Loma ei ole loma, ellei lähde matkoille ulkomaille. En käsitä niitä, jotka eivät koskaan matkustele.. Suomessa on TYLSÄÄ

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lily.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä tykkään sellaisesta lomasta, että sopivasti kotona ja sopivasti jossain muualla. Sen "jossain muualla" ei ole pakko olla ulkomailla, mutta yleensä kuitenkin tutuista kuvioista ja ympäristöstä lähden silloin jonnekkin muualle.

Tuollaisesta lomasta minä tykkään. :)

Ei kotimaassa matkailukaan ole kallista, jos järjestää majoituksen itse (asuntoauto, asuntovaunu tai teltta ja majoittuu jonnekkin, jossa sen saa tehdä ilmaiseksi tai hyvin halpaan hintaan tai majoittuu lähellä olevien sukulaisten tai tuttavien luokse (jos sellainen on mahdollista). Ruokakaan ei tule kalliiksi, kun tekee kotoa omat eväät valmiiksi.

Näin olen aina tehnyt ja olen suhteellisen edullisesti pystynyt matkustamaan kotimaassa.

Mentäis vaikka maailman ääriin tai edes tallinnaan mutta kun ei ole varaa....ei ole koskaan sen vertaa ylimääräistä että sais kaiken matkaan tarvittavan maksettua...ja säästää ei voi kun ei ole ylimääräistä. Matkustelu halua siis löytyy ja suretti kyllä tänäkin kesänä kun ei päästy 200km kauemmas kotoa kesälomareissulle ja sekin oli päiväseltään käynti ettei tarvitse maksaa majoituksesta :(....

Yhteistyössä