LOKAKUUN MAMMAT 2007, HERHILÄISTEN HÖPINÄT VKO 15

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuutilulla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
:kieh: täälläkin on hiljaiseloa. Minuu ottaa pannuun kun tuo yksi ei ollut täällä eilen mitään tehnyt ja mummikin otti pojat yöksi osittain siksi että ukko ois voinu rauhassa tehdä tuota seinää ja paskat! |O Ja samasta aiheesta mykkis jatkuu kun niinukallakin. Viime viikonloppuna naukkaili kaljaa ja huomasin että illalla oli jääkappiin ilmestynyt taas useampi pullo jotka sitten aamulla löytyi tyhjinä ukon tietsikkapöydältä :kieh:

Eilen pärpätin ettei ole edes sänkyä viittinyt pedata. No tänään on pedannut, huomasin just :D No se on kyllä sen homma joka vimppona ylös nousee. Miä oon noussut aamulla ennen 7 ja toi lapamato vasta klo 10 |O Nyt viihdyttää tuol lattialla neitiä kun huomas että akka on taas kun perseeseen ammuttu karhu :kieh: Jos ens v.loppuna kaljaa tänne ilmestyy niin maailmansota on sen jälkeen käynnissä. Saa kaivaa kaiken puolustuksen esiin ennen kun tallaan maanrakoon koko ukon |O

Siis otan miäkin silloin tällöin yhden tai kaksi (ja sen yhden kerran enemmän :whistle: ) mut miä en ymmärrä joka saakutin viikonloppu naukkailua ja vaikka ei paljon ottaiskaan mutta silti! Ja minuu etoo se kaljan pölly nykyään, yök!

Niin ja ylikaiken raivostuttaa tuo että herralla on oma päivärytmi! :kieh: Valvoo koneella ties mihin ja makaa vastaavasti aamulla. Mun se on pakko mennä ajoissa maate kun joudun kerta muksujen kanssa heräämään... Helvetti soikoon! Oiskohan tuon vuoro ens viikonloppuna päivittää oma päivärytmisä lapsiensa kanssa samaksi |O Ja jos vaikka MINÄ vuorostani kukkuisin ja nukkuisin kuinka huvittaa....

mä saan kyllä siitä kiitollinen olla et toi ukko ei ota ollenkaan..eilenki ku ostettiin ne saunalonkerot nii ei se edes juonu niitä,ku ei jaksanu kuulema..ja muutenkaa toi ei ota usein..ehkä kerran 4kk..
nytkin laittaa keittiön seinälle hyllyjä ja kävin kattoo nii ihan päin peetä olivat..jos ruokapöydästä nousee nii iskee pään niihin,HYVÄ HYVÄ pisteet sulle :headwall:

Mä kans oon räpättänyt aiheesta joka viikonlopun kaljoista. Nyt on määrä vähentynyt huomattavasti, ei enää sixpäkkiä, saati mäyristä. Kyllä mä muutaman saunakaljan suon ukolle, ei siinä mitään, eikä tuo kotona mitään kännejä ole juuri juonut, eikä baareissakaan juokse.
Pitäs siis ola tyytyväinen, etenkin kun exälle tuo alko oli (on) ongelma.
Mutta tartteehan sitä aina jostain räpättää :saint:

Isommat ukot lähti ukon kaverille, mä istunu kun tatti koneella ja syöny pannaria. Ihme, jos ei perse levii entisestään :kieh:
Tarttis kai pyykit laittaa koneeseen ja alkaa pikkuhiljaa kokkaileen.
Että toi sadesää saa koko immeisen patalaiskaksi!!

