Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja niinukka:ja noista murkuista..meille ne hyökkäs jo n.kuukaus sitten..mutta yhtenä yönä kattelin että mistä ne tulee..niin ripotin suolaa sen reijän päälle :kieh: ja nyt en ole nähnyt kuin ihan muutaman tuolla pesuhuoneen lattialla..arvaa ärsyttikö kun olin sitten unohtanut munkkipussin tuolle työpöydälle..ja aamulla murkkuja oli siellä sokerisessa pussissa ihan mustanaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mileko35:Niinukka
Etkö sinä tiiä, et hyvä äiti tekee mureketta, pullia ja varuilta vielä pihvejäkii. Ja ihan varmuuden vuoks pari ruokalajia niille, joille ei edeltä mainitut kelpaa ja vielä yks kasvisruoka kaupan päälle...![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja niinukka:mileko rasvailehan sannin jalkoja nyt ihan useamman kerran päivässä parin päivän ajan..ja jos ei rupee yhtään paranemaan tai pahenee,niin mie kyllä veisin neitin lääkäriin..
ja noista murkuista..meille ne hyökkäs jo n.kuukaus sitten..mutta yhtenä yönä kattelin että mistä ne tulee..niin ripotin suolaa sen reijän päälle :kieh: ja nyt en ole nähnyt kuin ihan muutaman tuolla pesuhuoneen lattialla..arvaa ärsyttikö kun olin sitten unohtanut munkkipussin tuolle työpöydälle..ja aamulla murkkuja oli siellä sokerisessa pussissa ihan mustanaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tytteli74:Alkuperäinen kirjoittaja mileko35:Niinukka
Etkö sinä tiiä, et hyvä äiti tekee mureketta, pullia ja varuilta vielä pihvejäkii. Ja ihan varmuuden vuoks pari ruokalajia niille, joille ei edeltä mainitut kelpaa ja vielä yks kasvisruoka kaupan päälle...![]()
![]()
![]()
Meillä kanssa meinataan väliin olla ranttuja. Sitä syödään mitä emäntä tekee
![]()
Mies on kanssa sellainen nirsoilija sipulin kanssa, missään ei nsaisi olla sitä yhtään ja minä kun niin tykkäisin :headwall: Ei muka sais keittoonkaan laittaa keittojuureksia, kun siinä sipulia, käski laittaa herne-maissi-paprikaa ja kun minusta se ei sitten maistuisi milleen
Ihan ärsyttävää, kun kaupassakin lukee tarkkaan kaikista, ettei vaan ole sipulia. Itse en ole koskaan edes ajatellut mistä kaikista sitä voi löytää
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mileko35:Alkuperäinen kirjoittaja tytteli74:Alkuperäinen kirjoittaja mileko35:Niinukka
![]()
![]()
Meillä kanssa meinataan väliin olla ranttuja. Sitä syödään mitä emäntä tekee
![]()
Mies on kanssa sellainen nirsoilija sipulin kanssa, missään ei nsaisi olla sitä yhtään ja minä kun niin tykkäisin :headwall: Ei muka sais keittoonkaan laittaa keittojuureksia, kun siinä sipulia, käski laittaa herne-maissi-paprikaa ja kun minusta se ei sitten maistuisi milleen
Ihan ärsyttävää, kun kaupassakin lukee tarkkaan kaikista, ettei vaan ole sipulia. Itse en ole koskaan edes ajatellut mistä kaikista sitä voi löytää
![]()
Meillä kanssa on sääntö, et sitä syödään, mitä on laitettu ja jos ei jollekkii kelpaa, niin voi olla syömättä, mut jääkaapilla ei sitte juosta!
Sipulia minä oon opettanu syömään ja sitä meneekin vähintään kilo viikossa. Eli käytetään tosi reilusti joka ruuassa. Tytöt yritti jossain vaiheessa purnata, mut sanoin, ettei oo pakko syödä, oo nälässä sitte. Miehelle ois ollu sama kommentti, jos ois asiasta jotain sanonu.
*ai minäkö pirttihirmu...*
Alkuperäinen kirjoittaja krisu:mileko varmaan kannattaa käydä lääkärille näyttämässä typyä,kun jos ei noista rasvoista mitään hyötyä ole. Ja eiks teillä oo jo aika kauan tuota ollu? Onks sulla tai miehel atooppista ihottumaa tms?