Kiitos kuvien kommenteista! =) Mua jaksaa naurattaa nuo posket edelleen

Oltiin myös viikolla 24 tuolla samassa ultrassa ja tosiaan vauva on todella paljon muuttunut siitä. =)
En tiedä mikä mun terkkaa vaivaa. Mun sf mitta on tosiaan huidellut siellä yläkäyrän yläpuolella kokoajan, toisin kuin edellisissä raskauksissa on ollut keskikäyrällä tai sen alapuolellakin. Terkka siihen kommentoi että jokainen vauva on yksilö ja kasvaa omaa tahtiaan, kuitenkin arvioi tämän syntymäpainoksi n.3200g vertaillen mun muiden lasten syntymäpainoihin. Joten se siitä yksilöllisyydestä...

Edellinen th kirjoitti korttiini että synnytystapa-arvioon rv 36 ja tämä nykyinen kumitti sen pois kortistani :/ Puhuin tunnoistani olenhan jo kolme synnyttänyt ja Brunon aiemmasta arviosta mahdollisesta isommasta vauvasta, mutta jotenkin aina ohitti koko asian, ihan kuin olisi pitänyt Brunoa jotenkin höpöukkona. Mun on vaikeaa uskoa että Bruno ihan höpöukko olisi, sen verran paljon hyvää olen kuullut. Pakko oli siis käydä tuolla ja saada tietää mitä hän on mieltä ja mitkä painoarviot hän tekee.Th:han kutsui minut viime pe käymään että tehdään lähete jorviin, mutta silti palasin kotiin ilman lähetettä. Kettuili vielä että ei sun lantio ainakaan ole kutistunut! Ai ei vai? mäkun aina luulin, että mitä enemmän synnyttää, niin nopeammin se lantio kuroutuu umpeen...??! heh... Aion kyllä sanoa th:lle tuosta miten on kohdellut minua.
Harmittaa tosi paljon että th vaihtui kesällä, edellinen oli vanhempi ja kuunteli kaiken mistä halusin puhua, todella hyvä th.
Meillä sykkeet olleet yleensä 150, mutta kerran myös 160, 170 ja 130 silloin tuntui nukkuvan. =) Kyllä tuo 130 on normaali.
Heräsin taas ennen viittä

Vessaan ja kauhea nälkäkin oli :ashamed: Nyt useammin alkanut heräämään tuohon aikaan ja Pötköllä on kauheet jumpat ja mulla maha murisee vaan

En antautunut vieläkään yösyöpöttelylle, enkä antaudu!

Ennen kuutta sitten nousin kahvin keittoon ja herätin miehen. Sehän luuli jo että lähtö tuli
Piti taas kävellä ympäri taloa, selkä ihan jumissa, mutta nyt sitten vertynyt sen verran että josko tästä oikaisis itsensä pienille unille
Milli rv 35+3