Niin ja ylikaiken raivostuttaa tuo että herralla on oma päivärytmi! :kieh: Valvoo koneella ties mihin ja makaa vastaavasti aamulla. Mun se on pakko mennä ajoissa maate kun joudun kerta muksujen kanssa heräämään... Helvetti soikoon! Oiskohan tuon vuoro ens viikonloppuna päivittää oma päivärytmisä lapsiensa kanssa samaksi |O Ja jos vaikka MINÄ vuorostani kukkuisin ja nukkuisin kuinka huvittaa....[/quote]

Tää on ihan kuin meiltä välillä!!!!!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Vilma-Onni:
Niin ja ylikaiken raivostuttaa tuo että herralla on oma päivärytmi! :kieh: Valvoo koneella ties mihin ja makaa vastaavasti aamulla. Mun se on pakko mennä ajoissa maate kun joudun kerta muksujen kanssa heräämään... Helvetti soikoon! Oiskohan tuon vuoro ens viikonloppuna päivittää oma päivärytmisä lapsiensa kanssa samaksi |O Ja jos vaikka MINÄ vuorostani kukkuisin ja nukkuisin kuinka huvittaa....

Tää on ihan kuin meiltä välillä!!!!!!!!!
[/quote]

Ei toi osalainaus näemmä onnistu, multa :headwall:

Tervehdys :wave:
Mun ukko ei onneksi tissuttele...Ja jos tissuttelis niin varmasti vetäisin sellaiset palkokasvit nenään että niitä sais kaivella pidemmän aikaa :kieh: Minulla on lähipiirissä pariskunta jossa miehen tissuttelu on minusta kääntynyt jo alkoholismin puolelle..eli ei päivääkään ilman kaljaa :kieh: Minä en jaksais kattoo sellasta ukkoa päivääkään |O
Laitoin kerhon puolelle uusia kuvia tytöstä, kunhan Piituli ne hyväksyy..
Mutta laitan yhden kuvan tännekin kun typy niin tuimana lukee kirjaa...

Ihs meilläkin tuo kalja astuu silloin kuvioihin kun tarttes tehdä jotakin..siis kypällä kyrsii ..sit kun tekee,niin se on ku juosten kustu suoraan sanottuna..monesti oon sanonu et tee ekana ja ota sitten..mutta ei..ja saunakaljan(t) jos ottas sit saunan jälkeen,eikä ennen saunaa..eikä tuolla hiivatin autotallissa,salaa minulta :o
kyllä hyväksyn sen et se täs sisällä,kaikkien nähden ottas,mutta ei.
ja miehelle oon sanonu et turha sen on peitellä sitä et ottaa,kun mie sen eleistä ja liikkeistä heti huomaan et millo on ottanu,edes sen yhdenkin..

mutta kiltti mies on..vaikka olutta ottaakin,ei käy käsiksi,eikä riitele..mutta minuu v......a kun se ottaa..ei mahda mitää..

nyt pitää tä kiljukaula lähtee heivauttamaan tonne ulos nukkumaan..

Niinukka, meillä on ihan sama homma, mies ottaa toisinaan touhuillessaan tallissa tai puuvajassa oluen tai pari, ja selvästi yrittää salata sen minulta (koska tietää, että minä en sitä hyväksy!), mutta sehän minua korpeaa vielä enemmän, koska minä kyllä näen, tai ainakin haistan senkin yhden tai kaksi olutta. Minusta "salailu" tekee siitä raivostuttavaa, jos on hinku saada olutta illalla, niin tekee sen sitten ihan rohkeasti minun nähden!
Vkl se saunaolut tai muutamakaan joskus, ei minua haittaisi, koska tiedän, että vaikka joisi kännitkin, niin ei se räyhäämään ala, istuu vaan koneella ja kuuntelee musiikkia tai pelaa, tai tollottaa jotain joutavaa jalkapalloa, mutta ärsyttää, että nykyään se olut näyttää kuuluvan ihan vakiona vkl iltaan :headwall: No, täytyy nyt kyllä myöntää, että kyllähän minäkin saatan joskus lasin viiniä ottaa, tai siiderin hiljalleen hörpiskellä, mutta se on kuitenkin niin harvoin se..

