän.
Toivon että ensi yö menee paremmin, että ei koko ajan olisi joku asia hällä mielessään..

Meillä tuolla keskimmäisellä ollut itku/kiukku/suru/murhe-päivä..kaikki ollut vinksin vonksin, ja ainakin heikun keikun..On taas kysytty äidiltä pitkää pinnaa ja ymmärrystä ja sylikin ollut kovassa käytössä. On varmasti rankkaa kun äidillä koko ajan pikkuveli sylissä, ja itse sitä jakamatonta huomiota olisi vailla..Voi pikku rehveli!

Ja esikoisella menossa sellainen "miten niin, perustele, sano miksi?", "miten niin on pakko?", "en halua", "en viitsi",,,ARGH!! Jätkällä ikää 10 v. ja tuntuu olevan nyt jotain uhmaa ilmassa. Itsekin illalla totesi että joskus vaan kiukuttaa ihan kauheesti, ja sitten harmittaa. Ei se isoksi kasvaminen ole kovin helppoa puuhaa..

Tänään on siis täällä tämä äiti ollut tarpeeseen, kaikille kolmelle ja ihan tauotta..Toivon että huomenaamulla täällä herää kolme aurinkoista ja suloista lasta..

Alkuperäinen kirjoittaja mileko35:
Kävin ostamassa sitä Ceralania. Jalat on edelleen sellaset, kun niihin ei ois mitään laittanu. LillaStina!!! Tarvii sitä rasvaa... |O

jänskä et ceralan ei pelitä..mulle on ainaki tosi hyvä rasva,kaikki oon läpi kokeillu ja ei oo auttanu kuivaan ihoon mut tää on eka joka on poistanu ton kuivuuden..ja kuivaakin nopeeta..

Iltaa!

Täällä lapsenlikkana ollaan, ei ehdi nyt kovin kirjoitella, pistin ukon viihteelle illaksi niin piti vähän enemmän täällä yksin hoidella lapsia tänä iltana. Nyt vois painua sohvalle...

Mut Katjanna, jos oot myymässä vaunujas, ilmoitteleppa mulle mihin hintaan, yks kaveri just toissapäivänä sanoi että hihkase heti jos kuulet jonkun myyvän emmaljungan yhdistelmiä :)

dirlittan meillä ei venlukka tykkää banaanista..tässä yhtenä päivänä tarjosin niin eiku yökki,ja oikein toista puistatti :o
mutta siintä tyrni/banani soseesta tykkää,sekä muista missä on banania..mutta ehta banaani ei tehnyt kauppasa..

Alkuperäinen kirjoittaja niinukka:
dirlittan meillä ei venlukka tykkää banaanista..tässä yhtenä päivänä tarjosin niin eiku yökki,ja oikein toista puistatti :o
mutta siintä tyrni/banani soseesta tykkää,sekä muista missä on banania..mutta ehta banaani ei tehnyt kauppasa..

Meillä se tyrni-banaani on eemin lempparia:)
Tai itseasiassa tuntuu että toi ukko syö ihan mitä vaan :laugh:
Äitin poika.. :ashamed:

niinpä :headwall: :heart:
pitäsköhän mennä jo sänkyyn kun alkaa väsyttää,oli sen verran vauhdikas päivä..
jaahas,huomasinpas erään kummallisen asian tapahtuneen kun katsoin kirjahyllyä..en taia pelotella enää teitä näin illasta,jos huomenna kertois..ei väsytäkkää enää :o

Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:
niinpä :headwall: :heart:
pitäsköhän mennä jo sänkyyn kun alkaa väsyttää,oli sen verran vauhdikas päivä..
jaahas,huomasinpas erään kummallisen asian tapahtuneen kun katsoin kirjahyllyä..en taia pelotella enää teitä näin illasta,jos huomenna kertois..ei väsytäkkää enää :o

No kerrot heti!! :o

Onkos muilla ollut vastaavaa ettei muksu tahdo oikein juoda maitoa..eilen ei mennyt kuin 400ml :( :( :(

kiinteitä kyllä vetää
2 lämmintä ateriaa pvässä
purkki hedelmäsosetta
purkkia puuroa

Neuvolatäti sanoi että kk katellaan ja siten pitää ruveta antamaan jotain kalkkijauhetta...prkl...

Tààllà ei meinaa enàà maito upota!! Lusikalla jos lappaat niin syò kaiken mutta tuttipullo ei enàà kiinnosta! Tànààn sitten annoin tuota "vellipuuroa" jossa on enemmàn kalsiumia kuin maidossa... Neiti popsi 200 ml lusikalla poskeen eikà yhtààn moittinut... Toivottavasti maito kuitenkin pian rupeaa taas maistumaan ettei tarvitse vallan olla vahtaamassa toisen juomisia..

dogtor kertoo nyt sen jutun vaan!! Ei mua pelota enàà mikààn, on sen verran kummia juttuja sattunut ;) :D

Minä oon antanu Siljalle 2viikkosesta asti rela-tippoja. Oon ostanu niitä aina jostain Oulun keskustan apteekeista ja maksavat n.19 euroa. Mulla vaan tahtoo olla välillä vähän hatara pää ja muutaman putelin oon unohtanu yöks pöydälle :headwall: Sillon kyllä harmittaa, sehän ei haittaa jos pariks tunniks unohtus, mutta jos pitemmäks aikaa niin pilallehan se menee...

Mä lähden kanssa nukkumaan. Meillä on huomenna ne rippijuhlat, joten olis kai ihan hyvä nukkua kunnolla ensi yönä.

By the way.... Eemeli on nyt sitten virallisesti 6kk. Kyllä kummit osti lahjoja oikein kunnolla... :D

Yhteistyössä