Lomaa on ja mies ei halua mennä minnekään!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "huokaus"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niinno, jos mä olisin halunnut tehdä kaikki perhejutut kokoonpanolla minä+lapset, niin olisin hankkinut ne lapsetkin yksin.
En yhtään tykkää että miehelle annetaan oikeus ulkoistaa itsensä perhejutuista. Mun mielestä parisuhde ja perhe toimii niin että laitetaan muiden tarpeet edelle aina välillä ja unohdetaan ne omat tarpeet siksi aikaa.
Jos ei tähän pysty, niin miksi hankkia perhettä ja parisuhdetta?

Tämä kommentti siis viesteihin "ei miehen oo pakko lähteä.." eikä ap:n parisuhteeseen josta ei tiedetä oikein mitään.
Välillä yksin ja välillä yhdessä. Minusta kaikkea ei tarvitse tehdä aina käsi kädessä. Ja joillain voi ihan oikeasti olla henkisesti tai fyysisesti niin raskas työ, että lomallaan haluaa vain levätä eikä riekkua pitkin maailmaa kaikenmaailman huvipuistoissa ja turistirysissä. Mulle ainakin oma koti on kaikista paras lepopaikka, vaikka joudunkin täällä laittamaan ruokaa, pesemään pyykkiä ja imuroimaan. Kyllä mä matkustelenkin maailmalle ihan mielelläni, mutta ei ne matkat ole lepoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;30078421:
Välillä yksin ja välillä yhdessä. Minusta kaikkea ei tarvitse tehdä aina käsi kädessä. Ja joillain voi ihan oikeasti olla henkisesti tai fyysisesti niin raskas työ, että lomallaan haluaa vain levätä eikä riekkua pitkin maailmaa kaikenmaailman huvipuistoissa ja turistirysissä. Mulle ainakin oma koti on kaikista paras lepopaikka, vaikka joudunkin täällä laittamaan ruokaa, pesemään pyykkiä ja imuroimaan. Kyllä mä matkustelenkin maailmalle ihan mielelläni, mutta ei ne matkat ole lepoa.

Ihan samaa mieltä :) Tämä on minullakin ollut mukava loma, kun olen vaan lukenut, lepäillyt ja tehnyt normaaleja koti- ja pihahommia. Viime vuosi töissä oli kamalan raskas monin tavoin, olen irtaantunut nyt kaikesta täysin, ja olo on virkeä ja levännyt :)

Aikanaan minäkin kävin lapsen kanssa kahdestaankin, samoin isänsä, ei sitä aina tarvinnuy koko perheenä olla menossa.

Mun mielestä parisuhde ja perhe toimii niin että laitetaan muiden tarpeet edelle aina välillä ja unohdetaan ne omat tarpeet siksi aikaa.
Onko miehesi samaa mieltä asiasta? Itse en kykenisi tuollaiseen enkä haluakaan kyetä. Parisuhteen tarkoitus on tyydyttää molempien tarpeet ilman mitään isoja kompromisseja, eikä suhteessa pitäisi joutua tekemään toisen vuoksi mitään, mitä ei halua tehdä.

vuokratkaa mökki jossa on tv.Ukko saa istua mökissä jalkapallon samaan aikaan kun te viilletätte paikallisissa huvituksissa.Kai mies ehtii grillata ja saunoa teidän kanssa?

Täällä on myös mies joka ei ikinä oikein innostu mihinkään lähtemisestä. Ei haittaa minua, meen miten huvittaa ja saatan joskus jopa pyytää miestäkin mukaan.

[QUOTE="M33";30080425]Onko miehesi samaa mieltä asiasta? Itse en kykenisi tuollaiseen enkä haluakaan kyetä. Parisuhteen tarkoitus on tyydyttää molempien tarpeet ilman mitään isoja kompromisseja, eikä suhteessa pitäisi joutua tekemään toisen vuoksi mitään, mitä ei halua tehdä.[/QUOTE]

että tällaisten ajatusten kannattajat päätyvät ennemmin tai myöhemmin peräkammarin sinkkupojiksi -ja tytöiksi.