Jaaha, nyt pitää lähteä käväsemään kaupassa ostamassa unohtunut juttu, jotta saan alettua ruoan laittoon.. :/

Onkohan se tämä kevät mikä saa nuo miehet haistamaan tuon olvipullon tuolta kaupan hyllyltä... Meillä huudettiin eilen nimittäin samasta asiasta :o

Ei meillä kyllä mies juurikaan juo, mutta jos se ei mun kantaa asiaan tietäis, niin ottais kyllä paljon useammin... Mutta mua on alkanu ärsyttämään se jatkuva puhe aiheesta. Jos minä tuumaan että voi kun aurinko paistaa kivasti, niin mies tuumaa siihen perään että nyt olis kiva ottaa kalijaa :o Tai esim. kun eilen tuli se jäkismatsi, niin kaupassa alkoi höpöttään jotain peli-pullosta :o Enkä minä mikään aikuisen ihmisen vartija ole, enkä halua olla. Jos tekee mieli juoda niin kertoo sen reilusti, mutta mua v***taa tuommoset jatkuvat letkautukset ja vihjailut tuon juomisen suhteen. Mulla tulee niin hitler-olo ja semmoselta kai minä sen silmissä välillä näytänkin, mutta en minä sitä sisällä pidättele mitä mieltä minä oon tässä elämän tilanteessa siitä kalijan otosta.... Siis saahan sitä nyt hyvänen aika ottaa, jos mieli tekee, ja otan itekkin, mutta jos otan niin otan yleensä hyvässä seurassa ja ILMAN VAUVAA |O Ja sauna- ja siivousoluenkin vielä ymmärrän, mutta kalijan tai viinan kittausta "syyttä" en ymmärrä. Jos oluen mausta tykkää, niin onhan sitä 1 oluttakin olemassa.... Mutta humalahakuisuus ja pienessä sievässä kotona pyöriminen kertoo mun mielestä jo jostain vakavammasta....

Täytyy nyt tosiaan tähdentää, että ei tuo mies kovin usein juo. Raskausaikana 2 kertaa; euroviisujen aikaan tippui tuolilta, ja juhannuksena isi oli omien sanojensa mukaan "tuubassa"... Ja saunaa kun ei ole, niin se olutkin jää luonnolisesti ottamatta, mutta nykyään puhuu/haikailee siitä niin paljon että en jaksa kuunnella! Jos on niin stanan tylsä perhekeskeinen elämä, niin mitä v****a sitten haluaa lisää lapsia |O Viimeksi toissaviikonloppuna kävi vetämässä semmosen kokovartalopuudutuksen, että herra piti vessasta aamuyöllä ohjata sohvalle nukkumaan (ja oli yöpizzankin kyllä tilannu ja maksanu, mutta ei se sitä ollu syöny, eikä se sen mukanakaan ollu...). Minä oon sitä mieltä, että jos alkoholin kans on kivempaa kuin perhe-elämä, niin silloin saa mun puolesta mennä muihin hommiin.

Kuulostaa tosiaan siltä niinku olisin absolutisti, en tod, mutta kun juon, niin juon kunnolla ja muina päivinä en turhia alkoholin perään haikaile |O Ei se minusta niin hyvää ole, että maun vuoksi smirnoffpullosta pitäis aina välihuikkia ottaa... :kieh:

ugh, olen puhunut :D

Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:
nonih,meiän poitsu menee käymään lääkärissä tunnin päästä..niin paljon kiukkuaa,ei syö ei nuku,huutaa vaan..vissiin korvissa jotain..reppana..

No voi hitsi, toivottavasti ei ole tulehdusta tai muutakaan tautia...

Ja muillekkin sairastelijoille myötätunto :hug: Ei ole Dirlittanillakaan helppoa, ei...

Ei saa puhua alkoholista |O :laugh: No eipä mulla krapula onneksi ole, vaikka tuli kiskottua vissiin välillä vierustoverinkin juomia... Mutta hauskaa oli ja yöpitsan sain, ja söinkin kyllä. Kotona olin kun kello näytti 05.13 :D Ja tavoitehan mulla aina on että ennen neljää ei saa kotona olla kun hurttuuden teille lähtee. Nyt jaksaa taas, oottelenkin että Anni tulis mummolasta yökylästä ja Minttu heräis vaunuista, en ole kumpaakaan vielä nähnyt ja ikävä on kova.

