:kieh: täälläkin on hiljaiseloa. Minuu ottaa pannuun kun tuo yksi ei ollut täällä eilen mitään tehnyt ja mummikin otti pojat yöksi osittain siksi että ukko ois voinu rauhassa tehdä tuota seinää ja paskat! |O Ja samasta aiheesta mykkis jatkuu kun niinukallakin. Viime viikonloppuna naukkaili kaljaa ja huomasin että illalla oli jääkappiin ilmestynyt taas useampi pullo jotka sitten aamulla löytyi tyhjinä ukon tietsikkapöydältä :kieh:
Eilen pärpätin ettei ole edes sänkyä viittinyt pedata. No tänään on pedannut, huomasin just
No se on kyllä sen homma joka vimppona ylös nousee. Miä oon noussut aamulla ennen 7 ja toi lapamato vasta klo 10 |O Nyt viihdyttää tuol lattialla neitiä kun huomas että akka on taas kun perseeseen ammuttu karhu :kieh: Jos ens v.loppuna kaljaa tänne ilmestyy niin maailmansota on sen jälkeen käynnissä. Saa kaivaa kaiken puolustuksen esiin ennen kun tallaan maanrakoon koko ukon |O
Siis otan miäkin silloin tällöin yhden tai kaksi (ja sen yhden kerran enemmän
) mut miä en ymmärrä joka saakutin viikonloppu naukkailua ja vaikka ei paljon ottaiskaan mutta silti! Ja minuu etoo se kaljan pölly nykyään, yök!
Niin ja ylikaiken raivostuttaa tuo että herralla on oma päivärytmi! :kieh: Valvoo koneella ties mihin ja makaa vastaavasti aamulla. Mun se on pakko mennä ajoissa maate kun joudun kerta muksujen kanssa heräämään... Helvetti soikoon! Oiskohan tuon vuoro ens viikonloppuna päivittää oma päivärytmisä lapsiensa kanssa samaksi |O Ja jos vaikka MINÄ vuorostani kukkuisin ja nukkuisin kuinka huvittaa....
Eilen pärpätin ettei ole edes sänkyä viittinyt pedata. No tänään on pedannut, huomasin just
Siis otan miäkin silloin tällöin yhden tai kaksi (ja sen yhden kerran enemmän
Niin ja ylikaiken raivostuttaa tuo että herralla on oma päivärytmi! :kieh: Valvoo koneella ties mihin ja makaa vastaavasti aamulla. Mun se on pakko mennä ajoissa maate kun joudun kerta muksujen kanssa heräämään... Helvetti soikoon! Oiskohan tuon vuoro ens viikonloppuna päivittää oma päivärytmisä lapsiensa kanssa samaksi |O Ja jos vaikka MINÄ vuorostani kukkuisin ja nukkuisin kuinka huvittaa....