Sen verran pitää minunnii kirjoitustani selventää, että minäkään en siis hyväksyis sitä salaa juomista. Pussi herneitä vilahtan nenuun heti. Sama on joka viikonloppuna ottamisen kanssa, saati sitten joka ilta. Alkoholisti-isä ja ex kun on, niin tiedän, mitä se voi pahimmillaan olla, enkä sitä enää koskaan halua uudelleen kokea...

Jassoo tààllà on tànààn reippaasti ns. " perseeseen ammuttuja karhuja" ja mà liityn joukkoon :wave: Pitàisi vielà mummolaankin làhteà lounaalle ja tàllaisina pàivinà olisi mukava vaan olla yksin ettei pààsisi àrsyyntymààn liikaa ;)

Kommentoin tuota alkoholin juontia pika pikaa ettà mun mies ei kyllà ole oikein minkààn juoman perààn, sanoo ettà nuorena sità tuli juotua kiintiò tàyteen ja muutenkin tykkàà olla tajuissaan :D Mà yleensà juon viinilasin pàivittàin ja joskus jàlkkàriksi jonkun sortin likòòrin sulattamaan ruuan mutta siinà se :) Joskus tànne kirjoittelinkin ettà raskaus aikanakin lààkàri sanoi ettà punaviinilasi viikottain tekee hyvàà ja olut lasillinen pàivàssà :) En mà kyllà noudattanut tuota kun teki pahaa ajatella ruokiakin, mutta nàin ne kulttuurierot nàkyy :) ja sitten vielà toista asiaa ettàKatjannan innoittamana pààtin ettà tànààn menen juoksulenkille :) Ja sehàn sitten kiinnostaakin kaikkia :D:D

Meilläpä tuo mies yllätti positiivisesti, eikä eilen Kärppäjuhlissa ollut juonut kuin muutaman. Yleensä tulee aika tuubassa kaupungilta kotiin.

Kohta pitäs lähteä PartyLite- kutsuille melkein Topsyn naapuriin :laugh:

Tuli muuten noista kuvista mieleeni, että nyt mä ihmettelen sangen suuresti tota meidän pojan painosta valittamista. Nyt kun vertas eilen eemeliä noihin toisiin, niin me ollaan mun mielestä aika isoja... tai sitten teillä muilla on tosi pieniä ja reippaasti -käyrällä olevia lapsia. En mä ole ennen sitä edes kattonu, mutta kun nyt oli paikalla ihan samanikäisiä (+- viikko tai pari)...

Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:
Tuli muuten noista kuvista mieleeni, että nyt mä ihmettelen sangen suuresti tota meidän pojan painosta valittamista. Nyt kun vertas eilen eemeliä noihin toisiin, niin me ollaan mun mielestä aika isoja... tai sitten teillä muilla on tosi pieniä ja reippaasti -käyrällä olevia lapsia. En mä ole ennen sitä edes kattonu, mutta kun nyt oli paikalla ihan samanikäisiä (+- viikko tai pari)...

Paljonkos Eemeli olikaan pitkä? Kiiahan oli paljon painavampi teijen pojua ja ei meille vielä painosta ole rutkutettu. sanoi vain että hienosti kasvaa :D teki mieli lisätä, niin leveyttä :laugh:

niinpä..no onneks ne lääkkeet alkaa nopeesti kuulema vaikuttamaan..kerranki oli mukava terveyskeskus lääkäri..ja simppa oli oikein reipas,pikkasen inahti korvia katsoessa..lääkärikin kehui miten reipas oli ja miten hienosti se jo istuu..

ihania kuvia oli tapaamisesta :)

Hyviä kuvia tapaamisesta :)
Anttonille pikaista paranemista :hug:

Meidän typy syö tyytyväisenä sosetta kun isi syöttää..Aamupäivällä vaan pyrryytteli kun minä yritin soseita syöttää :kieh: äipältä ei kelpaa näköjään muu kuin tissi :laugh:

Yhteistyössä